SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Hmm, zou kunnenquote:Op maandag 21 april 2025 13:59 schreef Crack_ het volgende: [..] Oeii tommy hilfiger, sowieso onze miljonair uitstraling
Love dit probleemquote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mijn borrelavondplankje te groot gemaakt
Ik kan me niet voorstellen dat je geen zaag in huis hebt.quote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Je ging er van uit dat Kat langs zou komen?quote:Op maandag 21 april 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja.quote:Op maandag 21 april 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
De pindakaas vloer, wim t schippers
[ afbeelding ]
Oh is dit ook kunst?quote:Op maandag 21 april 2025 18:11 schreef Karzai het volgende:
De pindakaas vloer, wim t schippers
[ afbeelding ]
Dat weet ik.quote:Op maandag 21 april 2025 18:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
[..]
klopt lag gewoon in een museum net als de banaan aan ducttape
Dan had ik wel wat anders klaar gezet.quote:Op maandag 21 april 2025 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je ging er van uit dat Kat langs zou komen?
ja en als je er in gaat staan moet je het herstel betalenquote:
kunstwerk 1 is bij mij vervangen dode citroengeraniaquote:Op maandag 21 april 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huis is een post-modern museum denk.
Hier hebben we kunstwerk 1: afwas
Kunstwerk 2: rommel
Kunstwerk 3: schone was
Huh meer tochquote:Op maandag 21 april 2025 18:15 schreef Karzai het volgende:
heeft iemand 120.000 euro voor betaald
[ afbeelding ]
Nou weet ik dat de dollar hard aan het kelderen is, maar volgens mij zit je er een paar miljoen naast.quote:Op maandag 21 april 2025 18:15 schreef Karzai het volgende:
heeft iemand 120.000 euro voor betaald
[ afbeelding ]
Dacht alquote:Op maandag 21 april 2025 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou weet ik dat de dollar hard aan het kelderen is, maar volgens mij zit je er een paar miljoen naast.
Je moet eerst een naam hebbenquote:Op maandag 21 april 2025 18:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog wel wat soorten chips en nootjes liggen. Als ik dat bij elkaar flikker op de vloer is het dan ook kunst?
boeien, mijn geld niet, ik probeer alleen de gekkigheid van de kunstwereld aan te gevenquote:Op maandag 21 april 2025 18:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou weet ik dat de dollar hard aan het kelderen is, maar volgens mij zit je er een paar miljoen naast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |