Je bent Nattekat ver voorquote:Op zondag 20 april 2025 12:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Trots op mezelf. Mijn beklag gedaan en tegelijkertijd een oplossing gezocht.
quote:Op zondag 20 april 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
voortaan elke ochtend even m'n hand op dat ding leggen.
quote:Op zondag 20 april 2025 12:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft die knop ook niet ingedrukt te houden tot de rook er vanaf komt
Misschien moet ik hem een keer bezoeken met mijn nieuwe speeltjequote:
Patenteer het idee voor een zappende knop voor op wekkers.quote:Op zondag 20 april 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
voortaan elke ochtend even m'n hand op dat ding leggen.
Oja wekker voor morgen even uitzettenquote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De wekker is al zelfkastijding genoeg en dan wil je het nog verergeren door een elektrische shock?
Ik zou zelf wel voor een Teasmade willen gaat an sich. Die klassieke Britse theezettende wekkers. Alleen dan wel een ouderwetse, die nieuwe van hun zien er niet uit.quote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De wekker is al zelfkastijding genoeg en dan wil je het nog verergeren door een elektrische shock?
quote:Op zondag 20 april 2025 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Misschien moet ik hem een keer bezoeken met mijn nieuwe speeltje
quote:
Oh ja, goed idee. Nergens voor nodig om morgenochtend om zes uur wakker te worden.quote:Op zondag 20 april 2025 12:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oja wekker voor morgen even uitzetten
Precies. Word ik waarschijnlijk toch wel automatischquote:Op zondag 20 april 2025 12:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, goed idee. Nergens voor nodig om morgenochtend om zes uur wakker te worden.
Ik wist stiekem wel dat dit bestaat, maar ik vraag mij af waarom ik het niet heb.quote:Op zondag 20 april 2025 12:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou zelf wel voor een Teasmade willen gaat an sich. Die klassieke Britse theezettende wekkers. Alleen dan wel een ouderwetse, die nieuwe van hun zien er niet uit.
quote:Op zondag 20 april 2025 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist stiekem wel dat dit bestaat, maar ik vraag mij af waarom ik het niet heb.
Lijkt wel een museumstuk.quote:Op zondag 20 april 2025 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.teasmade.uk/tag/models/
Genieten dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |