Sperma en vagina vocht vermengd met zilt en zout water en plankton en zeewier enz enz? Dit alles vermengd met lome maar vrij ferme ritme van de slagen van de vrouwelijke ronde zee golven?quote:
Meteen omega3 naar binnenwerken.quote:Op zondag 20 april 2025 15:15 schreef marretak het volgende:
[..]
Sperma en vagina vocht vermengd met zilt en zout water en plankton en zeewier enz enz? Dit alles vermengd met lome maar vrij ferme ritme van de slagen van de vrouwelijke ronde zee golven?
Wel altijd een plaid bij je hebben natuurlijk. En uiteraard een aantal condooms, mocht je de mazzel hebben dat er mannen langskomen die mee willen doen. 😋quote:Op vrijdag 2 mei 2025 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
Strand is toch wat minder handig vanwege zand.
Sex alleen in bed? Dacht dat de jaren 50 al een tijdje voorbij waren 🙄quote:Op zondag 4 mei 2025 00:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik vind het iets teveel gedoe om elke keer m’n bed naar buiten te sjouwen.
Het is bij mij geen principekwestie hoor, ben gewoon praktisch ingesteld.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:50 schreef Sakura het volgende:
[..]
Sex alleen in bed? Dacht dat de jaren 50 al een tijdje voorbij waren 🙄
Het is nogal een thema voor je, is het niet?quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:14 schreef Sakura het volgende:
[..]
Wel altijd een plaid bij je hebben natuurlijk. En uiteraard een aantal condooms, mocht je de mazzel hebben dat er mannen langskomen die mee willen doen. 😋
Valt mee hoor, simpelweg gewoon genieten van het leven en van elkaar. Niets mis mee.quote:Op zondag 4 mei 2025 10:56 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is nogal een thema voor je, is het niet?
Ik heb het niet over dat je kennelijk non monogaam leeft. Meer over dat ik de afgelopen dagen wel heel veel berichten van je zie waarin je dit post.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:08 schreef Sakura het volgende:
[..]
Valt mee hoor, simpelweg gewoon genieten van het leven en van elkaar. Niets mis mee.
Tsja, soms kom ik hier weken of maanden niet langs, en soms ben ik wat aktiever. Zoals nu dus weer even.quote:Op zondag 4 mei 2025 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dat je kennelijk non monogaam leeft. Meer over dat ik de afgelopen dagen wel heel veel berichten van je zie waarin je dit post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |