Iemand heeft iets verkloot op de media afdeling.quote:Op zondag 20 april 2025 10:45 schreef Themeparktommy het volgende:
De gebruiker die de video heeft geupload heeft deze niet beschikbaar gemaakt voor jouw land
Denk dat als je Farioli drie fatsoenlijk renderende aanvallers geeft het een vrij aardig elftal wordt.quote:Op zondag 20 april 2025 13:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dat je speelt met drie aanvallers die weinig voor elkaar krijgen
Degene die hem heeft teruggehaald heeft nu al een jaar of 2 een ernstige burnout .quote:Op zondag 20 april 2025 13:30 schreef Astro_boy het volgende:
En Brobbey denkt dat hij klaar is voor een stap.
Dacht ie ook toen hij naar Duitsland ging. En hebben we godverdomme een godsvermogen neergelegd om hem terug te halen. Voor wat, 10 goals in die jaartjes?
Dit is gewoon weer onzinquote:Op zondag 20 april 2025 13:30 schreef Astro_boy het volgende:
En hebben we godverdomme een godsvermogen neergelegd om hem terug te halen. Voor wat, 10 goals in die jaartjes?
Het heet een hyperbool. Ik overdrijf ja.quote:Op zondag 20 april 2025 13:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is gewoon weer onzin
Dit jaar is kut, vorig seizoen was al een heel stuk beter.
Vreemd idd tegen de koploper, die koploper blijft met eem behoorlijke marge aan het einde van het seizoen.quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef peaceman het volgende:
Wel humor dat ze 'tis stil aan de overkant' gaan zingen, terwijl Ajax minimaal tweede wordt...
De blijdschap snapt iedereen wel.quote:Op zondag 20 april 2025 13:45 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Vreemd idd tegen de koploper, die koploper blijft met eem behoorlijke marge aan het einde van het seizoen.
Maar goed, zij hebben de punten ook hard nodig voor plek 3 eventueel, dus ik snap de blijdschap.
De grootste hit van Frans Bauer komt ook zo langs.quote:Op zondag 20 april 2025 13:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
De blijdschap snapt iedereen wel.
Alleen dat soort gezangen vind ik nooit getuigen van een volle hersenpan.
Eerste 25 minuten waren prima.quote:Op zondag 20 april 2025 13:48 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Dit is echt een volslagen debiele wedstrijd aan de zijde van Ajax. Ongelooflijk.
NEC en Sparta winnen, dan hoef je nog maar 1 punt te schrapen bij de overige 2 potjes. Moet te doen zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 13:49 schreef TornadoDK het volgende:
Gelijk weer paniek bij sommige![]()
Utrecht uit kun je verliezen ja jammer. We worden gewoon kampioen geen stress
Ik hoor liever dit dan bepaalde andere liedjes tegen ons zongen.quote:Op zondag 20 april 2025 13:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
De blijdschap snapt iedereen wel.
Alleen dat soort gezangen vind ik nooit getuigen van een volle hersenpan.
Tis echt verschrikkelijk dit.quote:Op zondag 20 april 2025 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
Wat de fucking hel zijn ze allemaal met die voorzetten aan het doen?
Ik geef Ajax nog steeds 60% kans om kampioen te worden ja, maar het zal billenknijpen gaan worden. Het feest zal in ieder geval waanzinnig zijn in Amsterdam als het gaat lukkenquote:Op zondag 20 april 2025 13:49 schreef TornadoDK het volgende:
Wie is er in paniek dan?quote:Op zondag 20 april 2025 13:49 schreef TornadoDK het volgende:
Ik wilde net posten dat ie als enige een voldoende haalt.quote:Op zondag 20 april 2025 14:00 schreef Saekerhett het volgende:
Henderson raakt ook helemaal geen pepernoot
Erop vertrouwen dat Feyenoord gaat winnen van PSVquote:Op zondag 20 april 2025 14:06 schreef GGMM het volgende:
Dit zorgt er wel voor dat Feyenoord moet winnen van PSV
Eigenlijk is dit dus best slim
Dachten ze in Eindhoven ook ooit…quote:Op zondag 20 april 2025 14:09 schreef William_Papadin het volgende:
7 punten uit de resterende potjes, moet lukken.
Ik zie PSV niet de laatste 5 wedstrijden winnen.quote:Op zondag 20 april 2025 14:09 schreef William_Papadin het volgende:
7 punten uit de resterende potjes, moet lukken.
Door je al mindere doelsaldo nog een stuk slechter te laten worden. Meesterzet!quote:Op zondag 20 april 2025 14:06 schreef GGMM het volgende:
Dit zorgt er wel voor dat Feyenoord moet winnen van PSV
Eigenlijk is dit dus best slim
Doelsaldo gingen we al nooit meer inhalen zonder dat PSV ook punten zou morsen en dan zou het toch niet uitmaken.quote:Op zondag 20 april 2025 14:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Door je al mindere doelsaldo nog een stuk slechter te laten worden. Meesterzet!
Soms moet je een pion opofferen om de koningin te reddenquote:Op zondag 20 april 2025 14:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Door je al mindere doelsaldo nog een stuk slechter te laten worden. Meesterzet!
Dat is toch normaal?quote:Op zondag 20 april 2025 13:45 schreef Naesala_1981 het volgende:
[..]
Vreemd idd tegen de koploper, die koploper blijft met eem behoorlijke marge aan het einde van het seizoen.
Maar goed, zij hebben de punten ook hard nodig voor plek 3 eventueel, dus ik snap de blijdschap.
Dat is toch normaal?quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef peaceman het volgende:
Wel humor dat ze 'tis stil aan de overkant' gaan zingen, terwijl Ajax minimaal tweede wordt...
zeker in rotterdam, daar zit de druk er ook op voor die 3e plek.quote:Op zondag 20 april 2025 14:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie PSV niet de laatste 5 wedstrijden winnen.
Dat heb ik ooit bij FCTwente horen zingen toen die in speelronde 5 ofzo wonnen van Ajaxquote:Op zondag 20 april 2025 14:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is toch normaal?
Het zou raar zijn als ze 'helemaal niets in Amsterdam zouden zingen'
Ja das wat vreemd jaquote:Op zondag 20 april 2025 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat heb ik ooit bij FCTwente horen zingen toen die in speelronde 5 ofzo wonnen van Ajax
Als je de wedstrijd van het jaar wint en dan nog 4-0, dan mag je wel blij zijn toch, gefeliciteerd @Paul !quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef peaceman het volgende:
Het is normaal gebaseerd op deze wedstrijd alleen, maar raar wanneer je meeneemt dat Ajax alsnog gewoon kampioen wordt. Maar dat is wel vanuit Ajax oogpunt. Daar is Utrecht niet mee bezig natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2025 14:15 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat is toch normaal?
Het zou raar zijn als ze 'helemaal niets in Amsterdam zouden zingen'
[..]
Dat is toch normaal?
Je mag zeker blij zijn. Terecht ook.quote:Op zondag 20 april 2025 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je de wedstrijd van het jaar wint en dan nog 4-0, dan mag je wel blij zijn toch, gefeliciteerd @:Paul !
Ik ben niet blij hoor, maar van de utrechtenaren kan ik dat wel begrijpen.quote:Op zondag 20 april 2025 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je mag zeker blij zijn. Terecht ook.
Kan sowieso niksquote:Op zondag 20 april 2025 14:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Brobbey mag nu echt wel even banken hoor.
Dit wordt wel wekelijks grappiger zo.quote:Op zondag 20 april 2025 14:10 schreef Themeparktommy het volgende:
Brobbey mag nu echt wel even banken hoor.
Je bent zelf een genetische freakquote:Op zondag 20 april 2025 14:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit wordt wel wekelijks grappiger zo.
[ afbeelding ]
Maargoed, haal hem vooral uit de basis een week nadat je hem publiekelijk in de vitrine zet
Je bent er maar druk mee, hij gaat denk ik hetzelfde opleveren als die Mexicaan van jullie die zo nodig weg moest in de winterstop.quote:Op zondag 20 april 2025 14:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maargoed, haal hem vooral uit de basis een week nadat je hem publiekelijk in de vitrine zet
voordeel is dat wij ook nog de CL gaan halen sowieso ( en de titel).quote:Op zondag 20 april 2025 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, hij gaat denk ik hetzelfde opleveren als die Mexicaan van jullie die zo nodig weg moest in de winterstop.
Beetje moe denk ik, Ik had misschien in de rust al wat wissels doorgevoerd, maar het scoreverloop zat ook wat tegen, dan loop je continue achter de feiten aan.quote:Op zondag 20 april 2025 14:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voordeel is dat wij ook nog de CL gaan halen sowieso ( en de titel).
Wellicht speelt er rond brub wel meer dan we denken, zou me niks verbazen.
Die Mexicaan uit eigen jeugd die we voor bijna 20 miljoen hebben moeten terughalen toen hij na een paar maanden heimwee had naar mama’s kip met zoete aardappels bedoel je? Ja dat was wel een flater…quote:Op zondag 20 april 2025 14:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee, hij gaat denk ik hetzelfde opleveren als die Mexicaan van jullie die zo nodig weg moest in de winterstop.
'Je' bedoelde ik meer algemeen als fc Utrecht supporter.quote:Op zondag 20 april 2025 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet blij hoor, maar van de utrechtenaren kan ik dat wel begrijpen.
Utrechtersquote:Op zondag 20 april 2025 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet blij hoor, maar van de utrechtenaren kan ik dat wel begrijpen.
en straks weer janken als die voor 30 mio verkocht wordt.quote:Op zondag 20 april 2025 14:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond Ajax toch wel heel slordig spelen hoor. Veel ballen achter de man, net niet scherp genoeg, matige aannames, gewoon niet gefocust.quote:Op zondag 20 april 2025 15:05 schreef StevenHyde het volgende:
Erg geflatteerde nederlaag, maar daardoor niet minder pijnlijk. Kan niet boos zijn op het team iig.
Eerste helft vond ik ze wel erg gefocused. Na de 2-0 ga je meer risico nemen en toen werd het idd onzorgvuldiger jaquote:Op zondag 20 april 2025 15:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vond Ajax toch wel heel slordig spelen hoor. Veel ballen achter de man, net niet scherp genoeg, matige aannames, gewoon niet gefocust.
moest lachenquote:
Oh wauw zijn tweede naam is Ebeneezer!quote:Op zondag 20 april 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
KOEMAN gaat hem selecteren en in de basis zetten
Die strijd loopt hij toch echt achter op Memphis momenteel...quote:Op zondag 20 april 2025 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
KOEMAN gaat hem selecteren en in de basis zetten
😳quote:Op zondag 20 april 2025 15:25 schreef Parafernalia het volgende:
Hoe zit het nu als ajax en psv gelijk eindigen? Doelsaldo of onderlinge resultaten?
Helemaal niets in Rotterdamquote:Op zondag 20 april 2025 15:34 schreef Caland het volgende:
Moesten jullie een keer winnen, krijg je met 4-0 op de reet
Nou, bedankt he.
Dat is een beetje het probleem van het seizoen. Het is niet dat er geen goed aanvallend voetbal in zit, maar ze hebben aldoor van die fases dat de bal zuiver naar de juiste kleur spelen maar niet wil lukken.quote:Op zondag 20 april 2025 15:07 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ik vond Ajax toch wel heel slordig spelen hoor. Veel ballen achter de man, net niet scherp genoeg, matige aannames, gewoon niet gefocust.
Hier is een gevoelige snaar geraaktquote:Op zondag 20 april 2025 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die Mexicaan uit eigen jeugd die we voor bijna 20 miljoen hebben moeten terughalen toen hij na een paar maanden heimwee had naar mama’s kip met zoete aardappels bedoel je? Ja dat was wel een flater…
Heel gek inderdaad, Utrecht wint 4-0(!) van de aanstaande kampioen. Je moet er toch niet aan denken dat supporters dat gaan vieren, ze worden zelf slechts vierde. Losers.quote:Op zondag 20 april 2025 13:42 schreef peaceman het volgende:
Dan ben je al kampioen als het goed is.quote:Op zondag 20 april 2025 17:40 schreef Wertha het volgende:
Was een aardig pakkie. Herpakken tegen Sparta a.u.b., want aan het einde van de rit tegen Twente wordt het weer lastig.
als je verder had gelezen, had je gezien dat ik het snap dat ze blij zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 17:07 schreef Durmada het volgende:
[..]
Heel gek inderdaad, Utrecht wint 4-0(!) van de aanstaande kampioen. Je moet er toch niet aan denken dat supporters dat gaan vieren, ze worden zelf slechts vierde. Losers.
quote:Op vrijdag 18 april 2025 08:11 schreef manny het volgende:
Bijna weekend mannen. Ontspannen toeleven naar een toch "lastige" uitwedstrijd, 9 punten is een lekkere buffer, en je weet dat we met een aardig plannetje aan de aftrap staan.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:15 schreef Paul het volgende:
Ik gaan nu geld inzetten op winst utrecht bij toto * Paul wordt miljonair
quote:
quote:Op zondag 20 april 2025 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het Ajax van dit seizoen gaat hier gewoon zakelijk met 0-2 weg.
Met spelers als Catheline en Rodriguez gaat Utrecht mooie tijden tegemoet. Beiden zijn absolute toppers voor Eredivisie begrippen. Volgend seizoen word je met zulke spelers minimaal zesde verwacht ik. Haller begint ook steeds meer los te komen en het zou me niet verbazen als Utrecht hem ondanks zijn hoge salaris definitief overneemt. Utrecht heeft gewoon een sterk team. Alleen Iqbal vind ik echt een drama, vreemd dat Jans hem bleef opstellen. Nu hij geblesseerd is, mis je hem totaal niet.quote:
Dit zijn teksten.quote:Op maandag 21 april 2025 00:33 schreef Shreyas het volgende:
Dit was de al ingecalculeerde nederlaag, dan maakt het verder ook niet uit of je met 1-0 of 5-0 verliest, op doelsaldo pakken we PSV toch niet meer.
Het is nu zaak om in ieder geval twee keer te winnen en één keer gelijk te spelen. Verder verwacht ik dat Feyenoord de wedstrijd tegen PSV nu niet zal laten lopen en er alles aan zal doen om van hun te winnen. Met een beetje geluk verspeelt PSV daar nog punten.
Ja, anders hadden professionele voetballers die wedstrijd laten lopen uiteraardquote:
Ohio ook een toekomst.quote:Op maandag 21 april 2025 00:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Met spelers als Catheline en Rodriguez gaat Utrecht mooie tijden tegemoet. Beiden zijn absolute toppers voor Eredivisie begrippen. Volgend seizoen word je met zulke spelers minimaal zesde verwacht ik. Haller begint ook steeds meer los te komen en het zou me niet verbazen als Utrecht hem ondanks zijn hoge salaris definitief overneemt. Utrecht heeft gewoon een sterk team. Alleen Iqbal vind ik echt een drama, vreemd dat Jans hem bleef opstellen. Nu hij geblesseerd is, mis je hem totaal niet.
Klopt ja, Feyenoord zal er over het algemeen alles aan doen om Ajax van de landstitel af te houden, zelfs expres thuis verliezen van PSV, tenzij het ze te hard raakt in hun eigen portemonnee.quote:Op maandag 21 april 2025 09:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, anders hadden professionele voetballers die wedstrijd laten lopen uiteraard
Gaat die psychose nog steeds lekker jaquote:Op maandag 21 april 2025 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt ja, Feyenoord zal er over het algemeen alles aan doen om Ajax van de landstitel af te houden, zelfs expres thuis verliezen van PSV, tenzij het ze te hard raakt in hun eigen portemonnee.
Sportieve wraak is ongewenst voor Feyenoord-fansquote:Op maandag 21 april 2025 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat die psychose nog steeds lekker ja
Wat werd het uiteindelijk?quote:Op maandag 21 april 2025 15:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sportieve wraak is ongewenst voor Feyenoord-fans
Dan plaats je een verkeerd nieuwsartikel.quote:Op maandag 21 april 2025 15:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Twente - Feyenoord werd 2-0
Beetje onzin verhaal. Feyenoord gaat helemaal niets zomaar weggeven. Die 3e plek moet gehaald worden.quote:Op maandag 21 april 2025 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt ja, Feyenoord zal er over het algemeen alles aan doen om Ajax van de landstitel af te houden, zelfs expres thuis verliezen van PSV, tenzij het ze te hard raakt in hun eigen portemonnee.
Ohio lijkt een talentvolle speler met potentie maar heeft nog weinig speeltijd gehad. Utrecht heeft met Min, Ohio, Haller en Descotte veel spitsen. Ik hoop dat Haller nog een jaar of twee blijft met Ohio als tweede spits. Descotte lijkt mij de minst sterke van de vier en het is het beste als ze die verkopen of verhuren volgend seizoen.quote:
Nee Utrecht was na de eerste 25 minuten gewoon beter.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef Wotte het volgende:
Utrecht uit is vrij geflatteerd hopelijk is Baas er bij brengt toch wat meer in de opbouw dan Kaplan of Rugani. De aankomende twee thuiswedstrijden winnen tegen Sparta en NEC is cruciaal. Denk dat PSV het al moeilijk zat heeft om zonder kleerscheuren de komende reeks door te komen.
De eerste twee goals vielen vrij gelukkig. Meestal krijg je die niet tegen en deze keer wel. Dan speel je hoe dan ook een een lastige wedstrijd. Utquote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Nee Utrecht was na de eerste 25 minuten gewoon beter.
niet 4-0 beter, dat was meer het punt..quote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef SwebbeSensje het volgende:
[..]
Deze week maar even niet na die 4-0 afslachting.quote:
Die eerste goal was wel heel vreemd heb de herhaling een paar keer gekeken en ik zie nog steeds niet precies hoe Haller er hem er weet in te krijgen, was ook de eerste kans van de wedstrijd en meteen raak.quote:Op maandag 21 april 2025 20:36 schreef SwebbeSensje het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2025 22:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je kan er niet vroeg genoeg bij zijn
Sparta is bizar goed bezig trouwens. Die hebben heel veel punten gehaald na de winterstop. Vooral ook de laatste 3 wedstrijden dik gewonnen.quote:
1-2 , 2 keer Lauritssenquote:Op maandag 21 april 2025 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sparta is bizar goed bezig trouwens. Die hebben heel veel punten gehaald na de winterstop. Vooral ook de laatste 3 wedstrijden dik gewonnen.
Het zat wat tegen, je maakt de 0-1 niet en zij komen wat gelukkig op de 1-0, vanaf dat moment is het eigenlijk precies zoals Jans het wil, maar ze hebben uiteindelijk verdiend gewonnen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Nog even teruggekeken, en die eerste 2 doelpunten zit zo oneindig veel geluk in hoe die vallen. Onwerkelijk dat die er beiden in gingen...
Het schijnt geholpen te hebben dat Steijn en zijn zaakwaarnemer met zijn tweeën voor TD zijn gaan spelen en Nijkamp er zich niet meer mee bemoeit, behalve het stropopje spelen naar de mediaquote:Op maandag 21 april 2025 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sparta is bizar goed bezig trouwens. Die hebben heel veel punten gehaald na de winterstop. Vooral ook de laatste 3 wedstrijden dik gewonnen.
Hij gelooft er nog in.quote:Op maandag 21 april 2025 22:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je kan er niet vroeg genoeg bij zijn
Is die Steijn niet wat voor ons, als opvolger van Farioli?quote:Op maandag 21 april 2025 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat je zijn makelaar ook mee moet nemen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is die Steijn niet wat voor ons, als opvolger van Farioli?
Echte overperformerquote:Op dinsdag 22 april 2025 18:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is die Steijn niet wat voor ons, als opvolger van Farioli?
Nee, PSV wint in principe alles, een kleine kans dat ze punten verspelen tegen Feyenoord.quote:Op maandag 21 april 2025 19:59 schreef Wotte het volgende:
Utrecht uit is vrij geflatteerd hopelijk is Baas er bij brengt toch wat meer in de opbouw dan Kaplan of Rugani. De aankomende twee thuiswedstrijden winnen tegen Sparta en NEC is cruciaal. Denk dat PSV het al moeilijk zat heeft om zonder kleerscheuren de komende reeks door te komen.
Met name slecht verdedigd, heeft weinig met geluk te maken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 16:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Nog even teruggekeken, en die eerste 2 doelpunten zit zo oneindig veel geluk in hoe die vallen. Onwerkelijk dat die er beiden in gingen...
Koekoek. Zijn je pilletjes uitgewerkt?quote:Op maandag 21 april 2025 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
De eerste twee goals vielen vrij gelukkig. Meestal krijg je die niet tegen en deze keer wel. Dan speel je hoe dan ook een een lastige wedstrijd. Ut
Het is ook wel vrij logisch dat utrecht beter was met een 2-0 voorsprong. Beetje het punt dat het geflatteerd is zonder die twee gelukkige goals (mag je met me oneens zijn) ga je er niet met vier goals af.
Elke halve zool ziet dat die twee goals meer geluk dan wijsheid waren. Maar je zag ook niet dat dit vaak het geval was bij Gimenez, dus ik snap het wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 01:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Koekoek. Zijn je pilletjes uitgewerkt?
Dit dus. Had Brobbey (mag echt even banken) die goal gewoon gemaakt was er niets aan de hand geweest.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Elke halve zool ziet dat die twee goals meer geluk dan wijsheid waren. Maar je zag ook niet dat dit vaak het geval was bij Gimenez, dus ik snap het wel.
Brobbey die gewoon een goal maakt.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Had Brobbey (mag echt even banken) die goal gewoon gemaakt was er niets aan de hand geweest.
Eerst maar eens hup Twente morgen, al verwacht ik er niet veel van, die zijn al weken echt ongelooflijk drama.
Klaassen had die goal moeten maken. Onbegrijpelijke keuze om af te geven in die positie.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Had Brobbey (mag echt even banken) die goal gewoon gemaakt was er niets aan de hand geweest.
Eerst maar eens hup Twente morgen, al verwacht ik er niet veel van, die zijn al weken echt ongelooflijk drama.
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Elke halve zool ziet dat die twee goals meer geluk dan wijsheid waren. Maar je zag ook niet dat dit vaak het geval was bij Gimenez, dus ik snap het wel.
Als Brubbie wieltjes had gehad, was het een winkelwagentje geweest.quote:zonder die twee gelukkige goals ga je er niet met vier goals af
Win nou maar even tegen PSV, anders is het gewoon plekkie 4 voor jullie.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Als Brubbie wieltjes had gehad, was het een winkelwagentje geweest. En had hij waarschijnlijk alsnog meer gescoord.
Doet niets af aan bovenstaandequote:Op woensdag 23 april 2025 10:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Win nou maar even tegen PSV, anders is het gewoon plekkie 4 voor jullie.
Yup, ik verwacht er morgen qua Twente ook niet veel van, al moeten die ook wel echt leveren om niet overal naast te gaan grijpen dit seizoenquote:Op woensdag 23 april 2025 09:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
7 punten, 4 wedstrijden, alles in eigen hand. Geen paniek.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom zou je je uit evenwicht laten brengen door een zege van Fluketrecht? Sparta heeft letterlijk niet eens vleugelspelers, waar FC Utrecht revelaties met Cathline en Miguel heeft rondlopen.
Nadenken wordt ook al niet meer gedaan.
Ik verwacht wel dat deze ploeg volwassen genoeg is om na 4-0 verlies een reactie te geven en niet ineen gaat storten zoals PSV net na de winterstop deed.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:54 schreef StevenHyde het volgende:
Farioli is al weken bezig de koppen niet gek te maken met alle media uitspraken over het kampioenschap. Dan lukt het nu ook wel om de mindset goed te krijgen na deze ongelukkige nederlaag. Daarnaast hebben we al vaker uitglijders gehad zoals in Estland. Daarna ook gewoon opgekrabbeld en doorgegaan met het plan.
Heb niet echt het idee dat er veel Ajacieden zijn die er heel zenuwachtig van zijn geworden. De vermoeiende Arco's van deze wereld vast wel voor de likes, maar verder zie ik al een heel seizoen overal heel veel realisme en dat is nu niet anders.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom zou je je uit evenwicht laten brengen door een zege van Fluketrecht? Sparta heeft letterlijk niet eens vleugelspelers, waar FC Utrecht revelaties met Cathline en Miguel heeft rondlopen.
Nadenken wordt ook al niet meer gedaan.
Lijkt mij niet echt bijzonder om te stellen dat je er niet vier tegen had gekregen als twee daarvan normaal gesproken niet vallen.quote:Op woensdag 23 april 2025 10:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Als Brubbie wieltjes had gehad, was het een winkelwagentje geweest.
En had hij waarschijnlijk alsnog meer gescoord.![]()
"Normaal gesproken niet vallen"? Het is de Eredivisie. 50% van alle goals bestaan uit zulke goals.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt mij niet echt bijzonder om te stellen dat je er niet vier tegen had gekregen als twee daarvan normaal gesproken niet vallen.
Ik zeg helemaal niet dat ze onterecht hebben gewonnen alleen dat het met twee mazzelgoals wel een stuk eenvoudiger werd.
Je mag het verder met me oneens zijn maar dan denk ik wel dat je een idioot bent.quote:Op woensdag 23 april 2025 12:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
"Normaal gesproken niet vallen"? Het is de Eredivisie. 50% van alle goals bestaan uit zulke goals.
Even fapje zetten tijdens het lezen.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:07 schreef Karzai het volgende:
De vrouwen staan er ook in
[ afbeelding ]
Alsof een voetballer ooit een boek leestquote:Op woensdag 23 april 2025 13:38 schreef Caland het volgende:
Analfabeet koopt voor het eerst een boek #1
quote:Op woensdag 23 april 2025 13:38 schreef Caland het volgende:
Analfabeet koopt voor het eerst een boek #1
Je hebt gelijk. Ajax heeft zoveel pech. Alleen Ajax krijgt zulke goals tegen en scoren zelf alleen maar Puskas waardige goals!quote:Op woensdag 23 april 2025 13:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je mag het verder met me oneens zijn maar dan denk ik wel dat je een idioot bent.
Precies. Een nederlaag tegen Utrecht hadden de meesten toch wel ingecalculeerd lijkt me. Dat je je dat kan permitteren is het gevolg van de royale voorsprong. De opdracht is simpel: 6/6 tegen Sparta en NEC en dat moet gewoon mogelijk zijn. Gaan we zien of dat genoeg is of dat er nog een puntje bij moet tegen Groningen of Twente. Nou Groningen heeft drie dagen voor Ajax nog AZ-uit en Twente zit de laatste speelronde hopelijk al met het hoofd bij de play-offs. Komt goed.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb niet echt het idee dat er veel Ajacieden zijn die er heel zenuwachtig van zijn geworden. De vermoeiende Arco's van deze wereld vast wel voor de likes, maar verder zie ik al een heel seizoen overal heel veel realisme en dat is nu niet anders.
Drogreden noemen ze dit wel.quote:Op woensdag 23 april 2025 13:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ajax heeft zoveel pech. Alleen Ajax krijgt zulke goals tegen en scoren zelf alleen maar Puskas waardige goals!
Aldus de user die een tegenstander verwijt kutgoals te maken terwijl jullie kampioen worden met kutvoetbal.quote:
Een nederlaag in Utrecht kijk ik niet van op. Dat ze er maar liefst vier om de oren krijgen is natuurlijk niet goed te praten, maar ik vond die uitslag tegelijkertijd ook geen goede afspiegeling van de verhoudingen op het veld. Dus wat dat betreft zie ik geen reden om er van in paniek te raken.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Karzai het volgende:
maar ben toch wel een beetje geschrokken van die 4-0 nederlaag
Onder Steijn was dit een voorbode geweest van een mentale inzinking. Nu onder Farioli denk ik dat het eerder een reactie gaat oproepen.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:30 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Een nederlaag in Utrecht kijk ik niet van op. Dat ze er maar liefst vier om de oren krijgen is natuurlijk niet goed te praten, maar ik vond die uitslag tegelijkertijd ook geen goede afspiegeling van de verhoudingen op het veld. Dus wat dat betreft zie ik geen reden om er van in paniek te raken.
Volgens mij hoeft het een het ander niet uit te sluiten dit riekt ook wel weer naar een drogreden.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:25 schreef CR7 het volgende:
[..]
Aldus de user die een tegenstander verwijt kutgoals te maken terwijl jullie kampioen worden met kutvoetbal.
Dat zou suggereren dat er ook goede periodes onder Steijn warenquote:Op woensdag 23 april 2025 15:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Onder Steijn was dit een voorbode geweest van een mentale inzinking.
klopt sgat, Utrecht wordt 3equote:Op woensdag 23 april 2025 10:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Win nou maar even tegen PSV, anders is het gewoon plekkie 4 voor jullie.
Het zou wel typisch Utrecht zijn om de komende wedstrijd simpel te verliezen.quote:Op woensdag 23 april 2025 15:58 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt sgat, Utrecht wordt 3e
en van je euro euro utreg kompt eraaan
ja idd, we verliezen meestal tegen de kleinste ploegenquote:Op woensdag 23 april 2025 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zou wel typisch Utrecht zijn om de komende wedstrijd simpel te verliezen.
Wie is dat leuke blonde meisje? Hoe oud is ze? Te oud voor een heropvoedingskampje?quote:Op woensdag 23 april 2025 13:07 schreef Karzai het volgende:
De vrouwen staan er ook in
[ afbeelding ]
haha goed grapje, zoek maar iemand van je eigen leeftijdquote:Op woensdag 23 april 2025 17:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wie is dat leuke blonde meisje? Hoe oud is ze? Te oud voor een heropvoedingskampje?
[ afbeelding ]
Denk dat het makkelijker is voor jou om toe te geven wat je favoriete club is.quote:Op woensdag 23 april 2025 17:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wie is dat leuke blonde meisje? Hoe oud is ze? Te oud voor een heropvoedingskampje?
[ afbeelding ]
Nou, geweldigquote:Op woensdag 23 april 2025 19:47 schreef IW2B het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax, adidas en ID&T slaan de handen ineen voor een bijzondere samenwerking die de werelden van voetbal en elektronische muziek op spectaculaire wijze combineert. De collectie is een ode aan de bruisende Amsterdamse cultuur en het iconische nachtleven van de stad.
De samenwerking is geïnspireerd op de wereldberoemde elektronische muziekscene van Amsterdam. ID&T, bekend van evenementen als Sensation, Mysteryland en het Amsterdam Music Festival, brengt samen met Ajax en adidas een collectie tot leven die de energie van de stad en de passie voor voetbal viert.
Wat kunnen we verwachten?
Hoewel de officiële details nog moeten worden bevestigd, wordt verwacht dat de collectie onder andere lifestylekleding zal bevatten zoals trainingspakken, t-shirts en hoodies. Daarnaast wordt er gespeculeerd over een speciaal shirt, vergelijkbaar met het legendarische Bob Marley-shirt van Ajax uit 2021.
Verwachte release?
Een officiële lanceringsdatum is nog niet bekendgemaakt, maar geruchten wijzen op een release richting het einde van 2025 of begin 2026. Fans wordt aangeraden om de kanalen van Ajax, adidas en ID&T goed in de gaten te houden voor updates.
Deze samenwerking belooft een waar eerbetoon te worden aan de unieke mix van sport, muziek en cultuur die Amsterdam zo bijzonder maakt.
Bron: Footyheadlines tekst TVM
Foto: Eigen bewerking van een AI gegenereerde ID&T Wizard (AI door iemand anders gedaan, ik enkel Ajax shirtje, fakkel, rook, rode belichting, etc...)
Ik ben benieuwd wat eruit komt. Ik juich het toe.quote:Op woensdag 23 april 2025 19:47 schreef IW2B het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax, adidas en ID&T slaan de handen ineen voor een bijzondere samenwerking die de werelden van voetbal en elektronische muziek op spectaculaire wijze combineert. De collectie is een ode aan de bruisende Amsterdamse cultuur en het iconische nachtleven van de stad.
De samenwerking is geïnspireerd op de wereldberoemde elektronische muziekscene van Amsterdam. ID&T, bekend van evenementen als Sensation, Mysteryland en het Amsterdam Music Festival, brengt samen met Ajax en adidas een collectie tot leven die de energie van de stad en de passie voor voetbal viert.
Wat kunnen we verwachten?
Hoewel de officiële details nog moeten worden bevestigd, wordt verwacht dat de collectie onder andere lifestylekleding zal bevatten zoals trainingspakken, t-shirts en hoodies. Daarnaast wordt er gespeculeerd over een speciaal shirt, vergelijkbaar met het legendarische Bob Marley-shirt van Ajax uit 2021.
Verwachte release?
Een officiële lanceringsdatum is nog niet bekendgemaakt, maar geruchten wijzen op een release richting het einde van 2025 of begin 2026. Fans wordt aangeraden om de kanalen van Ajax, adidas en ID&T goed in de gaten te houden voor updates.
Deze samenwerking belooft een waar eerbetoon te worden aan de unieke mix van sport, muziek en cultuur die Amsterdam zo bijzonder maakt.
Bron: Footyheadlines tekst TVM
Foto: Eigen bewerking van een AI gegenereerde ID&T Wizard (AI door iemand anders gedaan, ik enkel Ajax shirtje, fakkel, rook, rode belichting, etc...)
Media probeert het allemaal spannend te maken, maar Ajax gaat echt niet nog twee keer verliezen (helaas).quote:Op woensdag 23 april 2025 14:22 schreef Karzai het volgende:
sparta, nec, groningen wint ajax wel denk ik
Het ziet er nog steeds goed uit, maar in zo'n seizoenseinde rollen er wel vaker verrassende uitslagen uit. We zullen het in ieder geval weer zelf moeten doen, ik zie PSV niets meer weggeven.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Media probeert het allemaal spannend te maken, maar Ajax gaat echt niet nog twee keer verliezen (helaas).
we gaan 3x winnen, ziet er goed uit, media maakt het spannender dan het is.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:23 schreef RamboDirk het volgende:
Onzekerheid slaat weer toe zo te zien
Wat een jaartje Mislintat wel niet kan doen met de "branie"
Dezelfde media die twee weken geleden per se van Farioli wilden horen dat Ajax al officieus kampioen wasquote:Op vrijdag 25 april 2025 08:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we gaan 3x winnen, ziet er goed uit, media maakt het spannender dan het is.
Wat een onzekerheid idd.
Groningen-uit is ook geen fijne pot nu die nog volle bak in de race zijn voor de play-offs, zeker niet als die 6 punten tegen Sparta en NEC niet pakt.quote:Op vrijdag 25 april 2025 09:53 schreef William_Papadin het volgende:
Sparta kan wel een bananenschil zijn. Maar dan nog moet je 7 punten kunnen pakken uit die andere wedstrijden, zo’n Twente gaat zich opmaken voor de plays-offs.
Sparta is een taai ploegje sinds de winterstop.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Groningen-uit is ook geen fijne pot nu die nog volle bak in de race zijn voor de play-offs, zeker niet als die 6 punten tegen Sparta en NEC niet pakt.
Waar?quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:23 schreef RamboDirk het volgende:
Ja dat lijkt me wel nodig inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2025 10:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.pearle.nl/afspraak-maken
Ze willen zo graag dat er onzekerheid of paniek is dat ze het maar verzinnen.quote:
Feitelijk is ieder kampioenschap in Nederland het gevolg van de grootsheid van Ajax en derhalve word je als Ajax supporter eigenlijk altijd kampioen. Jeugdexponent Gakpo wint bijvoorbeeld de Premier League. Knappe prestatie.quote:Op vrijdag 25 april 2025 08:23 schreef RamboDirk het volgende:
Wat schrijf je allemaal?quote:Op vrijdag 25 april 2025 11:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Feitelijk is ieder kampioenschap in Nederland het gevolg van de grootsheid van Ajax en derhalve word je als Ajax supporter eigenlijk altijd kampioen. Jeugdexponent Gakpo wint bijvoorbeeld de Premier League. Knappe prestatie.
Dank voor je vraag. Ik vond het namelijk wel een leuke act om populistische politieke stromingen te ridiculiseren door middel van de overtreffende trap in vermeende grootheidswaanzin van een Ajax supporter.quote:
Ik sluit niet uit dat ik met spullen begin te gooien.quote:Op vrijdag 25 april 2025 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Als in de komende 4 wedstrijden geen 7 punten haal dan verdien je het ook niet en heb ik er vrede mee
Zolang het dan maar niet in die allerlaatste wedstrijd misgaat want dat kan ik na De Graafschap-uit al helemaal niet meer handelenquote:Op vrijdag 25 april 2025 12:20 schreef Tjacka het volgende:
Als in de komende 4 wedstrijden geen 7 punten haal dan verdien je het ook niet en heb ik er vrede mee
niet voor mijn hartquote:Op vrijdag 25 april 2025 13:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
Verliezen van Sparta en gelijkspel tegen NEC om vervolgens doodleuk van Groningen en Twente te winnen... zou ook wel een grappig scenario zijn.
Zo die was vies.quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zolang het dan maar niet in die allerlaatste wedstrijd misgaat want dat kan ik na De Graafschap-uit al helemaal niet meer handelen
Zullen we dat gewoon effe niet doen?quote:Op vrijdag 25 april 2025 13:11 schreef Lt.Bookman het volgende:
Verliezen van Sparta en gelijkspel tegen NEC om vervolgens doodleuk van Groningen en Twente te winnen... zou ook wel een grappig scenario zijn.
https://www.telegraaf.nl/(...)ele-markten-opgelegdquote:Op vrijdag 25 april 2025 15:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarschuwing Kroes van de AFM dus, geen sancties, was dat al besproken. Iets minder heftig dan sommigen hier ooit beweerd hebben
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ],
.
https://www.ajax.nl/artik(...)-onthuld-in-stadion/
dat was het dan ook idd, onhandig.quote:Op vrijdag 25 april 2025 15:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ele-markten-opgelegd
Met een sisser afgelopen dus, al blijft het gewoon zwaar onhandig van 'm
quote:Op vrijdag 25 april 2025 14:53 schreef Wotte het volgende:
[ afbeelding ]
Bij dit camerastandpunt toch wel wat twijfels bij zo voor 4/5 mei.
Indekgenot.quote:Op zondag 27 april 2025 12:25 schreef Urquhart het volgende:
Dit is natuurlijk typisch weer zo’n wedstrijd waarin onze IJslandse huurling bij Sparta de wedstrijd van zijn leven speelt.
Dat lijkt me stug, die kan er niet veel van namelijkquote:Op zondag 27 april 2025 12:25 schreef Urquhart het volgende:
Dit is natuurlijk typisch weer zo’n wedstrijd waarin onze IJslandse huurling bij Sparta de wedstrijd van zijn leven speelt.
Zolang het geen gevalletje Vertonghen wordt..quote:Op zondag 27 april 2025 12:25 schreef Urquhart het volgende:
Heeft die wel een pass of is het meer van hetzelfde?quote:
De komende twee thuiswedstrijden zou ik zeggenquote:Op zondag 27 april 2025 13:37 schreef William_Papadin het volgende:
Ik durf wel te stellen dat dit de kampioenswedstrijd is.
Dit dus. Weg met die Brobbey. De vleugels zijn ook kut. Heel de ploeg is bagger en nog erger.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 27 april 2025 15:11 schreef Saekerhett het volgende:
Je kunt gvd kampioen worden en dan leg je deze wanprestatie op de mat, hoe dan?
Sorry, wat?quote:Op zondag 27 april 2025 15:12 schreef William_Papadin het volgende:
Het kampioenschap is verder weg dan ooit.
quote:Op zondag 27 april 2025 15:12 schreef William_Papadin het volgende:
Ja verder weg dan anderhalf jaar geleden in oktober inderdaad.quote:Op zondag 27 april 2025 15:12 schreef William_Papadin het volgende:
Het zijn eigenlijk vooral de voorste drie die niks voor elkaar krijgenquote:Op zondag 27 april 2025 15:11 schreef Saekerhett het volgende:
Je kunt gvd kampioen worden en dan leg je deze wanprestatie op de mat, hoe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |