Hmm.. heb het even gevraagd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
https://www.maxvandaag.nl(...)-hem-makkelijk-door/quote:Op maandag 21 april 2025 17:48 schreef kwiwi het volgende:
GC / Hoe smeer je deze pindakaas op je brood?
Als iemand nog ideeën heeft
quote:Op maandag 21 april 2025 18:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
https://www.maxvandaag.nl(...)-hem-makkelijk-door/
quote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.
Per DM kun je dan een lijstje van mij krijgen van recensies
Ik weet even niet welke je bedoelt als hij in het Gemeentemuseum hangt. Ik weet wel dat Who's Afraid of Red, Yellow and Blue III in het Stedelijk in Amsterdam hangt.quote:Op maandag 21 april 2025 18:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Hangt in het Haags Gemeentemuseum denk ik. Dat schilderij waarbij het doek 1 kleur heeft, was echt overweldigend in het echt /s
Hangt beneden in dezelfde ruimte of naast die rare dokterstoel en in de ruimte ernaast staat de Bruynzeel keuken en de andere kant de woning van Mondriaan.quote:Op maandag 21 april 2025 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet even niet welke je bedoelt als hij in het Gemeentemuseum hangt. Ik weet wel dat Who's Afraid of Red, Yellow and Blue III in het Stedelijk in Amsterdam hangt.
en dan toch nog een blauwtje lopen. zou je niet verwachten met deze techniekquote:
Gisteren was je nog getrouwdquote:Op maandag 21 april 2025 17:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je daten dan? Ik ben beschikbaar.
Per DM kun je dan een lijstje van mij krijgen van recensies
Nou, volgens mij wilde Muis een plan indienen om van elke nederlander (excl. kinderen en mensen met een uitkering) 1 euro te ontvangen zodat ze ZONDER andere mensen in de buurt, in het bos kon wonen om boeken te schrijven.quote:Op maandag 21 april 2025 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan toch nog een blauwtje lopen. zou je niet verwachten met deze techniek
Zo snel kan het dus gaanquote:
ook weer waarquote:Op maandag 21 april 2025 18:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, volgens mij wilde Muis een plan indienen om van elke nederlander (excl. kinderen en mensen met een uitkering) 1 euro te ontvangen zodat ze ZONDER andere mensen in de buurt, in het bos kon wonen om boeken te schrijven.
En die date-wens past hier dus niet bij.
het heilige huwelijk stelt dus ook geen reet meer voor.quote:
Hoe gaan we hier dan mee om. We gunnen muis natuurlijk de liefde. Maar voor je het weet heeft ze 8 kleine muisjes. Dan moeten we natuurlijk nog meer spekken en heeft ze minder tijd om te schrijven.quote:
Zou kunnen. Ik weet dat ze wat minimalistische dingen hebben van de nulbeweging en zo. Maar ik kan het even niet plaatsen.quote:Op maandag 21 april 2025 18:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hangt beneden in dezelfde ruimte of naast die rare dokterstoel en in de ruimte ernaast staat de Bruynzeel keuken en de andere kant de woning van Mondriaan.
Misschien dat het helemaal zwart of wit is?
gewoon niet sponsorenquote:Op maandag 21 april 2025 18:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe gaan we hier dan mee om. We gunnen muis natuurlijk de liefde. Maar voor je het weet heeft ze 8 kleine muisjes. Dan moeten we natuurlijk nog meer spekken en heeft ze minder tijd om te schrijven.
Het was verplicht.quote:
Uhuh want heeft voorgaande keren goed uitgepaktquote:Op maandag 21 april 2025 18:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het was verplicht.
Oké dan vegen we dus het plan van tafel en moet muis op date. Geregeld.![]()
![]()
Ja, maar bij zachte kaas kan je het vrijwel altijd eten. Tenzij het duidelijk plastic is.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Kopen jullie ook wel eens kaas en dat je dan niet weet of de korst eetbaar is of niet? Maar dat het ook niet op de verpakking staat?
Geeft geen garantie voor de toekomst lieverd.quote:Op maandag 21 april 2025 18:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh want heeft voorgaande keren goed uitgepakt
Dit zijn van die momenten waarbij ik me soms wel eens afvraag of ik mezelf wel een functionerende volwassene kan noemen als ik sta te googlen of ik de korst van de kaas kan eten.quote:Op maandag 21 april 2025 18:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Kopen jullie ook wel eens kaas en dat je dan niet weet of de korst eetbaar is of niet? Maar dat het ook niet op de verpakking staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |