Zeg nooit nooitquote:
Zo'n sexy Pausin lijkt me wel watquote:
Of een neger?quote:Op maandag 21 april 2025 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer zouden er vrouwen in aanmerking kunnen komen?
Zo'n 22 jarig Victoria Secrets model die Paus wordt?quote:
Dat zou me nu niet verbazen eigenlijkquote:
Dat is niet sexyquote:
Zal je zien hoeveel mensen zich ineens bekerenquote:Op maandag 21 april 2025 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo'n 22 jarig Victoria Secrets model die Paus wordt?
Paus Franciscus was best wel vooruitstrevend en dat mocht ik wel van hem.quote:Op maandag 21 april 2025 15:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zou me nu niet verbazen eigenlijk
Uh nee?quote:Op maandag 21 april 2025 15:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Paus Franciscus was best wel vooruitstrevend en dat mocht ik wel van hem.
Ik hoor best veel van die extreem rechtse wappies hem een woke paus noemen in de hoop dat er een halve Nazi komt nuquote:
Het blijft de kerk, dus zeer conservatief.quote:Op maandag 21 april 2025 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoor best veel van die extreem rechtse wappies hem een woke paus noemen in de hoop dat er een halve Nazi komt nu
Sommige dingen wel, acceptatie van homo's etc, vrouwen op hogere posities in het Vaticaan.quote:
Zie je wel...zo woke als de netenquote:Op maandag 21 april 2025 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen wel, acceptatie van homo's etc, vrouwen op hogere posities in het Vaticaan.
Met hoge posities bedoel je op het dakquote:Op maandag 21 april 2025 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige dingen wel, acceptatie van homo's etc, vrouwen op hogere posities in het Vaticaan.
Een travestietquote:Op maandag 21 april 2025 16:02 schreef pullup het volgende:
Overigens lees ik dat er ooit al een Pausin was in de negende eeuw![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Pausin_Johanna
Nou ja al die Pausen lopen in jurkenquote:
Ik wil met dino's spelen jaquote:Op maandag 21 april 2025 16:05 schreef pullup het volgende:
Marc loopt gewoon meer dan 1000 jaar achter
Best Pasig muziekjequote:Op maandag 21 april 2025 16:50 schreef tonja het volgende:
Nieuw muziekje gemaakt.
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |