abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 april 2025 @ 12:18:46 #1
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_217419007
Het lekkere weer komt er weer aan. Wat zijn jouw favoriete buitenseks-plaatsen waar je weleens wat gedaan hebt of zou willen doen.

Ik bedoel niet de bekende, gebruikelijke plaatsen en parkings bij schemer of nachtelijke uren en ik zoek ook geen exacte locaties.

POLL
pi_217419631
Parken, stadscentrum (straten en pleinen), parkeerplaatsen, voetbalveld, weiland enzo al gehad.

Strand en duinen niet, maar zijn ook niet per se een wens. Wel in de zee zelf gedaan.

Pashokjes of liften lijken mij daarentegen wel leuk. En bos blijft interessant.
pi_217421352
Tussen buiten sex en binnen sex zit in : Sex in de buitendeur opening op de drempel staande?
pi_217421380
quote:
1s.gif Op zondag 20 april 2025 13:09 schreef Cockwhale het volgende:
Wel in de zee zelf gedaan.
Sperma en vagina vocht vermengd met zilt en zout water en plankton en zeewier enz enz? Dit alles vermengd met lome maar vrij ferme ritme van de slagen van de vrouwelijke ronde zee golven?
pi_217422110
Niet, ik krijg 'm niet omhoog. Ik vind het wel leuk om naar te kijken in de duinen/bossen.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_217422798
Niks aan, je moet echt privacy hebben tenzij je een enorme extrovert bent, wat ik niet ben.
Wel met ex flink gerommeld, enige keer dat het echt leuk was, was op een stuk waar echt niemand kwam, op een zon overgoten middag, naakt liggen soort van niksen zelfs, dat was echt lekker.
pi_217422910
Ik hou van buitenseks in openbare/spannende plekken.
#1 Seks in het bos is heerlijk!
#2 Seks op het strand van een warm land (let op voor het zand ;)
#3 Seks in een zwembad of in de zee.

Groetjes

Ruben
pi_217423954
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2025 15:15 schreef marretak het volgende:

[..]
Sperma en vagina vocht vermengd met zilt en zout water en plankton en zeewier enz enz? Dit alles vermengd met lome maar vrij ferme ritme van de slagen van de vrouwelijke ronde zee golven?
Meteen omega3 naar binnenwerken.
pi_217426729
Snelwegparking?
Cindy De Vuyst
  Moderator maandag 21 april 2025 @ 09:32:31 #10
441859 crew  Lenny77
pi_217428232
Hou het een beetje serieus aub
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_217515591
Heerlijk, wel eens in een park gedaan, zagen we plots op afstand een man zijn hondje uitlaten. Hij heeft waarschijnlijk nog nooit zo lang gedaan over zijn wandelrondje.

Ook een keer in dicht struikgewas langs het water in centrum delft. Kwam er plots een compleet kanoteam voorbij varen toen wij op z'n hondjes aan het neuken waren. Nou ja, ze hadden iig wel leuk uitzicht. Later kwam langs het voetpad aan de andere kant nog een man met zijn hondje langs. Die man begreep echt niet waarm die hond plots zoveel interresse had in dat stukje struikewas 😂

En natuurlijk op het almeerderzand waar dat in het verleden vaak voorkwam. Terwijl we bezig waren kwam er een groepje van 4 mannen voorbij. Die wilden gelukkig graag meedoen. Miss Sakura had dus een heerlijk middagje op het strand.🎉 Ze ging wel wat wijdbeens weer naar huis. Die mannen hadden aan 1 keertje neuken namelijk niet genoeg 🤪
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_217515983
Strand is toch wat minder handig vanwege zand. Bossen zijn natuurlijk prima. Park vaak toch wat leuker omdat er meer spanning op zit. Met minder mooi weer: de auto... pashokje... enz.

Wel is de kans in bewoond gebied steeds groter dat je in het zicht van een camera bezig bent. Dus wel even checken of je niet vol herkenbaar in beeld bent.
pi_217517209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 11:01 schreef VEM2012 het volgende:
Strand is toch wat minder handig vanwege zand.
Wel altijd een plaid bij je hebben natuurlijk. En uiteraard een aantal condooms, mocht je de mazzel hebben dat er mannen langskomen die mee willen doen. 😋
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_217531182
Ik vind het iets teveel gedoe om elke keer m’n bed naar buiten te sjouwen.
pi_217532892
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 00:05 schreef JopieKlaassen het volgende:
Ik vind het iets teveel gedoe om elke keer m’n bed naar buiten te sjouwen.
Sex alleen in bed? Dacht dat de jaren 50 al een tijdje voorbij waren 🙄
pi_217532916
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2025 10:50 schreef Sakura het volgende:

[..]
Sex alleen in bed? Dacht dat de jaren 50 al een tijdje voorbij waren 🙄
Het is bij mij geen principekwestie hoor, ben gewoon praktisch ingesteld.
pi_217532945
Sex op spannende plekjes is leuk, keer in park, lift en pashokje gedaan
pi_217532958
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2025 13:14 schreef Sakura het volgende:

[..]
Wel altijd een plaid bij je hebben natuurlijk. En uiteraard een aantal condooms, mocht je de mazzel hebben dat er mannen langskomen die mee willen doen. 😋
Het is nogal een thema voor je, is het niet?
pi_217533005
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 10:56 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het is nogal een thema voor je, is het niet?
Valt mee hoor, simpelweg gewoon genieten van het leven en van elkaar. Niets mis mee.
pi_217533038
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 11:08 schreef Sakura het volgende:

[..]
Valt mee hoor, simpelweg gewoon genieten van het leven en van elkaar. Niets mis mee.
Ik heb het niet over dat je kennelijk non monogaam leeft. Meer over dat ik de afgelopen dagen wel heel veel berichten van je zie waarin je dit post.
pi_217533310
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2025 11:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik heb het niet over dat je kennelijk non monogaam leeft. Meer over dat ik de afgelopen dagen wel heel veel berichten van je zie waarin je dit post.
Tsja, soms kom ik hier weken of maanden niet langs, en soms ben ik wat aktiever. Zoals nu dus weer even.
En vaak is hier in [sex] ook langere tijd vrijwel geen activiteit.
pi_217538663
Laatste keer is alweer een tijdje geleden.

Op de terugweg van een verjaardagsfeestje even de auto geparkeerd op een rustig plekje in het kuinderbos, en vervolgens vrouwlief genomen terwijl ze over de motorkap leunt.
Geil is het wel, maar geef persoonlijk toch liever de voorkeur aan de slaapkamer
pi_217538856
Overig : kan ook op dak zijn ?

of in een tuin die omringd is met 4 heggen en dus 0 komma 0 inkijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')