Ja dus?quote:
Nee maar ik wil het.quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben krezanten in een wafelijzer gestopt.
hebben jullie dit nog nooit gezien?
Allerminst. Ik heb ook al jaren een OVC van de baas waar ik nooit problemen mee heb.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus?
Jarenlange ervaring over een goed functionerende OV-kaart met NS flex basis of abo. Heerlijk.
Jaloers?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
18000 stappen![]()
niet dat ik nu nog kan lopen maar goed
Dit klinkt als toen ik m'n flex abo wilde opzeggen. Kon 2 maanden niet, omdat de pagina het niet deed na inloggenquote:Op dinsdag 22 april 2025 08:25 schreef CherryLips het volgende:
'Activeer je account.'
*klikt op link in e-mail*
'Oeps, deze pagina bestaat niet'
POES!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ik had croissantbrood laatst. Was gek. Maar primaquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
POES!BEEEEEEHEEEERRRRRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Eens. Bij mij ook niet. M’n ogen zijn moe. Heb lichte koppijn.quote:
klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2025 11:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik had croissantbrood laatst. Was gek. Maar prima
Dat ding waarbij je plannen hebt en in aanloop naar de plannen niet goed weet wat je nog met je tijd moet doen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik wil doen.
Fwp.
Zo ziet mijn hele dag er vandaag uit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ding waarbij je plannen hebt en in aanloop naar de plannen niet goed weet wat je nog met je tijd moet doen?
Ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ding waarbij je plannen hebt en in aanloop naar de plannen niet goed weet wat je nog met je tijd moet doen?
Waarom een poging?quote:Op dinsdag 22 april 2025 11:52 schreef Ama het volgende:
Vandaag maar even een poging doen tot wasgoed en afwas wegwerken.
Omdat mijn hoofd er niet echt naar staat maar het moet toch gebeuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |