waarschijnlijk een Syriër met 29 neven en nichten en 103 andere familieleden waar ie elk weekend heen moet. Bron: mijn collegaquote:
Zou ik als sportkosten tellen.quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
3000? Nee dankje. Kom nog maar eens terug als ik een jaar of 50 ben en dan pakken we mijn salaris van dat moment. Als dat dan jaarlijks gecorrigeerd wordt voor inflatie hebben we een deal.
Overigens, men valt nogal over die 200/maand voor kleding. Is dat inclusief sportkleding? Ik geef serieus al 1000 euro per uit aan hardloopschoenen.
Is dat op maand basis?quote:Op maandag 21 april 2025 09:14 schreef Mikeytt het volgende:
Ja, wat een geweldig leven manEn dan nooit de mogelijkheid om uit eten te gaan oid en alsnog 700~ euro per maand aan schulden te maken.
[ afbeelding ]
Wat een domme bedragen inderdaad. Welke simpele ziel geeft ¤65 per maand uit voor een abonnement? Oh wacht, er zijn er genoeg.quote:Op maandag 21 april 2025 09:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
65 telefoonkosten? Ik betaal 7eu per maand voor mijn tel. En ik heb geen nokia 3310 gewoon een average smartphone
Je moet uiteraard wel de nieuwste Iphone 17 hebben anders hoor je er niet bijquote:Op woensdag 30 april 2025 14:08 schreef Feola het volgende:
[..]
Wat een domme bedragen inderdaad. Welke simpele ziel geeft ¤65 per maand uit voor een abonnement? Oh wacht, er zijn er genoeg.
Ik ken er genoeg inderdaad.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je moet uiteraard wel de nieuwste Iphone 17 hebben anders hoor je er niet bij
Gemiddelde huizenprijs is inmiddels bijna 5 ton, laten we conservatief insteken op een hypotheek van 4 ton. Met een hypotheekrente van 3.5% zit je op een maandelijkse annuïteit van 1800 euro. Die 1500 per maand is dus eerder laag dan hoog.quote:Op woensdag 30 april 2025 14:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
Hypothee ook. (Afhankelijk hoe groot je huis en oppervlakte is natuurlijk.
Dat zijn minimaal al 6 paar schoenen. Om de maand dus nieuwen? Ben je viesdik en 180kg dat je zo snel verslijt?quote:Op dinsdag 29 april 2025 22:54 schreef JopieKlaassen het volgende:
3000? Nee dankje. Kom nog maar eens terug als ik een jaar of 50 ben en dan pakken we mijn salaris van dat moment. Als dat dan jaarlijks gecorrigeerd wordt voor inflatie hebben we een deal.
Overigens, men valt nogal over die 200/maand voor kleding. Is dat inclusief sportkleding? Ik geef serieus al 1000 euro per jaar uit aan hardloopschoenen.
Nee, loop rond de 5000km per jaarquote:Op woensdag 30 april 2025 15:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat zijn minimaal al 6 paar schoenen. Om de maand dus nieuwen? Ben je viesdik en 180kg dat je zo snel verslijt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |