Drogreden noemen ze dit wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ajax heeft zoveel pech. Alleen Ajax krijgt zulke goals tegen en scoren zelf alleen maar Puskas waardige goals!
Aldus de user die een tegenstander verwijt kutgoals te maken terwijl jullie kampioen worden met kutvoetbal.quote:
Een nederlaag in Utrecht kijk ik niet van op. Dat ze er maar liefst vier om de oren krijgen is natuurlijk niet goed te praten, maar ik vond die uitslag tegelijkertijd ook geen goede afspiegeling van de verhoudingen op het veld. Dus wat dat betreft zie ik geen reden om er van in paniek te raken.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Karzai het volgende:
maar ben toch wel een beetje geschrokken van die 4-0 nederlaag
Onder Steijn was dit een voorbode geweest van een mentale inzinking. Nu onder Farioli denk ik dat het eerder een reactie gaat oproepen.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Een nederlaag in Utrecht kijk ik niet van op. Dat ze er maar liefst vier om de oren krijgen is natuurlijk niet goed te praten, maar ik vond die uitslag tegelijkertijd ook geen goede afspiegeling van de verhoudingen op het veld. Dus wat dat betreft zie ik geen reden om er van in paniek te raken.
Volgens mij hoeft het een het ander niet uit te sluiten dit riekt ook wel weer naar een drogreden.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Aldus de user die een tegenstander verwijt kutgoals te maken terwijl jullie kampioen worden met kutvoetbal.
Dat zou suggereren dat er ook goede periodes onder Steijn warenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Onder Steijn was dit een voorbode geweest van een mentale inzinking.
klopt sgat, Utrecht wordt 3equote:Op woensdag 23 april 2025 10:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Win nou maar even tegen PSV, anders is het gewoon plekkie 4 voor jullie.
Het zou wel typisch Utrecht zijn om de komende wedstrijd simpel te verliezen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:58 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt sgat, Utrecht wordt 3e
en van je euro euro utreg kompt eraaan
ja idd, we verliezen meestal tegen de kleinste ploegenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel typisch Utrecht zijn om de komende wedstrijd simpel te verliezen.
Wie is dat leuke blonde meisje? Hoe oud is ze? Te oud voor een heropvoedingskampje?quote:Op woensdag 23 april 2025 13:07 schreef Karzai het volgende:
De vrouwen staan er ook in
[ afbeelding ]
haha goed grapje, zoek maar iemand van je eigen leeftijdquote:Op woensdag 23 april 2025 17:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wie is dat leuke blonde meisje? Hoe oud is ze? Te oud voor een heropvoedingskampje?
[ afbeelding ]
Denk dat het makkelijker is voor jou om toe te geven wat je favoriete club is.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wie is dat leuke blonde meisje? Hoe oud is ze? Te oud voor een heropvoedingskampje?
[ afbeelding ]
Nou, geweldigquote:Op woensdag 23 april 2025 19:47 schreef IW2B het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax, adidas en ID&T slaan de handen ineen voor een bijzondere samenwerking die de werelden van voetbal en elektronische muziek op spectaculaire wijze combineert. De collectie is een ode aan de bruisende Amsterdamse cultuur en het iconische nachtleven van de stad.
De samenwerking is geïnspireerd op de wereldberoemde elektronische muziekscene van Amsterdam. ID&T, bekend van evenementen als Sensation, Mysteryland en het Amsterdam Music Festival, brengt samen met Ajax en adidas een collectie tot leven die de energie van de stad en de passie voor voetbal viert.
Wat kunnen we verwachten?
Hoewel de officiële details nog moeten worden bevestigd, wordt verwacht dat de collectie onder andere lifestylekleding zal bevatten zoals trainingspakken, t-shirts en hoodies. Daarnaast wordt er gespeculeerd over een speciaal shirt, vergelijkbaar met het legendarische Bob Marley-shirt van Ajax uit 2021.
Verwachte release?
Een officiële lanceringsdatum is nog niet bekendgemaakt, maar geruchten wijzen op een release richting het einde van 2025 of begin 2026. Fans wordt aangeraden om de kanalen van Ajax, adidas en ID&T goed in de gaten te houden voor updates.
Deze samenwerking belooft een waar eerbetoon te worden aan de unieke mix van sport, muziek en cultuur die Amsterdam zo bijzonder maakt.
Bron: Footyheadlines tekst TVM
Foto: Eigen bewerking van een AI gegenereerde ID&T Wizard (AI door iemand anders gedaan, ik enkel Ajax shirtje, fakkel, rook, rode belichting, etc...)
Ik ben benieuwd wat eruit komt. Ik juich het toe.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:47 schreef IW2B het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax, adidas en ID&T slaan de handen ineen voor een bijzondere samenwerking die de werelden van voetbal en elektronische muziek op spectaculaire wijze combineert. De collectie is een ode aan de bruisende Amsterdamse cultuur en het iconische nachtleven van de stad.
De samenwerking is geïnspireerd op de wereldberoemde elektronische muziekscene van Amsterdam. ID&T, bekend van evenementen als Sensation, Mysteryland en het Amsterdam Music Festival, brengt samen met Ajax en adidas een collectie tot leven die de energie van de stad en de passie voor voetbal viert.
Wat kunnen we verwachten?
Hoewel de officiële details nog moeten worden bevestigd, wordt verwacht dat de collectie onder andere lifestylekleding zal bevatten zoals trainingspakken, t-shirts en hoodies. Daarnaast wordt er gespeculeerd over een speciaal shirt, vergelijkbaar met het legendarische Bob Marley-shirt van Ajax uit 2021.
Verwachte release?
Een officiële lanceringsdatum is nog niet bekendgemaakt, maar geruchten wijzen op een release richting het einde van 2025 of begin 2026. Fans wordt aangeraden om de kanalen van Ajax, adidas en ID&T goed in de gaten te houden voor updates.
Deze samenwerking belooft een waar eerbetoon te worden aan de unieke mix van sport, muziek en cultuur die Amsterdam zo bijzonder maakt.
Bron: Footyheadlines tekst TVM
Foto: Eigen bewerking van een AI gegenereerde ID&T Wizard (AI door iemand anders gedaan, ik enkel Ajax shirtje, fakkel, rook, rode belichting, etc...)
Media probeert het allemaal spannend te maken, maar Ajax gaat echt niet nog twee keer verliezen (helaas).quote:Op woensdag 23 april 2025 14:22 schreef Karzai het volgende:
sparta, nec, groningen wint ajax wel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |