Zou Hertog ook bier maken?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:34 schreef Crack_ het volgende:
https://www.ah.nl/zoeken?query=hertog%20jan%20ijs
@:koen66 ?
ja die wil ik ook, maar welke dan nog meerquote:
ohquote:
maar verder ben je best leukquote:
moest wel even lachen om mezelf, maar is denk ik zo'n grapje dat ik lach en de rest.. nietquote:
De koffie of chocoladequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja die wil ik ook, maar welke dan nog meer
[..]
oh
ohh
ohhhh
hahahaha
Zou ik ook voor gaan normaliter maar twijfel tussen de aardbei/citroen merengue. Want frisse tegenhangerquote:
Oeh nicequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga nu een wijntje inschenken. Wil iemand ook een glaasje?
hertog wijn?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Wel heel erg zoetquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou ik ook voor gaan normaliter maar twijfel tussen de aardbei/citroen merengue. Want frisse tegenhanger
Het begint wel een beetje zorgelijke vormen aan te nemen nietwaar?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is er ook iets dat je niet zelf kan maken?
ah vandaar dat je hier niet was. je werd al gemistquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sla over met wijn. Woensdag nog 5 glazen gedronken
koffie svpquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
maar dat was woensdag, en nu is jezus geboren of doodgegaan of weer levend geworden. Hij bracht wijn, tijd om het te vierenquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik sla over met wijn. Woensdag nog 5 glazen gedronken
Gezelligquote:
Nog niet zo zorgelijk dat ik spullen zou afpakkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het begint wel een beetje zorgelijke vormen aan te nemen nietwaar?
Ik had therapie met collega'squote:Op zaterdag 19 april 2025 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah vandaar dat je hier niet was. je werd al gemist
ze waren bang dat je in de kelder was opgesloten of was opgegetenquote:
Ik moet dit weekend ook nog een enorm chocolade paasei afmaken dat ik voor mijn moeder gemaakt heb. Zit tot nu toe al anderhalve kilo pure chocolade in.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet zo zorgelijk dat ik spullen zou afpakken
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig*schenkt glaasje in
En dan nog even knus buiten drinken tot het helemaal donker is
Op het moment is hij dood maar nog niet opgestaan. De luie tak.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat was woensdag, en nu is jezus geboren of doodgegaan of weer levend geworden. Hij bracht wijn, tijd om het te vieren
Oh nee joh. Dan moeten ze mij eerst te pakken zien te krijgenquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze waren bang dat je in de kelder was opgesloten of was opgegeten
Duurt ook verrotte langquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op het moment is hij dood maar nog niet opgestaan. De luie tak.
gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh nee joh. Dan moeten ze mij eerst te pakken zien te krijgen
Oh, ik heb echt al veel te lang een biertje koud staan besef ik me nu. Misschien is dit wel een goede tijd daarvoor. Ik weet niet meer wat het is. Even checken.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:39 schreef Crack_ het volgende:
Klinkt als een gezond cadeautje.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet dit weekend ook nog een enorm chocolade paasei afmaken dat ik voor mijn moeder gemaakt heb. Zit tot nu toe al anderhalve kilo pure chocolade in.
Zie je nog een toekomst daar, of wat nu?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het was woensdag wel een verdomd goede therapiesessie.
Boel duidelijk geworden, donderdag goed gesprek gehad daarna met leidinggevende.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet via de ene of de andere weg aan een huis komen.
Lekker lang uitslapen, hij moet hierna nog een tijdquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op het moment is hij dood maar nog niet opgestaan. De luie tak.
te lang = over datum? neee toch?quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, ik heb echt al veel te lang een biertje koud staan besef ik me nu. Misschien is dit wel een goede tijd daarvoor. Ik weet niet meer wat het is. Even checken.
Zusjequote:Op zaterdag 19 april 2025 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
Zo. Mijn zusje is weer naar huis.
Kan het goed net haar vinden. Maar zij en m'n moeder in één ruimte is continu spatieloos luid gekwebbel waar ik geen speld tussen krijg.
Dus dan is gezellig doen voor m'n verjaardag al snel een dag waarop ik veel zwijgend op m'n telefoon zit.
Ik heb even gekeken, een caramel fudge stout van 11.5% en een ice bock van 25%. Dat bederft niet zo snel.quote:
Ik wacht op een promotie naar een nieuwe functietitel. Beetje werkervaring en dan valt er beter te solliciteren.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zie je nog een toekomst daar, of wat nu?
tering 25%quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, een caramel fudge stout van 11.5% en een ice bock van 25%.
Ik laat wel eerst even het eten zakken denk ik, want dat is beide ook retezwaar drinken.
Promotie is in ieder geval iets.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wacht op een promotie naar een nieuwe functietitel. Beetje werkervaring en dan valt er beter te solliciteren.
Business Analist staat iets leuker dan projectmedewerkerquote:
Yes.quote:
Onder de 10 vermoed ik welquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoeveel % is een cocktail meestal eigenlijk
Ik kan mij hier erg moeilijk iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes.
Ik heb ook wel bieren van 32% en 41% gehad ooit. Maar die zijn een stuk lastiger te krijgen. Deze is ook erg lekker.
Nice.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Er ligt misschien een leuke uitdaging om het lab over te zetten naar nieuwe software. Daar zit nog wat procesverbetering in enzo.
Waarschijnlijk ga ik dat doen.
20% meer profi alleen al door een Engelse functietitel.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Business Analist staat iets leuker dan projectmedewerker
Ligt eraan hoe ik hem maakquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoeveel % is een cocktail meestal eigenlijk
Anders werd het end of life coach vrij vertaald naar seriemoordenaarquote:Op zaterdag 19 april 2025 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
[..]
20% meer profi alleen al door een Engelse functietitel.
Mijn zwaarste ooit was de Tactical Nuclear Pinguin.quote:Op zaterdag 19 april 2025 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes.
Ik heb ook wel bieren van 32% en 41% gehad ooit. Maar die zijn een stuk lastiger te krijgen. Deze is ook erg lekker.
Ik dacht even dat dit over je functietitel gingquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn zwaarste ooit was de Tactical Nuclear Pinguin.
Niet perse lekker trouwens.
Vanmiddag op terras gezetenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nog wat in de tuin gedaan vandaag? Ik alleen even gesproeid
Ik moet nog water gevenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]Nog wat in de tuin gedaan vandaag? Ik alleen even gesproeid
Zou wel een bazentitel zijnquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over je functietitel ging![]()
Vriend van me was wel Hoofd Apenverblijf op een gegeven momentquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit over je functietitel ging![]()
Die is 32%quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn zwaarste ooit was de Tactical Nuclear Pinguin.
Niet perse lekker trouwens.
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders werd het end of life coach vrij vertaald naar seriemoordenaar
Ik kan niet zoveel met het likeurigequote:
Ja dacht ik net ook.quote:
Zou wel moe worden van de 'leuke' grappen die mensen dan makenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van me was wel Hoofd Apenverblijf op een gegeven moment
Ik ben Post Pigeon officerquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dacht ik net ook.
En wat doe jij? "Ik ben Tactical Nuclear Pinguin."
- Ohh leuk joh! Ik ben Strategic Magnetic Giraffe!
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben Post Pigeon officer
Ik voel me ook af en toe "Hood Apenverblijf". Maar hij is een ontwerper en mocht iets voor een dierentuin ontwerpen.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel moe worden van de 'leuke' grappen die mensen dan maken
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel serieus blij met m'n tuinprogressie van vandaag.
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2025 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar ik vandaag gekomen ben met Project Tuin:
[ afbeelding ]
Volgende stap is schutting schuren en beitsen.
quote:
Wat heb je gedaan? Picssss?quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel serieus blij met m'n tuinprogressie van vandaag.
ik ben shift manager ofzoquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoop junks in je tuin gehad?quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En het was een grote mos-, onkruid- en naaldenbende, heb er inmiddels 2,5 kliko aan zooi uitgehaald.
moet lachen om die twee stoeltjes zo randomquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Waar ik vandaag gekomen ben met Project Tuin:
[ afbeelding ]
Volgende stap is schutting schuren en beitsen.
mosquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En het was een grote mos-, onkruid- en naaldenbende, heb er inmiddels 2,5 kliko aan zooi uitgehaald.
Ik wil wel meer plant, maar het heeft sowieso groot onderhoud nodig. Uiteindelijke doel is lekker veel inheemse planten die niet heel veel aandacht nodig hebben.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NiceKomen er ook nog planten of zijn jullie meer van de onderhoudsvriendelijke tuin?
![]()
Had vanochtend een houten tafel geschuurd, zag er weer supermooi uit, moest het alleen nog lakken.. gaat er een natte kat (@:nattekat) even lekker met z'n dikke achterwerk op zitten. Mooie vlek erop nu die ik er morgen weer uit kan halen
Ik ookquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet lachen om die twee stoeltjes zo random![]()
Ik heb wel een certificaat met officer in de naam. Klinkt altijd zo maf. Ben blij dat het niet m'n officiele functie is.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sorryquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NiceKomen er ook nog planten of zijn jullie meer van de onderhoudsvriendelijke tuin?
![]()
Had vanochtend een houten tafel geschuurd, zag er weer supermooi uit, moest het alleen nog lakken.. gaat er een natte kat (@:nattekat) even lekker met z'n dikke achterwerk op zitten. Mooie vlek erop nu die ik er morgen weer uit kan halen
een vlier!!!! voor vlierbloesem champagnequote:Op zaterdag 19 april 2025 21:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wil wel meer plant, maar het heeft sowieso groot onderhoud nodig. Uiteindelijke doel is lekker veel inheemse planten die niet heel veel aandacht nodig hebben.
denk ik ook, of even zo neergezet voor het werkenquote:Op zaterdag 19 april 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ookMaar toen zag ik waar de parasolvoet stond, en nam ik aan dat de zon van rechts komt in de middag/avond en ze daarom zo 'random' daar staan
Dat is een hoop tuin per tuin.quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn overbuurvrouw heeft echt een prachttuin. Dit is hoe ik denk dat de tuin van @:kwiwi er ook een beetje uitziet, met hoogtes en rotsjesachtige dingen enzo
bloementuinquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
De boel staat zo random omdat ik nog bezig ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |