Nee maar ik moet wel tanken op de route hondschote-Gent-Antwerpen-Turnhoutquote:Op zondag 20 april 2025 10:08 schreef Roesjesjager het volgende:
Ga je door Brussel? Dat is zo veilig als een Afrikaanse ghetto.
Zolang je bij Brussel wegblijft zal het meevallen. Nu heb ik Brussel ook wel overleefd, zelfs door Molenbeek gelopen.quote:Op zondag 20 april 2025 10:14 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Nee maar ik moet wel tanken op de route hondschote-Gent-Antwerpen-Turnhout
LeShuttlequote:Op zondag 20 april 2025 10:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waar ga je op de "autotransporttrein"?
De Afrikaanse ghetto is paradijselijk gebied vergeleken met het gemiddelde dorpje in België.quote:Op zondag 20 april 2025 10:08 schreef Roesjesjager het volgende:
Ga je door Brussel? Dat is zo veilig als een Afrikaanse ghetto.
@capuchon_jongen weet raad!quote:Op zondag 20 april 2025 10:04 schreef FrenchDuck het volgende:
Ben ik nu in gevaar? Kom ik nog wel thuis?
Het rondje eromheen is oranje.quote:
Dat klopt ook niet. De driehoek is zwart. En de cirkel is oranje.quote:
even via color picker gedaan. Dit is de kleur, wat eerder tussen bruin en oranje komt. En gezien oranje en bruin dezelfde kleur zijn, is oranje/bruin in principe het correcte antwoord. Dit is zeker geen zwart!quote:Op zondag 20 april 2025 10:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet. De driehoek is zwart. En de cirkel is oranje.
Leuk geprobeerdquote:Op zondag 20 april 2025 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
even via color picker gedaan. Dit is de kleur, wat eerder tussen bruin en oranje komt. En gezien oranje en bruin dezelfde kleur zijn, is oranje/bruin in principe het correcte antwoord. Dit is zeker geen zwart!
[ afbeelding ]
Oranje is een lichtere tint van bruin, dus je zou subjectief nog kunnen stellen dat het donkeroranje isquote:
Ik zou je ogen laten nakijken als je dit ook maar in de buurt van oranje vind komenquote:Op zondag 20 april 2025 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
even via color picker gedaan. Dit is de kleur, wat eerder tussen bruin en oranje komt. En gezien oranje en bruin dezelfde kleur zijn, is oranje/bruin in principe het correcte antwoord. Dit is zeker geen zwart!
[ afbeelding ]
ja als je photoshop bent. En op die manier naar kleur zou kijken. Dan is het:quote:Op zondag 20 april 2025 10:43 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Oranje is een lichtere tint van bruin, dus je zou subjectief nog kunnen stellen dat het donkeroranje is
Dit doe je dus helemaal verkeerd.quote:Op zondag 20 april 2025 10:40 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |