Waarom zonder wasmiddel? Als er problemen zijn komt dat vaak door vetten en deze spoel je niet weg met alleen warm water.quote:Op zondag 20 april 2025 07:44 schreef Sometimes het volgende:
Keertje op de heetste stand leeg laten draaien (zonder tablet / capsule).
Miele is niet de enige met een bestekla.quote:Op zondag 20 april 2025 08:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Meteen een Miele vaatwasser kopen dan heb je dit probleem niet.
En heb je een mooie bestekla ipv zo'n ranzig mandje.
Mijn AEG heeft de allerbeste kla.quote:Op zondag 20 april 2025 08:59 schreef maily het volgende:
[..]
Miele is niet de enige met een bestekla.
Klopt, maar wel de beste vanuit kwaliteitsoogpunt.quote:Op zondag 20 april 2025 08:59 schreef maily het volgende:
[..]
Goede marketing propagnda heeft goed gewerkt bij jou.quote:Op zondag 20 april 2025 09:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klopt, maar wel de beste vanuit kwaliteitsoogpunt.
Miele
Er is geen betere
Ervaringen uit het verleden met de AEG wasmachine die na een paar jaar al kapot ging. En de Miele die daarna kwam en het nu nog steeds doet.quote:Op zondag 20 april 2025 09:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goede marketing propagnda heeft goed gewerkt bij jou.
Gebruik je ook wc eend want er is geen betere.
Waarbij je dan per jaar wel omgerekend het dubbele betaald in vergelijking met een indesit om maar zolang mee te gaan. Miele er is geen duurdere zou de slogan moeten zijn.quote:Op zondag 20 april 2025 09:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden met de AEG wasmachine die na een paar jaar al kapot ging. En de Miele die daarna kwam en het nu nog steeds doet.
Zowel het ecoprogramma op 50° als het reguliere op 70°, dus dat lijkt niet de oorzaak te zijn.quote:
Ik spoel mijn vaat altijd voor en ik heb dit nog nooit mee gemaakt, Ik denk inderdaad een smerig filter of pomp verstopt. Die folie van die vaatwascapsules wordt een soort kauwgom in je filter, heb ik gemerkt.quote:Op zondag 20 april 2025 08:59 schreef maily het volgende:
[..]
Er wordt geadviseerd om je vaat niet voor te spoelen en niet je borden schoon te vegen, want de vaatwasmiddelen van tegenwoordig zijn daarop aangepast. Als je dus wel je vaat er "schoon" inzet, heb je eigenlijk teveel wasmiddel. En dat kan ook ophopen en gaan stinken.
TS ik zou eens een vaatwasreiniger gebruiken.
Bedankt voor de tip, ga ik op letten!quote:Op zondag 27 april 2025 18:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
Die folie van die vaatwascapsules wordt een soort kauwgom in je filter, heb ik gemerkt.
Warmer wassen.quote:Op maandag 28 april 2025 09:34 schreef blomke het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ga ik op letten!
Idem de wasmachine: heb al diverse keren plastic van de capsule in mijn sokken teruggevonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |