SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat snap ikquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die had ik graag nog live gezien tbh![]()
![]()
Ik de volgende artiest ook.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die had ik graag nog live gezien tbh![]()
![]()
Dit kunnnen er zo veel zijn, maar ik gok dat dit Elvisquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit kunnnen er zo veel zijn, maar ik gok dat dit Elvis
quote:
Zijn stem was fantastisch, maar er zijn maar heel weinig liedjes waarin ik hem echt geloof.quote:
Wat bedoel je met geloofwaardig?quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn stem was fantastisch, maar er zijn maar heel weinig liedjes waarin ik hem echt geloof.
En dat is voor mij wel een voorwaarde om er een kaartje voor te kopen.
Het hoeft niet zuiver te zijn, maar het moet wel geloofwaardig zijn.
En zijn timing is ook nog eens heel vaak bagger…
Maar ik snap dat hij veel fans heeft.
Ik heb Freddie/Brel en Bowie op dat lijstje.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Op zich zou ik hem best live willen zien, maar er zijn toch echt een stuk of twintig dode artiesten die ik dan eerder zou kiezen.
Freddie/Farrokh uiteraard bovenaan. Daarnaast nog Janis Joplin, Jim Morisson, John Lennon and so on..
O ja Bowie ook wel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb Freddie/Brel en Bowie op dat lijstje.
Deze man heb ik wel live gezien![]()
![]()
![]()
Tekstbeleving.quote:
Er zijn weinig zangers die menen wat ze zingen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 23:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tekstbeleving.
Hij zing op effectbejag en niet omdat hij de tekst voelt en meent.
Dit is een goed voorbeeld van hoe het wel moet.
Gelukkig niet, want dan zou ik weinig muziek luisterenquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zijn weinig zangers die menen wat ze zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |