abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217428132
https://www.gld.nl/nieuws(...)-lauren-kanker-heeft

quote:
ARNHEM - In de meivakantie gaan veel basisschoolkinderen activiteiten ondernemen. Maar de 10-jarige Faas uit Arnhem doet wel iets heel bijzonders. Hij fiets bijna 700 kilometer - van Arnhem naar de Franse Vogezen - voor zijn zieke vriendin Lauren, die vecht tegen kanker.

"Lauren is ziek en dat is heel oneerlijk", vertelt Faas. "Ik wilde iets doen waardoor mensen haar en andere kinderen kunnen helpen. Daarom fiets ik voor KiKa."

Vastberaden
Lauren is de dochter van een stel waar de ouders van Faas goed bevriend mee zijn. "Ze is pas 15 maanden oud maar moet nu al vechten voor haar leven. Vorige zomer bleek ze leukemie te hebben", vertelt Danny de Wilde, de vader van Faas.

"Een hele spannende periode en dat merkte Faas ook. Het greep hem aan, dus vroeg hij me: pap kunnen we niet een fietstocht doen?" Danny zelf deed al eens een fietstocht voor KWF om geld op te halen in de strijd tegen kanker. "Faas was vastberaden en begon te sparen voor zijn eigen racefietsje."

Faas wil met zijn tocht zoveel mogelijk geld ophalen voor KiKa. "Elke trap is voor Lauren", zegt hij. "We willen aandacht vragen voor wat kinderkanker betekent en wat het vraagt. Van een kind, maar ook van de omgeving", vult zijn vader aan.
Faas _O_
pi_217428244
Nobel.
Heel Nederland rondfietsen (binnen 700 km) was makkelijker geweest denk ik qua klimmen enzo.
pi_217429693
Ouders gaan dit weer uitmelken uiteraard. Faas is immers de wederopstanding van Jezus.
  Trouwste user 2022 maandag 21 april 2025 @ 13:22:04 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_217429850
Mooi hoor. Misschien hier naar vernoemd.........

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 21 april 2025 @ 13:24:09 #5
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_217429867
quote:
2s.gif Op maandag 21 april 2025 12:56 schreef Moass het volgende:
Ouders gaan dit weer uitmelken uiteraard. Faas is immers de wederopstanding van Jezus.
Ja dat gevoel kriig ik er ook altijd bij ja.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Official ESF Kreviewer maandag 21 april 2025 @ 13:38:39 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_217429964
quote:
Lijkt me sterk. Dat is mijn dochter al (extra hip).
pi_217430492
quote:
Hoewel ik het nobel vind, vind ik het ook altijd jammer dat ik het idee heb dat dit "soort" kinderen vaak gepusht worden door hun ouders om heel speciaal te zijn, om het vervolgens helemaal uit te melken in de media. Fuck die circus eromheen en laat dit kind lekker gaan fietsen voor KiKa.
pi_217430551
Gezond bezig deze piepjonge man. Hier is duidelijk geen sprake van bewegingsarmoede in tegenstelling tot grote delen van Nederland.
pi_217430559
Altijd als ik dit soort berichten lees bereid ik me voor op de zure fokkers die hier weer een negatieve draai aangeven. En er wordt geleverd hoor.
  maandag 21 april 2025 @ 17:15:33 #10
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217431479
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 14:48 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Hoewel ik het nobel vind, vind ik het ook altijd jammer dat ik het idee heb dat dit "soort" kinderen vaak gepusht worden door hun ouders om heel speciaal te zijn, om het vervolgens helemaal uit te melken in de media. Fuck die circus eromheen en laat dit kind lekker gaan fietsen voor KiKa.
Ik snap je punt, maar in dit geval levert zo veel mogelijk aandacht hiervoor in de media veel meer geld op voor KiKa. En dat is alleen maar goed.

Wat een eindbaas overigens, dit ventje.
pi_217432017
Zeker goed bezig ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_217432039
Sorry, leuk en alles, maar dit is echt geen nieuws.

Alles en iedereen en zijn moeder fietst voor KiKa tegenwoordig.
  maandag 21 april 2025 @ 18:23:39 #13
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217432102
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 18:18 schreef myShizzle het volgende:

Tja, het is lokaal Gelders nieuws. Als er daardoor meer donaties voor KiKa binnenkomen, niks mis mee toch?
pi_217432441
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2025 18:18 schreef myShizzle het volgende:

En toch reageren, je vraagt je af waarom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')