Wie?quote:Op maandag 21 april 2025 12:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
En Henry Keizer komt overal mee weg, dit land is door en door verrot.
Gewoon weer zo'n willekeurige witteboordencrimineel van de VVD.quote:
Al 5 jaar dood, ouwe koeienquote:Op maandag 21 april 2025 12:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gewoon weer zo'n willekeurige witteboordencrimineel van de VVD.
ALLES IS WEGquote:Op maandag 21 april 2025 12:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Misschien mag hij bij mc Gerda wonen?
Bekijk deze YouTube-video
Covid is ook alweer van 5 jaar geleden. Toeval?quote:
En jij trapt hierin. Dit is gewoon nep. Op zijn LinkedIn staat dit helemaal niet. Zijn laatste post is van 6 maanden geleden over hoe valse beschuldigingen werken.quote:Op maandag 21 april 2025 12:26 schreef Elan het volgende:
https://www.reddit.com/r/nederlands/s/vMPa5NxPZy
Huis weg
Vrouw weg
Baan weg
ALLES WEG
Helemaal kapot, lekker voor deze frauduleuze clown
Niet dat ik direct geloof dat dit echt is, maar die post van de screenshot staat niet openbaar. Of dit wel of niet op zijn profiel staat is dus alleen te controleren als je een connectie met hem hebt.quote:Op maandag 21 april 2025 12:59 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
En jij trapt hierin. Dit is gewoon nep. Op zijn LinkedIn staat dit helemaal niet. Zijn laatste post is van 6 maanden geleden over hoe valse beschuldigingen werken.
Ik pas bij Wouter Bos, dat is de smerigste klootzak sinds Wim Duisenberg.quote:Op maandag 21 april 2025 13:28 schreef Viesdik het volgende:
Ik ga pas Juichen als Hugo de Jonge en Mark Rutte voor het leven worden opgesloten.
Sywert is maar een korreltje zand in het geheel
waarom?quote:Op maandag 21 april 2025 14:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik pas bij Wouter Bos, dat is de smerigste klootzak sinds Wim Duisenberg.
reisde hij eerste klas met z'n broek omlaag?quote:Op maandag 21 april 2025 15:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een lul eersteklas is.
Als het een VVD'er was dan zou hij worden geroemd om zijn ondernemerschap en zijn gevoel voor kansen pakken.quote:Op maandag 21 april 2025 14:58 schreef phpmystyle het volgende:
Ik snap heel goed dat ie alles kwijt is geraakt door de volkswoede, en ik deel in die woede. Maar de staat was ook laakbaar door bewust spullen te kopen uit de commerciele bv.
Anyway. HIj is alles kwijt. Wat mij betreft krijgt ie vanaf nu wel weer een nieuwe kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |