Kneus noemt hardwerkende politici kneuzenquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:10 schreef Viesdik het volgende:
Alle sukkels zien vanuit wanhoop weer hoop in die kneus.
Ik heb 0 vertrouwen in die kneus. Hij gaat 100% over links met die kneus van een Timmermans die dan premier wordt.
Dat worden 4 jaren uit de hel.
Nee, alsof nu wat wordt bereikt...quote:Op zaterdag 19 april 2025 19:10 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb 0 vertrouwen in die kneus. Hij gaat 100% over links met die kneus van een Timmermans die dan premier wordt.
GEMIDDELD een 5.84quote:
Een hel nog welquote:Op zaterdag 19 april 2025 19:10 schreef Viesdik het volgende:
Jij mag ook oprottenquote:Op zondag 20 april 2025 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een hel nog wel
Het staat je natuurlijk vrij om op te rotten naar de VS, of El Salvador.
Dat Mikeytt een partijleider van de ‘rechtse’ CDA een 9 geeft, zegt wel alles natuurlijkquote:Op zaterdag 19 april 2025 18:14 schreef Mikeytt het volgende:
Een sterke 9! Heeft goed werk verricht in het herstellen van het CDA van zijn liberale karakter terug naar de christendemocratische roots.
Je mag je van mij ook laten vaccineren om mij te irriterenquote:Op zondag 20 april 2025 14:55 schreef herverwijderd het volgende:
Een 9, voornamelijk om @:viesdik te irriteren. Zal nooit op zijn partij stemmen verder.
https://www.ipsos-publiek(...)e-politici-van-2024/quote:Henri Bontenbal: “respectvol, fatsoenlijk, verbinder, constructief”
Henri Bontenbal wordt door 13 procent van alle kiezers aangewezen als ‘beste politicus’. Hij krijgt niet alleen voorkeursstemmen van CDA-kiezers (55%), maar ook van D66-, VVD- (beide rond de 20%), CU- (18%), SP- (14%), GL-PvdA- (12%) en SGP-kiezers (12%). Bontenbal krijgt, met een waarderingscijfer van 6,3, het hoogste gemiddelde cijfer (Wilders: 4,4). Ruim een vierde (28%) vindt hem ‘goed’ (8, 9 of 10), maar dit hoge gemiddelde cijfer wordt vooral veroorzaakt door het lage aandeel onvoldoendes: Bontenbal 25 procent; Wilders 57 procent.
Bontenbal wordt om heel andere kenmerken gewaardeerd dan Wilders. Degenen die hem de beste politicus vinden noemen hem betrouwbaar, respectvol en fatsoenlijk. Een CDA-kiezer zegt over hem: “Blijkt toch de verbinder te zijn in een moeilijk te besturen coalitie” (waar hij niet in zit). Zijn constructieve opstelling en taalgebruik worden geprezen door zowel zijn eigen kiezers als kiezers van andere partijen.
Op de vraag naar ‘de minst goede politicus’ wordt Bontenbal zo goed als niet genoemd (0,2%).
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op zondag 20 april 2025 18:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je mag je van mij ook laten vaccineren om mij te irriteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |