Morguh Pullupquote:
Goedemorgen Dotquote:
Jaquote:
Ik heb nog genoeg, bezoek bleek zelf al megaveel paaseitjes te hebben dus hadden we teveel mee gister.quote:
eitjequote:
Ik zit net een special te kijkenquote:Op maandag 21 april 2025 10:57 schreef drakin het volgende:
Iemand al meegekregen dat er geen paus meer is?
Dat heeft hij inderdaad gekregen jaquote:
Ontbeitjequote:
En jij zelf niks?quote:
Jazeker welquote:
Gerookte zalmquote:Op maandag 21 april 2025 11:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker wel![]()
Het enige wat Domni wel heeft gegeten en ik niet is gerookte zalm
Ik zag hem gisteren nogquote:Op maandag 21 april 2025 10:57 schreef drakin het volgende:
Iemand al meegekregen dat er geen paus meer is?
vandaag overledenquote:
Ik lees het nu jaquote:
Heija Den Bosch.quote:
Ze hadden hier ook een speciaal journaalquote:Op maandag 21 april 2025 12:41 schreef chufi het volgende:
Dacht ik op deze grijze 2e paasdag lekker wat Italiaans voetbal te kijken hebben ze dat allemaal uitgesteld ..nationale rouw in Italia
Ah ok ik hoor het wel weer wanneer er witte rook uit het Vaticaan komt.. Zijn er nog wel kandidaten?quote:Op maandag 21 april 2025 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hadden hier ook een speciaal journaal
Altijd toch wel?quote:Op maandag 21 april 2025 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ok ik hoor het wel weer wanneer er witte rook uit het Vaticaan komt.. Zijn er nog wel kandidaten?
Ik ook niet. Normaal is het 1 van de kardinalen toch? Er moet uit te zoeken zijn wie dat zijn.quote:
Daar mogen 140 kardinalen over gaan stemmen.quote:Op maandag 21 april 2025 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Normaal is het 1 van de kardinalen toch? Er moet uit te zoeken zijn wie dat zijn.
Wanneer zouden er vrouwen in aanmerking kunnen komen?quote:Op maandag 21 april 2025 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Normaal is het 1 van de kardinalen toch? Er moet uit te zoeken zijn wie dat zijn.
Nooit?quote:Op maandag 21 april 2025 15:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer zouden er vrouwen in aanmerking kunnen komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |