Nee, nee, we eten ook curry en andere lekkere dingenquote:Op zondag 20 april 2025 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
das het enige wat jullie daar eten zeker
En daarna als kluizenaar met elektrische lightsaber.quote:Op zondag 20 april 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Elektrische vliegenmepper is gekocht. Tot dinsdagavond leef ik als kluizenaar
Je kent mij ook te goedquote:Op zondag 20 april 2025 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En daarna als kluizenaar met elektrische lightsaber.
Zoiets heb ik ook. De geur is soms even vervelend. Weet je wat stinkt als je ze hiermee frituurt? Zilvervisjes. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 20 april 2025 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze maar kopen
[ afbeelding ]
5000 volt
Elektrische meppert is de beste meppertquote:Op zondag 20 april 2025 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Elektrische vliegenmepper is gekocht. Tot dinsdagavond leef ik als kluizenaar
Maar die druk ik gewoon met mijn blote handen dood, want die doen verder niets.quote:Op zondag 20 april 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. De geur is soms even vervelend. Weet je wat stinkt als je ze hiermee frituurt? Zilvervisjes. Je verwacht het niet.
Je verwacht het niet bij een vliegenmepper.quote:Op zondag 20 april 2025 12:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elektrische meppert is de beste meppertOok heel effectief bij vliegen
Je hoeft die knop ook niet ingedrukt te houden tot de rook er vanaf komtquote:Op zondag 20 april 2025 12:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. De geur is soms even vervelend. Weet je wat stinkt als je ze hiermee frituurt? Zilvervisjes. Je verwacht het niet.
Ik pak toch even een wcpapiertje ofzo. Maar ik dacht dat het iets anders wasquote:Op zondag 20 april 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die druk ik gewoon met mijn blote handen dood, want die doen verder niets.
Bij vliegen wel, want soms zijn ze alleen verdoofd.quote:Op zondag 20 april 2025 12:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft die knop ook niet ingedrukt te houden tot de rook er vanaf komt
Ja zit hem al een beetje in de naam natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je verwacht het niet bij een vliegenmepper.
Ja ok, maar dan moet je al vliegenknetterend naar buiten lopen om het lijk te dumpenquote:Op zondag 20 april 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij vliegen wel, want soms zijn ze alleen verdoofd.
Dumpen? Ophangen als waarschuwing voor al het andere dat naar binnen wil vliegenquote:Op zondag 20 april 2025 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan moet je al vliegenknetterend naar buiten lopen om het lijk te dumpen
"per ongeluk", sureee.....quote:Op zondag 20 april 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mezelf er wel een keer per ongeluk een schokje mee gegeven.
Gewoon heel je terras ermee volgooienquote:Op zondag 20 april 2025 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dumpen? Ophangen als waarschuwing voor al het andere dat naar binnen wil vliegen
Vliegenmepper: nu ook voor vliegen!quote:Op zondag 20 april 2025 12:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elektrische meppert is de beste meppertOok heel effectief bij vliegen
quote:Op zondag 20 april 2025 12:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je verwacht het niet bij een vliegenmepper.
Oh. Te laat.quote:Op zondag 20 april 2025 12:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zit hem al een beetje in de naam natuurlijk
Kinky.quote:Op zondag 20 april 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mezelf er wel een keer per ongeluk een schokje mee gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |