Weer ? Ik kijk al tijden niet meer. Mis ik iets ?quote:
Ach, ik kijk nu naar de gruwelijke Sam van Rooijen in Rondo.quote:Op maandag 28 april 2025 22:20 schreef ISVV het volgende:
Iedere fucking maandag weer Valentijn, zo eentonig.
Niet mijn favoriet, maar moet toch wel regelmatig lachen hoe droog die af en toe uit de hoek kan komen.quote:Op maandag 28 april 2025 22:20 schreef ISVV het volgende:
Iedere fucking maandag weer Valentijn, zo eentonig.
Had het idee dat hij gisteren al had nagedacht over bepaalde opmerkingen.. maar ja Valentijn scoort altijd goed dus voor de vaste vi-kijker geen probleem. Vanavond Goedele Liekens... Ze hebben echt moeite met gasten.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:41 schreef GM78 het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet, maar moet toch wel regelmatig lachen hoe droog die af en toe uit de hoek kan komen.
In ieder beter als die knoepert
Zolang ze mij niet uitnodigen blijft het tobben.quote:Op dinsdag 29 april 2025 08:48 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Had het idee dat hij gisteren al had nagedacht over bepaalde opmerkingen.. maar ja Valentijn scoort altijd goed dus voor de vaste vi-kijker geen probleem. Vanavond Goedele Liekens... Ze hebben echt moeite met gasten.
Hij zit er 9 van de 10 keer naast. Dat is niks uitzonderlijks.quote:Op dinsdag 29 april 2025 14:13 schreef Niels_ het volgende:
Vallentijn is top. Zat er gisteravond alleen wel flink naast met zijn stelling dat homo-/Pridevlaggen geen politieke statements zijn. Als er iets dat zijn anno 2025, dan zijn het die vlaggen wel.
Gijpjen heeft een tijd in België gewoond en sprak na een poosje zelfs met een Vlaams accent.quote:Op dinsdag 29 april 2025 23:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Vond ik ook irritant dat Gijp Goedele een beetje ging overschreeuwen. Alsof hij de Belgen beter kent dan Goedele..![]()
Verder vond ik Goedele eigenlijk verrassend goed meekomen
Niemand begrijpt het. Ik denk dat ze een totaal nieuw publiek hebben. SBS is van de sensatie. Daar heb je al snel 600.000 kijkers. Daarom zijn kijkcijfers ook totaal debiel alsn het over5 kwaliteit gaat.quote:Op woensdag 30 april 2025 16:40 schreef mitt het volgende:
Ze moeten gewoon terug naar ma/vr voetbaluitzendingen met Gijp en dan de andere drie dagen met Derksen.
Ik snap echt niks van de bizarre kijkcijfers.
Ze moeten gewoon stoppen. Derksen is al jarenlang vervreemd van voetbal.mnGijp zal het zijn tijd en geld den reet roestenquote:Op woensdag 30 april 2025 16:40 schreef mitt het volgende:
Ze moeten gewoon terug naar ma/vr voetbaluitzendingen met Gijp en dan de andere drie dagen met Derksen.
Ik snap echt niks van de bizarre kijkcijfers.
Anders laat nog even weten dat je nooit meer kijkt.quote:Op woensdag 30 april 2025 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon stoppen. Derksen is al jarenlang vervreemd van voetbal.mnGijp zal het zijn tijd en geld den reet roesten
Het is ook geen voetbalprogrammaquote:Op woensdag 30 april 2025 17:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon stoppen. Derksen is al jarenlang vervreemd van voetbal.mnGijp zal het zijn tijd en geld den reet roesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |