Wowquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn overbuurvrouw heeft echt een prachttuin. Dit is hoe ik denk dat de tuin van @:kwiwi er ook een beetje uitziet, met hoogtes en rotsjesachtige dingen enzo
Ja hallo, dat kan niet hč. Alles moet natuurlijk wel op de juiste plek staan voor de fotoanalyse.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
De boel staat zo random omdat ik nog bezig ben.
Ik heb drie lagen in mijn slaapkamerraampjes volgestouwd met plantjes.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn balkons staan beide nu ook wel vol met plantjes.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hallo, dat kan niet hč. Alles moet natuurlijk wel op de juiste plek staan voor de fotoanalyse.
Ja een leuke tuin met zitplek is wel fijn, dan zit je er ook meer (is mijn ervaring in ieder geval).quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Maar tuin op het oosten, dus achterin is aan het eind van de middag de meeste zon. Bedoeling is dat het daar *eindelijk* een keer daadwerkelijk terras wordt (stonden tig jaar geleden coniferen, is nu nog steeds dikke ellende, want kerel geeft niks om tuin), dus ofwel vaste plek voor stoeltjes, of voor hangmatstandaard. Stuk links wil ik meer plant, maar die schutting moet eerst vervangen. Binnenkort even checken hoe de buren daarin staan, maar qua planning vind ik na de zomer dan ook wel prima, zeg maar.
Ik maak graag reclame voor goede bedrijven. www.sprinklr.co heeft zelfs hele borderpakketten afgestemd op ligging en wat je wil. Dan komen de plantjes na je toe inclusief beplantingsplan.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Maar tuin op het oosten, dus achterin is aan het eind van de middag de meeste zon. Bedoeling is dat het daar *eindelijk* een keer daadwerkelijk terras wordt (stonden tig jaar geleden coniferen, is nu nog steeds dikke ellende, want kerel geeft niks om tuin), dus ofwel vaste plek voor stoeltjes, of voor hangmatstandaard. Stuk links wil ik meer plant, maar die schutting moet eerst vervangen. Binnenkort even checken hoe de buren daarin staan, maar qua planning vind ik na de zomer dan ook wel prima, zeg maar.
ahhh. En maaien jullie je gras, of heb je zo'n automatisch ding? Lijkt me best een werk als het een groot stuk isquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
WowWe hebben nog behoorlijk veel gras in de tuin, dus het drukke met alle plantjes is vooral beperkt tot de hellingen met rotsen.
Op hete zomerdagen lig ik heerlijk op mijn ligbedjequote:Op zaterdag 19 april 2025 21:20 schreef kwiwi het volgende:
Maar zit je ook wel eens gewoon in je tuin @:crack_? Of ga je er eigenlijk alleen naartoe om erin te werken?
hangmat!quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Die kan ik ook wel aanbevelen. Zijn wel vrij prijzig.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak graag reclame voor goede bedrijven. www.sprinklr.co heeft zelfs hele borderpakketten afgestemd op ligging en wat je wil. Dan komen de plantjes na je toe inclusief beplantingsplan.
dit hebben toch zoveel websites?quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak graag reclame voor goede bedrijven. www.sprinklr.co heeft zelfs hele borderpakketten afgestemd op ligging en wat je wil. Dan komen de plantjes na je toe inclusief beplantingsplan.
Mwoah niet veel duurder dan een regulier tuincentrum hoor.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan ik ook wel aanbevelen. Zijn wel vrij prijzig.
Ohja, tuin is wel een goede weerspiegeling van je hoofd vaakquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil vooral in m'n hangmat kunnen hangen zonder me aan tig dingen te ergeren.![]()
En gezien m'n mentale staat van de afgelopen tijd vind ik het sowieso wel positief dat ik genoeg "ruimte" heb om de tuin weer aan te pakken. Er is goede reden waarom 'ie niet om aan te gluren was.
Dat laatste is wel een pre. Net als dat ik dankzij vrienden ook wat scherper let op turfvrije potgrond.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mwoah niet veel duurder dan een regulier tuincentrum hoor.
En deze plantjes zijn biologisch dus beter voor de beestjes en jezelf
Op de vereniging doen we aan natuurlijk tuinieren, dat is super interessant maar lijkt me heel lastig om helemaal zelf te moeten oppakken. Je hebt er best wat kennis voor nodig zeg maarquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een pre. Net als dat ik dankzij vrienden ook wat scherper let op turfvrije potgrond.
Hmm. Mijn hoofd is blijkbaar ui, wortels, spinazie, radijs, dopwerwt, en nog steeds een goede 20% vol distels.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, tuin is wel een goede weerspiegeling van je hoofd vaak
Je hebt een plant, je geeft het water en je gooit er mest bij. Klaar.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op de vereniging doen we aan natuurlijk tuinieren, dat is super interessant maar lijkt me heel lastig om helemaal zelf te moeten oppakken. Je hebt er best wat kennis voor nodig zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |