Vorig jaar hadden ze zogezegd dat AI-systeem op de site en kon je gewoon 2000 stemmen uitbrengen. Maar in 2024 en daarvoor kon je iedere 24 uur opnieuw stemmen. Dan werden de stemmen van die dag opgeslagen en werd alles schoongeveegd in het systeem. Dus dan kan je 14x opnieuw stemmen gedurende 2 weken. Mogelijk kan dat nu ze naar 538 zijn overgestapt weer?quote:Op maandag 23 maart 2026 06:39 schreef Alpha0 het volgende:
Ik had dit weekend gestemd en moest daarvoor ook inloggen bij 538. Ik ga nu weer naar die stempagina toe en ik kan weer stemmen. Gaat dat wel goed?
Tiësto?quote:
Ik heb vroeger als tiener, in de Van Diepen-tijd, wel naar Dance Department geluisterd. Maar verder heb ik ook niks met die zender. Gezien de aanloop verwacht ik wel een fikse verandering, maar wie weet valt het mee.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:34 schreef D. het volgende:
Ik lees dat 538 33 jaar bestaat, en ik geloof niet dat ik er ooit bewust op heb afgestemd. Ben heel benieuwd hoe erg de lijst (en de show) ge538t is
Met name in de late 90's aardig vaak.quote:Op donderdag 2 april 2026 09:34 schreef D. het volgende:
Ik lees dat 538 33 jaar bestaat, en ik geloof niet dat ik er ooit bewust op heb afgestemd. Ben heel benieuwd hoe erg de lijst (en de show) ge538t is
Mand!quote:Op donderdag 2 april 2026 10:07 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Met name in de late 90's aardig vaak.
Allemaal van de keuzelijst geschrapt, dus dan wordt het lastig (er was er volgens mij eentje van Chez over, maar dat weet ik niet zeker). Gelukkig hebben we wel Pitbull, Nicki Minaj, Disturbed, Kane, Black Eyed Peas en Temper Trap. Stuk voor stuk houseveteranen die een plekje verdienen.quote:Op vrijdag 3 april 2026 11:35 schreef Alpha0 het volgende:
Verder ontbreken grote namen als Ron Trent, Chez Damier en Kerri Chandler.
Zo gaat dat, bij de commerciëlenquote:Op vrijdag 3 april 2026 11:35 schreef Alpha0 het volgende:
Bizar dat ze de lijst bekend hebben gemaakt. Het onthullen van elk nummer maakte het nou juist zo leuk.
Hier zat wel een stukje sarcasme bij, toch? Met jouw smaak kan je toch onmogelijk blij worden van de Radiohitjes top 1000?quote:
1000: TODD TERRY: House Is A Feelin'quote:Op vrijdag 3 april 2026 15:09 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier zat wel een stukje sarcasme bij, toch? Met jouw smaak kan je toch onmogelijk blij worden van de Radiohitjes top 1000?
Waar? Hij zit vaak in Shownieuws, maar dat is er pas vanavond.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:35 schreef Alpha0 het volgende:
Ronald Molendijk geeft de organisatie even een veeg uit de pan omdat deze editie teveel foute 538 house is
Dit ga ik wel even terugluisteren straks. Ik heb ook besloten om 0.00 in te schakelen, dan komt Bom. Eens kijken hoe hij zich uit alle kritiek lult.quote:Op vrijdag 3 april 2026 18:35 schreef Alpha0 het volgende:
Ronald Molendijk geeft de organisatie even een veeg uit de pan omdat deze editie teveel foute 538 house is
En terechtquote:Op vrijdag 3 april 2026 18:35 schreef Alpha0 het volgende:
Slam was beter geweest.quote:
De band tussen Bom (voorheen Van Leeuwen) en Arminder is nogal innig; dat is nog iets van 15 jaar geleden, toen Bom een docu of boek of iets in die richting over Arminder heeft gemaakt. En omdat WildFM eraan ging, zag Arminder zijn kans, want die is al een paar jaar hoofd dance bij 538. En dat dan de ziel aan de duivel moest worden verkocht, was blijkbaar maar een kleine prijs voor de oude organisatie.quote:
Waarschijnlijk niet. Die doen zelf al jaren een lijst, de Slam Dance 1000, en geloof het of niet, maar die is dus nog slechter dan deze. Daar staan nog minder classics en nog meer popliedjes in dan in deze Radiohouse top 1000 op 538. De beste keuze was waarschijnlijk Deep.fm geweest, want die deden toch al mee tijdens de WildFM jaren, maar die keuze is dus niet gemaakt.quote:
8 van de 10 nummers uit de top 10 van vorig jaar staan niet genoemd nu alles behalve de top 10 bekend is, dus ik verwacht dat die er nog gewoon staan met dus 2 nieuwe in de top 10 (dat kan van alles zijn). Dus waarschijnlijk blijft wel iets wat al hoog stond ook in deze setting de nummer 1 (denk aan Felix, JayDee, Age of Love en Jones & Stephenson als voornaamste kanshebbers).quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:55 schreef ReibRekkel het volgende:
Er mist heel veel en er zijn al house classics voorbij gekomen die anders in de top 100 stonden, maar ik heb besloten om er maar gewoon van te genieten alsnog in plaats van te verdrinken in vroeger. Wat verwachten we dat op nummer 1 zal staan nu de overstap is gemaakt?
1 Felix Don’t You Want Mequote:Op vrijdag 3 april 2026 23:15 schreef ReibRekkel het volgende:
Ik kan de top 10 van vorig jaar even niet meer vinden, heb je die paraat?
Volgens mij staat die dat ook want die is niet terug te vinden met de zoekfunctie. Hoop dat ie op 1 komt, want dat is zeker weten mijn favoriete house nummer. Maar ik verwacht dat ie daarvoor te onbekend is, dat ie niet uit de top 10 is geduikeld is al een meevallerquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:17 schreef nostra het volgende:
First Rebirth hoort ook gewoon in de top 10.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |