The Existential Stoic Podcastquote:Op maandag 21 april 2025 20:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Eerst zeggen welke podcast je gaat luistern
Path of exile 2 danquote:Op maandag 21 april 2025 20:58 schreef Roesjesjager het volgende:
Ik zit te denken aan Diablo 4, maar ik wil Blizzard geen geld meer geven.
Ik wil niet betalen voor early access, zat te denken aan Last Epoch misschien. Of misschien gewoon torchlight 3 of victor vran, vind het lastig....quote:
quote:
Noem jij dan eens een goeie, ik ben nieuw in podcastland.quote:Op maandag 21 april 2025 21:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die podcast ook dus past er goed bij.
quote:Op maandag 21 april 2025 21:09 schreef Jimbo het volgende:
https://store.steampowere(...)99930%2F&redir_ssl=1
Geen idee ik doe niet aan luisterverhaaltjes ben geen boomerquote:Op maandag 21 april 2025 21:17 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Noem jij dan eens een goeie, ik ben nieuw in podcastland.
Wat kom je hier dan fronten?quote:Op maandag 21 april 2025 21:23 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Geen idee ik doe niet aan luisterverhaaltjes ben geen boomer
Wat is het probleem?quote:Op maandag 21 april 2025 21:40 schreef Jimbo het volgende:
ik vind dit best wel een kuttopic eigenlijk
kuttopicquote:
Goat simulatorquote:Op maandag 21 april 2025 20:58 schreef Roesjesjager het volgende:
Yo,
Ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een game die je beetje kan spelen met verstand op 0 om dan vervolgens podcasts te luisteren of zo. Powerwas simulator vind ik te saai....
Ik zit te denken aan Diablo 4, maar ik wil Blizzard geen geld meer geven.
Wat denken jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |