Ga kijken in het lokale café een optie?quote:Op zondag 20 april 2025 17:58 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zit ik albanië, ik heb f1tv. Maar dat mag ik vanuit hier niet kijken(wat maakt dat nou uit maar goed)
Nu heb ik een vpn op m'n telefoon geďnstalleerd die met Amsterdam verbonden is, maar nog steeds zegt ie dat ik niet mag kijken.. Iemand een idee?
Niet drie volksliederen?quote:Op zondag 20 april 2025 17:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ze worden een beetje moe van het Nederlands volkslied de hele dag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Maya Martine Els Weug is een Nederlands-Belgisch-Spaans autocoureur
Is het F1TV-abbo geregistreerd in een EU-land? Dan zou het met VPN verbonden met een EU-locatie moeten werken, volgens mij. Zo nee, dan verbinden met het land waar het abonnement gekocht is.quote:Op zondag 20 april 2025 17:58 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zit ik albanië, ik heb f1tv. Maar dat mag ik vanuit hier niet kijken(wat maakt dat nou uit maar goed)
Nu heb ik een vpn op m'n telefoon geďnstalleerd die met Amsterdam verbonden is, maar nog steeds zegt ie dat ik niet mag kijken.. Iemand een idee?
Bouw een teletijdmachinequote:Op zondag 20 april 2025 18:18 schreef Eagles89 het volgende:
Ik mis Will Buxton echt heel erg![]()
![]()
die Chris Medland die ze er nu opeens bij hebben is allemaal prima maar het is zoooooo saai. Buxton bracht echt iets speciaals. En zn gridwalks vlak voor de race deden me serieus doen klaarkomen wat een genot was dat dan.
https://www.icm.nl/opleid(...)n-met-veranderingen/quote:Op zondag 20 april 2025 18:18 schreef Eagles89 het volgende:
Ik mis Will Buxton echt heel erg![]()
![]()
die Chris Medland die ze er nu opeens bij hebben is allemaal prima maar het is zoooooo saai. Buxton bracht echt iets speciaals. En zn gridwalks vlak voor de race deden me serieus doen klaarkomen wat een genot was dat dan.
Of wordt multi miljardair en koop Buxton terug naar F1 TVquote:Op zondag 20 april 2025 18:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Bouw een teletijdmachine![]()
Of maak een hologram
Komt dit ook als ebook uit op Bol.com?quote:Op zondag 20 april 2025 18:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Of wordt multi miljardair en koop Buxton terug naar F1 TVIk kan oprecht hier zó van balen. Ik heb nota bene dat duurdere premium abbo genomen en heb het nu een paar races aangekeken zonder Buxton en ik trek het gewoon niet meer. De rest is zooo saai. Er is gewoon geen vibe meer. Die zoon van Brundle erger ik me ook echt helemaal mateloos aan, echt zo’n drolletje is dat. En die James Hinchcliffe uit Canada is volgens mij ook weg? Zie hem ook niet meer. Die bracht ook nog wel wat speciaals. Het is nu echt een stel dominees met zn allen, en dan te bedenken dat ik eerst ook al de gezellige en enthousiaste Ziggo voorbeschouwingen ontnomen werd en nu vervolgens de F1 voorbeschouwing die ook volledig verpest is zonder Buxton en Hinchcliffe.
Zucht.quote:Op zondag 20 april 2025 18:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Of wordt multi miljardair en koop Buxton terug naar F1 TVIk kan oprecht hier zó van balen. Ik heb nota bene dat premium abbo genomen en heb het nu een paar races aangekeken zonder Buxton en ik trek het gewoon niet meer. De rest is zooo saai. Er is gewoon geen vibe meer. Die zoon van Brundoe erger ik me ook echt helemaal mateloos aan, echt zo’n drolletje is dat. En die James Hinchcliffe uit Canada is volgens mij ook weg? Zie hem ook niet meer. Die bracht ook nog wel wat speciaals. Het is nu echt een stel dominees met zn allen, en dan te bedenken dat ik eerst ook al de gezellige en enthousiaste Ziggo voorbeschouwingen ontnomen werd en nu vervolgens de F1 voorbeschouwing die ook volledig verpest is zonder Buxton en Hinchcliffe.
Ja ik moet alleen om 4 uur op morgen.. Dus wilde meteen naar bed.quote:Op zondag 20 april 2025 18:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga kijken in het lokale café een optie?
Nederlandquote:Op zondag 20 april 2025 18:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Is het F1TV-abbo geregistreerd in een EU-land? Dan zou het met VPN verbonden met een EU-locatie moeten werken, volgens mij. Zo nee, dan verbinden met het land waar het abonnement gekocht is.
-edit- u ik er nog ff over nadenk... Was dit niet precies waar de Britten een tijd geleden ook last kregen? Dat kijken met VPN niet meer werkte bij F!TV? Ik weet het niet precies meer.
Sorry ik moet gewoon ff mn frustraties kwijt. De prijs is enorm omhoog gegaan en de kwaliteit enorm omlaag. Enige positieve is dat ik naar 4K zit te kijken, en dat is wel echt heel erg geilquote:
uit nood Brave Browser installeren en op zoek naar een webpagina oid?quote:Op zondag 20 april 2025 18:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja ik moet alleen om 4 uur op morgen.. Dus wilde meteen naar bed.
En ook daar had je beter de kleine lettertjes gelezen, dat het in elk geval voorlopig alléén voor Apple was.quote:Op zondag 20 april 2025 18:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik heb nota bene dat duurdere premium abbo genomen
Terechte klacht. Maar ik heb geen oplossing voor je.quote:Op zondag 20 april 2025 18:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Of wordt multi miljardair en koop Buxton terug naar F1 TVIk kan oprecht hier zó van balen. Ik heb nota bene dat duurdere premium abbo genomen en heb het nu een paar races aangekeken zonder Buxton en ik trek het gewoon niet meer. De rest is zooo saai. Er is gewoon geen vibe meer. Die zoon van Brundle erger ik me ook echt helemaal mateloos aan, echt zo’n drolletje is dat. En die James Hinchcliffe uit Canada is volgens mij ook weg? Zie hem ook niet meer. Die bracht ook nog wel wat speciaals. Het is nu echt een stel dominees met zn allen, en dan te bedenken dat ik eerst ook al de gezellige en enthousiaste Ziggo voorbeschouwingen ontnomen werd door ViaPlee en nu vervolgens de F1 voorbeschouwing die ook volledig verpest is zonder Buxton en Hinchcliffe.
Edit bedenk me nu dat de analyses van Palmer op woensdag ook al weken niet meer geupload zijndie waren ook altijd echt top.
Het De andere topics is zijn om de hoek, toch?quote:Op zondag 20 april 2025 18:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Sorry ik moet gewoon ff mn frustraties kwijt. De prijs is enorm omhoog gegaan en de kwaliteit enorm omlaag. Enige positieve is dat ik naar 4K zit te kijken, en dat is wel echt heel erg geil
Maar goed, dat had Ziggo al in 2021 en toen hoefde ik er niet extra voor te betalen.
ftfyquote:Op zondag 20 april 2025 18:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan dat gezeik over F1TV e.d. gewoon in het F1TV topic? Dank u.
Thanks. Hier gewoon over de Grand Prix a.u.b.quote:
Ach ach achquote:Op zondag 20 april 2025 18:26 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Of wordt multi miljardair en koop Buxton terug naar F1 TVIk kan oprecht hier zó van balen. Ik heb nota bene dat duurdere premium abbo genomen en heb het nu een paar races aangekeken zonder Buxton en ik trek het gewoon niet meer. De rest is zooo saai. Er is gewoon geen vibe meer. Die zoon van Brundle erger ik me ook echt helemaal mateloos aan, echt zo’n drolletje is dat. En die James Hinchcliffe uit Canada is volgens mij ook weg? Zie hem ook niet meer. Die bracht ook nog wel wat speciaals. Het is nu echt een stel dominees met zn allen, en dan te bedenken dat ik eerst ook al de gezellige en enthousiaste Ziggo voorbeschouwingen ontnomen werd door ViaPlee en nu vervolgens de F1 voorbeschouwing die ook volledig verpest is zonder Buxton en Hinchcliffe.
Edit bedenk me nu dat de analyses van Palmer op woensdag ook al weken niet meer geupload zijndie waren ook altijd echt top.
Als jij dan consequent bent dan hou jij jou kleffe-skattie-gedoe met alles wat ook maar op een vrouwelijke fan lijkt ook gewoon in een klef-skattie-gedoe-topic.quote:Op zondag 20 april 2025 18:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks. Hier gewoon over de Grand Prix a.u.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |