Ik kan best kijken of ik een verbod kan regelen bij Het Leger des Heils voor deze jongen. Regel jij dan dat ie nergens aan het werk komt?quote:Op zondag 20 april 2025 18:12 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Kunnen we niet iets voor hem regelen om niet?
Ik heb alleen contacten met het UWV afdeling wajong, maar ik denk niet dat hij in aanmerking komt voor een Wajong.quote:Op zondag 20 april 2025 18:14 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik kan best kijken of ik een verbod kan regelen bij Het Leger des Heils voor deze jongen. Regel jij dan dat ie nergens aan het werk komt?
Van Lienden zou in een gesprek in april 2020 duidelijk hebben gemaakt er flink aan te willen verdienen. "In ieder geval is één eis dat we alle vier gillend rijk worden, want het is één grote middelvinger van de overheid. Ik ga dit echt serieus voor geen goud vrijwillig doen", zei Van Lienden volgens de krant.quote:Op zondag 20 april 2025 18:23 schreef Hyaenidae het volgende:
Van mondkapjesmagnaat naar leven op straat.
En waarom heb jij nou weer wajong, zal wel autisme zijn ofzo, eigenlijk geen recht op dus. Blijf van deze luxe af en ga de bijstand in aubquote:Op zondag 20 april 2025 18:35 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ik heb alleen contacten met het UWV afdeling wajong, maar ik denk niet dat hij in aanmerking komt voor een Wajong.
Oh nog ff wat, we hebben zelf urgentie gevraagd omdat hij sinds een paar maanden een grote hond heeft en daar is ons huis toch wel even te klein voor...quote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef Näsenbar het volgende:
Mijn zoon Rodney staat al zeker 8 maanden ingeschreven om een sociale huurwoning bij ons in de straat te krijgen, maar tot nu toe nog niks gekregen! En dan zul je zien dat deze gozer het wel gelijk krijgt!!
Geef die maar aan moordenaars.quote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef Innisdemon het volgende:
Gast is alles kwijt, maar niemand gunt hem een 2e kans?
Nee dit stuk stront niet neequote:Op zondag 20 april 2025 20:36 schreef Innisdemon het volgende:
Gast is alles kwijt, maar niemand gunt hem een 2e kans?
Als je maar zielig bent krijg je sociale huurwoning. Anders 10 jaar ingeschreven staan. Ik heb zelf gezien hoe dat gaat in praktijkquote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef Näsenbar het volgende:
Mijn zoon Rodney staat al zeker 8 maanden ingeschreven om een sociale huurwoning bij ons in de straat te krijgen, maar tot nu toe nog niks gekregen! En dan zul je zien dat deze gozer het wel gelijk krijgt!!
quote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef Näsenbar het volgende:
Bij onze woningbouw worden mensen met de naam Rodney ook preventief geweigerd. Scheelt een hoop overlast.quote:Op zondag 20 april 2025 21:14 schreef Näsenbar het volgende:
Ik wil Ilse wel opvangen!quote:Op zondag 20 april 2025 18:12 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Kunnen we niet iets voor hem regelen om niet?
En wat is jouw naam dan wel niet?quote:Op zondag 20 april 2025 22:49 schreef kitano het volgende:
[..]
Bij onze woningbouw worden mensen met de naam Rodney ook preventief geweigerd. Scheelt een hoop overlast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |