ik zei ook niet dat één van beide onmogelijk is.quote:
dat heb ik ook wel eens gehad, dat je iemand denkt te zien lopen die recent overleden isquote:Op zaterdag 19 april 2025 23:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanmorgen had ik nog iets aparts. Op weg naar de sportschool fietste ik langs het huis van mijn oom en tante en iets van 20 meter verder zag een man bij een auto staan en die leek heel veel op een andere ook van me. Dus ik dacht " hey, dat is ome X, leuk dat ie op bezoek gaat bij Y en Z" En net op het moment dat ik mij wilde omdraaien om nog eens goed te kijken of het wel die ook was, bedacht ik mij dat die oom van de zomer was overleden.![]()
Mag je wel om lachen hoor. Hoef je geen sorry voor te zeggen.quote:Op zondag 20 april 2025 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorry, ik moet hier ook een beetje om lachenzal wel even een raar besef zijn
Binnen nu en een jaar wat denk jij @UitStralingquote:
UItstraling heeft heel Den Bosch al gedektquote:Op zondag 20 april 2025 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnen nu en een jaar wat dek jij @:uitstraling
dat maakt nu even niet uitquote:Op zondag 20 april 2025 00:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
UItstraling heeft heel Den Bosch al gedekt
Oehhquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:04 schreef kwiwi het volgende:
Mooi uitzicht vandaag, heerlie de weerlieEn plantjes gekocht voor op het terras. Hoe lang ga ik ze deze keer in leven kunnen houden?
![]()
[ afbeelding ]
SSssssssssss sss. Sssssssss ssss sss s sss sss ?! Sssss ss sssssssssquote:Op zondag 20 april 2025 01:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
! s
[..]
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
sss.... ssss ss ssssss sss sssssssssssss.... SSSSSSSS!!! sss...quote:Op zondag 20 april 2025 01:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
SSssssssssss sss. Sssssssss ssss sss s sss sss ?! Sssss ss sssssssss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |