Tactisch altijd wel erg goed.quote:Op zondag 20 april 2025 14:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bredewold is de reïncarnatie van Blaak.
Nee. Puck deed alsof ze haar ploeggenoot is.quote:Op zondag 20 april 2025 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Je hebt net een wedstrijd verloren en je vliegt een concurrente om de nek uit blijdschap. Geen killersmentaliteit.
volgens mij is dat een dingentje uit het MTBquote:Op zondag 20 april 2025 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Je hebt net een wedstrijd verloren en je vliegt een concurrente om de nek uit blijdschap. Geen killersmentaliteit.
Dat lijkt me ook niet zo moeilijk bij de vrouwen. Aan drie hersencellen heb je genoeg.quote:
Komen beide uit Amersfoortquote:Op zondag 20 april 2025 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Beetje Pogacar stylo inddquote:Op zondag 20 april 2025 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Klopt, daar zijn ze meestal in een closere groep. Minder grote ploegen (2 of 3 renners per wedstrijd) en je komt mekaar overal tegen.quote:Op zondag 20 april 2025 14:06 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
volgens mij is dat een dingentje uit het MTB
helikopter moet landen om even bij te tankenquote:Op zondag 20 april 2025 14:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en kan kunnen we nu om onverklaarbare redenen een ruim halfuur gaan wachten tot we live-beelden bij de mannen krijgen
Het wordt wel tijd om Puck eens op het hakblok te leggen. Zij is zo druk bezig met het smijten met haar krachten dat er blijkbaar geen enkele ruimte over blijft om nog over enige tactiek na te denken.quote:
ze werden zelfs boos op de UCI omdat bij het MTB het normaal is om de top 5 te huldigen ipv top 3quote:Op zondag 20 april 2025 14:07 schreef Sabata het volgende:
[..]
Klopt, daar zijn ze meestal in een closere groep. Minder grote ploegen (2 of 3 renners per wedstrijd) en je komt mekaar overal tegen.
We hebben best veel wielrenners die stout zin geweest, maar die doen niet mee.quote:Op zondag 20 april 2025 14:06 schreef Szura het volgende:
En nu op naar een nog walgelijker winnaar bij de mannen
Vollering en Kopecky deden dat bij de Strade Bianche gelukkig anders.quote:Op zondag 20 april 2025 14:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook wel sterk hoe ze het gat op Van Dijk dichtte, en standhield op de Cauberg.quote:Op zondag 20 april 2025 14:06 schreef Sabata het volgende:
Bredewold weer met de specialiteit van het huis, meezitten en mee gaan op het juiste moment en hopen dat de rest het verkloot. Gefeliciteerd
Ja voor iemand met een masteropleiding is dit wel echt vrij lang, vrij domquote:Op zondag 20 april 2025 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd om Puck eens op het hakblok te leggen. Zij is zo druk bezig met het smijten met haar krachten dat er blijkbaar geen enkele ruimte over blijft om nog over enige tactiek na te denken.
Waarquote:Op zondag 20 april 2025 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet zo moeilijk bij de vrouwen. Aan drie hersencellen heb je genoeg.
Vollering is net zo'n watje. Een Tour verloren omdat Wiebes zo nodig moest sprinten voor een ereplaats op 8 minuten achterstand, maar er wel als de kippen bij zijn om haar te feliciteren op de Via Roma.quote:Op zondag 20 april 2025 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vollering en Kopecky deden dat bij de Strade Bianche gelukkig anders.
Ja, ze rijdt ongekend dom, maar dat doet 80% van het pulleton bij de vrouwen.quote:Op zondag 20 april 2025 14:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd om Puck eens op het hakblok te leggen. Zij is zo druk bezig met het smijten met haar krachten dat er blijkbaar geen enkele ruimte over blijft om nog over enige tactiek na te denken.
Meer dan terecht.quote:Op zondag 20 april 2025 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tom kraakt de tactieken bij het vrouwenwielrennen
Bij sport zijn het niet altijd academici die het slimste of sluwste blijken te zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 14:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja voor iemand met een masteropleiding is dit wel echt vrij lang, vrij dom
Bakelmans ookquote:Op zondag 20 april 2025 14:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Tom kraakt de tactieken bij het vrouwenwielrennen
Huh?quote:Op zondag 20 april 2025 14:13 schreef Marcoss het volgende:
Wout en Evenepoel op behoorlijke achterstand
We hebben dit weekend de professor 2x zien winnen in Frankrijkquote:Op zondag 20 april 2025 14:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bij sport zijn het niet altijd academici die het slimste of sluwste blijken te zijn.
Bredewold was wel slim bezig. Heel slim zelfs. Ik weet niet welke opleiding die achter de kiezen heeft.
Oh, ja, tuurlijk, we maken het Pogacar nog wat makkelijker.quote:Op zondag 20 april 2025 14:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout op zo‘n 40 seconden, Evenepoel nog verder, blijkbaar niet duidelijk hoe dat gebeurd is
Als je weet dat je de snelste bent is het wel wat gemakkelijker koersen dan wanneer je weet dat je er van weg moet. Maar alsnog gebeuren er genoeg vreemde dingen, natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2025 14:13 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ja, ze rijdt ongekend dom, maar dat doet 80% van het pulleton bij de vrouwen.
Puck wordt daarentegen wel tactisch de maat genomen dit voorjaar, maar met Wiebes en Kopecky rijdt iedereen vrolijk naar de streep, leg maar uit.
Gelukkig zijn er beeldenquote:Op zondag 20 april 2025 14:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wout op zo‘n 40 seconden, Evenepoel nog verder, blijkbaar niet duidelijk hoe dat gebeurd is
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 20 april 2025 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco, Wout en Thibau allemaal gevallen dan wel opgehouden door een val.
Goh, en die vervelende Sloveen komt weer wegquote:Op zondag 20 april 2025 14:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco, Wout en Thibau allemaal gevallen dan wel opgehouden door een val.
NOS is een smakeloos landquote:Op zondag 20 april 2025 14:22 schreef asco het volgende:
Dit interesseert toch niemand zout gewoon op.
Deze tijd.
Announce Scaroni.quote:Op zondag 20 april 2025 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, ja, tuurlijk, we maken het Pogacar nog wat makkelijker.
Biomedische Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht zo te zien.quote:Op zondag 20 april 2025 14:16 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bij sport zijn het niet altijd academici die het slimste of sluwste blijken te zijn.
Bredewold was wel slim bezig. Heel slim zelfs. Ik weet niet welke opleiding die achter de kiezen heeft.
Het schijnt dat André Rieu niet wilde, dus dan kom je al gauw bij zo'n plaatjesdraaier terecht.quote:Op zondag 20 april 2025 14:26 schreef Szura het volgende:
Martin Gerrits
Nederland is een smakeloos land
Van Baarle durft de laatste plaats in het peloton te verlaten?quote:Op zondag 20 april 2025 14:27 schreef Szura het volgende:
Volgens Steef een tegenaanval met oa Van Baarle
ONZE NOS produceert pas vanaf 14:35 beelden.quote:Op zondag 20 april 2025 14:21 schreef The_Undertone het volgende:
Wat een amateurisme, tis godver 14u20 en we staan nog met Bakelmans te lullen over de vrouwen
Hangt er vanaf of het peloton vervolgens gaat wachten.quote:Op zondag 20 april 2025 14:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe vervelend is het voor een renner om te vallen, Jan?
Daar zitten toch geen functionerende zenuwen meer in, voelt ie niks van.quote:Op zondag 20 april 2025 14:31 schreef Szura het volgende:
Kan de schouder van Al-Remco dat wel aan, een valpartij
Klopt ja, op dat EK was ze ook snugger bezig.quote:Op zondag 20 april 2025 14:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Biomedische Wetenschappen aan de Universiteit Utrecht zo te zien.
Maar ja, die begrijpt koerstactiek wel.
Deed ze in Drenthe ook, nog steeds boos dat Wiebes daarom ging janken.
We gaan echt naar die 2 uur koers inmiddels.quote:Op zondag 20 april 2025 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
ONZE NOS produceert pas vanaf 14:35 beelden.
god bestaat niet.quote:Op zondag 20 april 2025 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi voor de AGR dat iemand als God hier een keer aan de start staat, en dat vandaag.
Met zijn tweeën naar de Cauberg zou een prachtscenario zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mooi voor de AGR dat iemand als God hier een keer aan de start staat, en dat vandaag.
Echt een schande, zelfs de Ronde van Limburg had meer schermtijd.quote:Op zondag 20 april 2025 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We gaan echt naar die 2 uur koers inmiddels.
Tatoeages zijn haram.quote:Op zondag 20 april 2025 14:32 schreef The_Undertone het volgende:
Blijkbaar enkel licht aan de elleboog
https://x.com/LeGruppetto/status/1913933014502875479/photo/1
Plus Tiboquote:Op zondag 20 april 2025 14:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met zijn tweeën naar de Cauberg zou een prachtscenario zijn.
In de tijd van de Grote Mart was dat toch ook al? Dan zat je eerst 2 uur naar die coltrui te gluren voordat ze live gingen?quote:Op zondag 20 april 2025 14:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
We gaan echt naar die 2 uur koers inmiddels.
Halen we dit nog?quote:Op zondag 20 april 2025 14:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echt een schande, zelfs de Ronde van Limburg had meer schermtijd.
En dat tijdens Pasen, de dag van de verrijzenis.quote:Op zondag 20 april 2025 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Purito reed hier ook altijd en miste daardoor regelmatig de Waalse klassiekers door een crash.. misschien dat hij volgend jaar deze koers dan toch maar overslaatquote:Op zondag 20 april 2025 14:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We hebben ook wel eens naar het grote niets gekeken door de mistquote:Op zondag 20 april 2025 14:37 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
In de tijd van de Grote Mart was dat toch ook al? Dan zat je eerst 2 uur naar die coltrui te gluren voordat ze live gingen?
Is hoogleraar drs. Prof. Sedoc er niet?!quote:Op zondag 20 april 2025 14:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu nog naar beelden van de ochtend.
Hef deze koers op.
Terwijl hij hier wel een sterke ploeg heeft.quote:Op zondag 20 april 2025 14:43 schreef The_Undertone het volgende:
Evenepoel ondertussen alweer zonder ploeggenoten
Waar is Mauri???quote:Op zondag 20 april 2025 14:43 schreef The_Undertone het volgende:
Vrees dat hij vandaag toch vooral in voorbereidingsmodus voor LBL zit en dat hij niet extreem diep zal gaan.quote:Op zondag 20 april 2025 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop dat Remco wel echt vol gaat proberen te volgen iig, niet zoals in Lombardije meteen eigen tempo.
Ik zag er toch nog één op de Cauberg.quote:Op zondag 20 april 2025 14:43 schreef The_Undertone het volgende:
Schachmann en Van Wilder?quote:Op zondag 20 april 2025 14:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zag er toch nog één op de Cauberg.
Edit: twee!
Dit zijn geen klimmetjes voor eigen tempo.quote:Op zondag 20 april 2025 14:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik hoop dat Remco wel echt vol gaat proberen te volgen iig, niet zoals in Lombardije meteen eigen tempo.
Die heeft hem teruggebracht na de val, maar er zit er eentje voor hem en Van Wilder zit achter hem.quote:
We verheugen ons op de nieuwe artikelen met screenshot Vervaeke en stuk stront Van Wilder waarin ze smeken om erkenning.quote:Op zondag 20 april 2025 14:43 schreef The_Undertone het volgende:
Nu ineens wel. Alleen zijn best doen in dat kleine stukje Spanje.quote:Op zondag 20 april 2025 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zie Aranburu in de achterhoede.
Is hij dit voorjaar al vaker geweest.quote:Op zondag 20 april 2025 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Lars van den Berg blijkbaar co-commentator op de NOS. Random.
UWV re-integratie traject?quote:Op zondag 20 april 2025 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Boogerd zit op de motor.quote:Op zondag 20 april 2025 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is hij dit voorjaar al vaker geweest.
Zou alleen vandaag dan altijd voor Boogerd zijn gegaan, die kent ongeveer elke meter van het parcours
Die heeft dat toch al vaker gedaan?quote:Op zondag 20 april 2025 14:46 schreef Slobeend het volgende:
Die ligt dit voorjaar overal bijquote:Op zondag 20 april 2025 14:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Narvaez is ook niet bepaald stuurvast.
Baviaanquote:Op zondag 20 april 2025 14:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Die linkerbil is donker donkerrood.
PCM?quote:Op zondag 20 april 2025 14:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb net trouwens even een game besteld.
Op de motor blijkbaarquote:Op zondag 20 april 2025 14:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is hij dit voorjaar al vaker geweest.
Zou alleen vandaag dan altijd voor Boogerd zijn gegaan, die kent ongeveer elke meter van het parcours
Vorig jaar nog goed in deze wedstrijden. Jammer.quote:Op zondag 20 april 2025 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Marijn van den Berg is buitengewoon matig bezig.
Lars heeft het er moeilijk mee.
Ik ook nietquote:Op zondag 20 april 2025 14:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, ook mooi, maar ik zie het niet gebeuren.
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 20 april 2025 14:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft dat toch al vaker gedaan?
Helaas lijkt de altijd irritante NOS hem van Eurosport afgesnoept te hebben.
Het bestaanquote:Op zondag 20 april 2025 14:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wat doen ze nu weer verkeerd in jouw ogen?
Wat is dat ook al weer? Ik denk dat je niet het met zijn hoofd over het asfalt schrapen bedoelt?quote:Op zondag 20 april 2025 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede Voigt imitatie van Boogerd.
Jeetje, fans op een heuvel.quote:Op zondag 20 april 2025 14:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het bestaan
Nee ze stonden met allemaal fans op die heuvel
BEK TOE ZE KOMMENTETORSquote:Op zondag 20 april 2025 14:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat is dat ook al weer? Ik denk dat je niet het met zijn hoofd over het asfalt schrapen bedoelt?
Lijkt me toch helemaal kansloos.quote:Op zondag 20 april 2025 14:55 schreef DIJK het volgende:
Ik had altijd een hekel aan bling maar inmiddels zou ik het wel een keer mooi vinden als ie wint.
Ik schrijf Bling op als winnaar van de sprint voor plek 4.quote:Op zondag 20 april 2025 14:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me toch helemaal kansloos.
Voor plek 17quote:Op zondag 20 april 2025 14:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik schrijf Bling op als winnaar van de sprint voor plek 4.
En Russenquote:Op zondag 20 april 2025 15:01 schreef VoMy het volgende:
Het zijn altijd Duitsers die als de strijd allang verloren is nog stoïcijns door blijven aanvallen.
Matthews is altijd wel goed geweest in deze Cauberg aankomst.quote:Op zondag 20 april 2025 14:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lijkt me toch helemaal kansloos.
Wel Velasco, Champoussin, etc?quote:Op zondag 20 april 2025 15:02 schreef wimderon het volgende:
Ik heb fenomeen Scaroni nog niet gespot.
Vanavond pasquote:Op zondag 20 april 2025 15:03 schreef TommyL0204 het volgende:
Regen op komst? Wim Tellens lacht hier om
Velasco helemaal achteraan en Champoussin ergens halverwege.quote:Op zondag 20 april 2025 15:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel Velasco, Champoussin, etc?
Goed gespot.quote:Op zondag 20 april 2025 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Velasco helemaal achteraan en Champoussin ergens halverwege.
NEDERLANDEDquote:Op zondag 20 april 2025 15:09 schreef The_Undertone het volgende:
De eindeloze rij geparkeerde auto’s op het parcours
Ach, Mart had ook 40 jaar lang dit soort versprekingen.quote:Op zondag 20 april 2025 15:08 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens Rox heeft de Amstel veel 'geaccentueerd' terrein
Limburg heeft natuurlijk weinig met Nederland te maken.quote:Op zondag 20 april 2025 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
NEDERLANDED
Trap er niet in, Nederland is geen fietsland.
Ik vond de Eyserbosweg makkelijker dan de Keutenberg. Daar ging ik flink kapotquote:Op zondag 20 april 2025 15:11 schreef Szura het volgende:
Afgelopen nog geweest hier, komt wel dichtbij zo
In Holland zouden we gewoon rijdende auto's op het parcours zien.quote:Op zondag 20 april 2025 15:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Limburg heeft natuurlijk weinig met Nederland te maken.
DEId.quote:Op zondag 20 april 2025 15:08 schreef Chiappucci het volgende:
Volgens Rox heeft de Amstel veel 'geaccentueerd' terrein
Dan rij je te langzaam. De Keutenberg is te kort om kapot te gaan.quote:Op zondag 20 april 2025 15:12 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik vond de Eyserbosweg makkelijker dan de Keutenberg. Daar ging ik flink kapot
Vond het terras in Margraten zwaarderquote:Op zondag 20 april 2025 15:12 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Ik vond de Eyserbosweg makkelijker dan de Keutenberg. Daar ging ik flink kapot
Hey Nober, rot eens op met je infantiele gelul.quote:
TR gezet.quote:Op zondag 20 april 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey Nober, rot eens op met je infantiele gelul.
Afgevinkt. Bewaar je complottheorieën maar mooi voor BNW.quote:
Luisteren naar de baas.quote:Op zondag 20 april 2025 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Afgevinkt. Bewaar je complottheorieën maar mooi voor BNW.
De paashaas was lekker?quote:Op zondag 20 april 2025 15:19 schreef Faraday01 het volgende:
Klaar met de paasbrunch. Wat heb ik tot hier gemist?
Een valpartij, maar die hebben we allemaal gemist.quote:Op zondag 20 april 2025 15:19 schreef Faraday01 het volgende:
Klaar met de paasbrunch. Wat heb ik tot hier gemist?
Grote namen erbij?quote:Op zondag 20 april 2025 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een valpartij, maar die hebben we allemaal gemist.
Valt mee. Alleen ene Van Aert, Evenepoel en een zekere Nys.quote:
Lars Boom achter het stuur?quote:Op zondag 20 april 2025 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
EF heeft wel heel veel vertrouwen in Healy en Powless. Dat kan alleen maar slecht aflopen.
Dilan ookquote:Op zondag 20 april 2025 15:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iedereen die Dylan heet is een fraud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |