SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..Zo dan!
![]()
Wist je wat je moest doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Psst bovenaan de OP staan YouTube tags
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Jeetje dat is inderdaad schrikkenquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..![]()
![]()
Pfff dat is wel heel erg schrikken geweest voor jullie!! Heftig om mee te maken dit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..![]()
Gelukkig kwam ze weer snel bij maar zul je idd enorm geschrokken zijn als je dit bij je kindje ziet gebeuren.Smile, it's free therapy.![]()
Oei, dat is enorm schrikken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
De kleine had haar verslikt in haar spuug, snakken naar adem, kon niet meer hoesten, zakte in dus ff doodangsten gehad. Ze kwam godzijdank wel snel weer bij maar wat ben ik geschrokken..
How can I make this topic about me?![]()
ja, heb me ingelezen over baby EHBO, gelukkig. Heb haar op de buik op mn onderarm gehad en toen kwam het er uit zettenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, heb me ingelezen over baby EHBO, gelukkig. Heb haar op de buik op mn onderarm gehad en toen kwam het er uit zettenGoed gedaan!
Smile, it's free therapy.![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, heb me ingelezen over baby EHBO, gelukkig. Heb haar op de buik op mn onderarm gehad en toen kwam het er uit zetten![]()
![]()
Ik raad je sowieso aan een lesje te volgen ipv alleen lezen. Maar goed dat je je ingelezen hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
ja, heb me ingelezen over baby EHBO, gelukkig. Heb haar op de buik op mn onderarm gehad en toen kwam het er uit zetten
Scheelt namelijk ook hoop stress bij jezelf![]()
Goed gedaan papa![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja daar ben ik wel blij mee idd, anders was het per direct 112 denk ikquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Heb BHV gedaan waar ook een stukje bij kwam kijken over kinder/babyreanimatie, dus dat zit er wel inquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik raad je sowieso aan een lesje te volgen ipv alleen lezen. Maar goed dat je je ingelezen hebt.
Scheelt namelijk ook hoop stress bij jezelf![]()
Goed gedaan papa![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Niet twijfelen, bellen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 08:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja daar ben ik wel blij mee idd, anders was het per direct 112 denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja, nee, ik bedoel dat zonder de EHBO dat ik zonder twijfel 112 gebeld zou hebbenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Oké meneer ingelezenquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb BHV gedaan waar ook een stukje bij kwam kijken over kinder/babyreanimatie, dus dat zit er wel inzeg dat dan gelijk
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ditquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dan krijg je telefonisch instructies hoe te handelen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij het inlezen zag ik handelingen idd die ik heb geoefend, maar heb meer gelezen dan ik heb gezien bij de BHV, dus ingelezen blijft staanquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké meneer ingelezenzeg dat dan gelijk
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: