SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door kwiwi op 22-04-2025 06:54:34 ]
"Buda en de rollende bitterbal" is de volgendequote:Op dinsdag 22 april 2025 06:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klinkt als een Suske en Wiske titel.
Dan betaal je toch het maximum tarief of zo.quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar is het uitchecken bij de NS niet goed gegaan gister. Krijg ik nou een boete of hoe werkt dat?
dan betaal je het gereserveerde bedrag (was volgens mij 10tje voor persoonlijke kaart en 20 voor anonieme kaart)quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar is het uitchecken bij de NS niet goed gegaan gister. Krijg ik nou een boete of hoe werkt dat?
Dat kun je herstellen via je account, toch?quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga alle albums sparenquote:Op dinsdag 22 april 2025 06:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Buda en de rollende bitterbal" is de volgende
Lekker ontbijtjuhquote:
Morguh Stigquote:
In de bolderkarquote:Op dinsdag 22 april 2025 06:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BudaMoet je bal al door Japan rollen of kan ze nog lopen?
Dotjequote:
"Buda en de bollende Bitterbal"quote:Op dinsdag 22 april 2025 06:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Buda en de rollende bitterbal" is de volgende
quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan betaal je toch het maximum tarief of zo.
Wel leuk met een weekend vrij abonnementquote:Op dinsdag 22 april 2025 07:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dan betaal je het gereserveerde bedrag (was volgens mij 10tje voor persoonlijke kaart en 20 voor anonieme kaart)
je kan ook naar www.uitcheckgemist.nl gaan, alles invullen en je teveel betaalde geld terug vragen
Dat staat nergens, alleen uitcheck gemist ofzo.quote:Op dinsdag 22 april 2025 07:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat kun je herstellen via je account, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |