SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema
quote:Op maandag 7 april 2025 12:01 schreef dud0r het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!!
Lieverds, bitches, ander gespuis en @:nattekat
21 juni vreetmeet in Ermelo bij Japas.
Menuuuuuuuuuuuutje
Waarom in Ermelo? Omdat we al in Amersfoort, Woerden, Utrecht en Scheveningen zijn geweest, dus nu eens aan de andere kant van het land. En hier zijn geen duinen waar ik vanaf gegooid kan wordenhahaatjes.
Aanmelden via pm bij mij, je hebt twee weken(tot 21 april) hiervoor daarna ga ik reserveren. We pakken het arrangement zonder drinken. 15p.p voor bier, fris en wijn erbij vind ik overdreven en dat omvat geen speciaalbiertjes of cocktails endezo's.
Wil je ergens anders eten? Helemaal prima dan regel je dat maar.
Kan je die dag niet? Heel jammer maar datum staat vast.
Deze post is goedgekeurd door mede FBB @:4everblackeyedOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik had tijdens corona een enorme SUV 4x4 V8 uit Japan gekocht voor de fun. Kleine Picantos vlogen naar rechts als je daarmee gas gaf.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Ik reed voorheen ook rond (voor de hondjes in het weekend in de bossen) rond in een terreinwagen met een enorme bullbar voorop, daar pas je een beetje je rijgedrag op aan kan ik je vertellen
Misschien moet je paar Duitse vrouwen bezwangeren als je toch daar bent.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Je merkt wel in Duitsland dat het helemaal niet goed gaat.
Alle wegen zijn in onderhoud.
De auchtone bevolking vergrijst veel meer dan in NL.
Je ziet in plaatsen kleiner dan grote steden alleen maar grijze mensen of allochtonen.
Once you go knoflook, your land goes up in smoke.quote:Op zaterdag 19 april 2025 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Je merkt wel in Duitsland dat het helemaal niet goed gaat.
Alle wegen zijn in onderhoud.
De auchtone bevolking vergrijst veel meer dan in NL.
Je ziet in plaatsen kleiner dan grote steden alleen maar grijze mensen of allochtonen.
verplichtingen op een weekendochtendquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:04 schreef Nattekat het volgende:
Vrije zaterdagen met 0 verplichtingen zijn ondergewaardeerd.
*geniet*
Ik zei zaterdag, dus de hele dag.quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:09 schreef mschol het volgende:
[..]
verplichtingen op een weekendochtend
vrijwillig al je vrije tijd opgevenquote:Op zaterdag 19 april 2025 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je enige vrije dagen verspillen aan alleen maar op de bank hangen
hoofdpijn in je oog ofzo?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gisteravond iets van oogmigraine ofzowas wel even eng
Ik vroeg mij gisteren nog af hoeveel mensen dat dat eigenlijk eten vooral van mijn generatie. Volgens mij ken ik niemand die daar gelukkig van wordt.quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gisteren nog af hoeveel mensen dat dat eigenlijk eten vooral van mijn generatie. Volgens mij ken ik niemand die daar gelukkig van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |