Hoge noten haalde ze amper, kan je ze beter niet zingen.quote:
Ze lijkt een gezondheidsobsessie te hebben.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 22:08 schreef JanGroen het volgende:
Waarom ga je als gast in een programma van 45 minuten aan de amandelmelk en proteïneyohurt zitten? Waarom wil je op die manier opvallen?
Nee, maar ook niet haar gebruikelijke niveau.quote:
Mensen zijn al snel een hans worst bij JD als het niet in het straatje van hem pastquote:Op zondag 11 mei 2025 06:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze lijkt een gezondheidsobsessie te hebben.
[ afbeelding ]
Knappe prestatie, maar mooi vind ik het niet.
En Derksen over Claude, de 'uit de discotheek getrokken hansworst'.Nou is Claude niet direct m'n ding, maar zo erg is het nou ook weer niet.
Vergelijk dit eens met Gerard Joling die een seniel deuntje met een lagereschooltekst staat te playbacken.quote:Op zondag 11 mei 2025 06:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je zelf ook de tegenstrijdigheid in jouw reactie?quote:Op zondag 11 mei 2025 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Optreden bij VI kost niks
12.000 voor de muziekanten geluid mannetjes etc
En John wil geen muziek meer dus betaalt niks, daarom ook geen Danny Vera meer![]()
Lees het nog eens rustig door.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Zie je zelf ook de tegenstrijdigheid in jouw reactie?
Die 12.000 keren ze uit aan mensen die een gehoorbeschadiging hebben opgelopen.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
Optreden bij VI kost niks
12.000 voor de muziekanten geluid mannetjes etc
En John wil geen muziek meer dus betaalt niks, daarom ook geen Danny Vera meer![]()
Valentijn? Wiesda?quote:
Die kan wel een extra boterham gebruiken.quote:Op zondag 11 mei 2025 06:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smaak kan verschillen, maar ik heb ik denk dat ze het gemiddelde voor oude vrouwen omhoog trekt, die vrouw is 50-55?quote:Op zondag 11 mei 2025 06:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
RTL schijnt een programma met zijn vrouw te willen maken, Liliquote:Op maandag 12 mei 2025 20:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)mma-maken-voor-talpa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op maandag 12 mei 2025 21:07 schreef timmmmm het volgende:
RTL schijnt een programma met zijn vrouw te willen maken, LiliZelden zo gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bel rtl eens voor een comedyshow
Hopelijk gaan ze er met gestrekt been in als hij überhaupt komt opdagen.quote:Op dinsdag 13 mei 2025 19:36 schreef Dutch_view het volgende:
Volgende week dinsdag is Gordon de tafelgast!
Best wel ballen om daar te gaan zitten nadat hij helemaal is afgekraakt door de heren
Vaak zijn ze dan ineens lief als hij daar zit, dat is met de meeste gasten zo. Kon Job volgende week niet?quote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:27 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze er met gestrekt been in als hij überhaupt komt opdagen.
Ja poeslief als de gast er zelf zit waarna die de dag erna weer genadeloos wordt afgemaaktquote:Op dinsdag 13 mei 2025 20:27 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze er met gestrekt been in als hij überhaupt komt opdagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |