SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Is de rest van de fam ook te vinden in de fruitschaalquote:Op maandag 21 april 2025 09:46 schreef aeque het volgende: [..] Laatst iemand ontmoet die peer heet. Blijft toch een aparte voornaam.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zal ik de volgende keer vragen.quote:Op maandag 21 april 2025 09:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is de rest van de fam ook te vinden in de fruitschaalOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ken ook iemand die peer heet. Komt gewoon van Peter en is meer een afkorting die dan genormaliseerd is als roepnaam. Z'n vader heet ook Peter en die noemde ze al 'Peet'. Dus de zoon werd dan 'Peer'.quote:Op maandag 21 april 2025 09:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Laatst iemand ontmoet die peer heet. Blijft toch een aparte voornaam.
Dat is hier in deze contreien erg normaal eigenlijk. Maar... als ik er over nadenk dan klinkt het inderdaad wel wat wonderlijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat is er aan de hand dat je een mindere dag hebt?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Same as alwaysquote:Op maandag 21 april 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dat je een mindere dag hebt?
Trust nobody![]()
Oh ja wij hadden een rooie peer aan de barquote:Op maandag 21 april 2025 09:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die peer heet. Komt gewoon van Peter en is meer een afkorting die dan genormaliseerd is als roepnaam. Z'n vader heet ook Peter en die noemde ze al 'Peet'. Dus de zoon werd dan 'Peer'.
Dat is hier in deze contreien erg normaal eigenlijk. Maar... als ik er over nadenk dan klinkt het inderdaad wel wat wonderlijk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben serieusquote:Hij heeft dat écht. Die Apple watch gebruikt hij puur voor die functionaliteiten en zijn horloge dus gewoon als horloge. Het is ook wel een mooie, dus ik begrijp dat wel. Een echte horloge liefhebber vindt doorgaans de Apple Watch ook niet 'mooi' of bijzonder natuurlijk. Dus een aantal van die mensen die zien zo'n apple watch echt anders. Maar het ziet er wel geinig uit als iemand dus aan elke pols zo'n ding heeft.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geen verbetering? Hoe lang speelt dit al?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wel een beetje raarquote:Op maandag 21 april 2025 09:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben serieusHij heeft dat écht. Die Apple watch gebruikt hij puur voor die functionaliteiten en zijn horloge dus gewoon als horloge. Het is ook wel een mooie, dus ik begrijp dat wel. Een echte horloge liefhebber vindt doorgaans de Apple Watch ook niet 'mooi' of bijzonder natuurlijk. Dus een aantal van die mensen die zien zo'n apple watch echt anders. Maar het ziet er wel geinig uit als iemand dus aan elke pols zo'n ding heeft.
![]()
![]()
Ja. Al zie je het niet eens altijd, want als hij lange mouwen draagt, dan valt z'n mouw over z'n apple watch.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sorryquote:Op maandag 21 april 2025 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen verbetering? Hoe lang speelt dit al?
Wil er niet over praten hier
Is tot nu toe altijd tegen me gebruiktTrust nobody![]()
Dat was ik niet van plan, maar ik snap het welquote:Op maandag 21 april 2025 09:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Sorry
Wil er niet over praten hier
Is tot nu toe altijd tegen me gebruikt
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Neem er daar maar een peer van danquote:Op maandag 21 april 2025 09:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb alleen kiwi's en banana
Forum Opties Forumhop: Hop naar: