En de eerste kneus zonder moreel kompas heeft zich gemeldquote:Op maandag 21 april 2025 16:46 schreef augurk2025 het volgende:
Mensen die Amerikaanse bedrijven boycotten vanwege de presidentkapot kansloos
Precies. De niet-schapen boycotte de VS altijd al vanwege hun onstilbare neokolonistische expansiedrift en de achteloosheid waarmee ze zich mengen in buitenlandse aangelegenheden.quote:Op maandag 21 april 2025 16:46 schreef augurk2025 het volgende:
Internet is ook uitgevonden door Amerikanenquote:Op maandag 21 april 2025 16:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
En de eerste kneus zonder moreel kompas heeft zich gemeld
Niets is schaapies vreemd.quote:Op maandag 21 april 2025 16:46 schreef augurk2025 het volgende:
Meh. Ik mijd de Mac al 20 jaar.quote:Op maandag 21 april 2025 18:35 schreef Anti_schaap het volgende:
Alleen Palliewappies mijden de Mac. Ik ga juist weer vaker tegenwoordig.
Heeft ie niet ooit in Rotterdam Centrum gezeten?quote:Op maandag 21 april 2025 16:36 schreef CarbonC het volgende:
Uiteraard boycot ik tegenwoordig Amerikaanse bedrijven en dus ook de McDonalds, Burger King, KFC enz enz. Nu blijft er dan wel weinig over in Nederland; eigenlijk alleen de Febo.
Klacht: geen Quick in Nederland.
Te verwachten bonusklacht: mensen die dit allemaal onzin vinden: dat jullie geen moreel kompas hebben is niet mijn probleem.
Genocide supporter gespot.quote:Op maandag 21 april 2025 18:35 schreef Anti_schaap het volgende:
Prima stel kicksen.quote:
Gewoon meer hamburgers eten voor elke activist die ze boycot, dat zal ze leren.quote:Op maandag 21 april 2025 18:35 schreef Anti_schaap het volgende:
Goed dat je jezelf dubbelcheckt.quote:Op maandag 21 april 2025 19:10 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Ik dacht dat quick nu ook van burger king was maar ik keek het na voor het hier te posten en blijkbaar hebben ze de keten een paar jaar later weer verkocht.
Als Belg en Quick kenner kan ik beamen dat de Quick best goede burgers heeft. Mijn favoriet de Giant max vind ik persoonlijker beter dan de whopper en de big mac.quote:Op maandag 21 april 2025 21:37 schreef FlippingCoin het volgende:
die burgers zien er echt heel matig uit lol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |