En toch blijf je ze etenquote:Op maandag 21 april 2025 19:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk een techniedingetje. Kan wel kloppen want mijn kroketten zijn daar ook al 30 jaar lauw
Wij hebben tenminste een succesvolle jeugdopleiding, en nee een bodybuilder uit de eigen jeugd in de spits neerzetten is geen jeugdopleiding.quote:Op maandag 21 april 2025 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Alweer een lid van de AZjugend die raar doet.
En Van Bommelquote:Op maandag 21 april 2025 19:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ik gun het clasie en martns indi wel ....
Ik ken eigenlijk niemand die de lauwe kroketten bij de Kuip kooptquote:Op maandag 21 april 2025 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch blijf je ze eten
Je bent een varken
Kroketje met mosterd, lekker manquote:Op maandag 21 april 2025 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch blijf je ze eten
Je bent een varken
Michiel Kramerquote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk niemand die de lauwe kroketten bij de Kuip koopt
Ik heb daar al in geen jaren eten gehaald volgens mij
Ze hebben achter Z prima broodjes mexicanoquote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een vetzakquote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Kroketje met mosterd, lekker man
Zelfs lauw
Hoeveel euro vragen ze er daar voor?quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan mijn vinger er ook niet achter krijgen maar het is een bijzonder onsympathieke club geworden. In 2005 dat ze de halve finale Europa League haalden was het nog een sympathieke club.quote:
Elke frituur snack draait om saus, saus koelt de snack af dus dien het dan lauw op?quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze hebben John Troost nodigquote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het spel van Eagles komt er echt totaal niet uit. Die staan stijf van de spanning.
Je kunt inderdaad beter stijf staan van ontspanningquote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het spel van Eagles komt er echt totaal niet uit. Die staan stijf van de spanning.
Het geloof lijkt er ook totaal uit.quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
En zijn ook gewoon niet zo heel goedquote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mensen die het om de saus vinden draaien kopen Euroshopper snacks.quote:Op maandag 21 april 2025 19:32 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Elke frituur snack draait om saus, saus koelt de snack af dus dien het dan lauw op?
De Kuip snapt het
Komt omdat de paus dood isquote:
Dan moet hij zich even verbinden met de zonquote:
81ste minuut scoren ze.quote:Op maandag 21 april 2025 19:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Broodje rookworst af en toe in de rust.quote:Op maandag 21 april 2025 19:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik nietquote:Op maandag 21 april 2025 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben achter Z prima broodjes mexicano
Sindsdien weinig kroketten meer
Dan zuip je vooraf niet genoegquote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Maar eigenlijk kom ik nooit op een punt dat ik hongerig ben in de Kuip.
Drugs onderdrukken honger?quote:Op maandag 21 april 2025 19:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat wist ik niet
Maar eigenlijk kom ik nooit op een punt dat ik hongerig ben in de Kuip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |