Ik heb er de plek niet voor; en ook niet de binding mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens jammer. Maar ja, zet je ze nog echt ergens neer?
Misschien liggen die van mij ook nog op zolder bij m'n stiefvader. Volgende keer eens kijken
Het thunderbirds eilandquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er de plek niet voor; en ook niet de binding mee eigenlijk.
Meeste speelgoed is ook naar mijn broer gegaan. Al had ik het playmobil-eiland en het Thunderbirds-eiland nog wel willen hebben
thunderbirds eiland heb ik ook nog gehadquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er de plek niet voor; en ook niet de binding mee eigenlijk.
Meeste speelgoed is ook naar mijn broer gegaan. Al had ik het playmobil-eiland en het Thunderbirds-eiland nog wel willen hebben
een 'nieuwsblad' van groep 8 schiermonnikoog weekquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:54 schreef mschol het volgende:
ik heb ook nog een hele krat met oude schoolspullen.. doe er echt niks mee, heb ook niemand die het mogelijk intressant vind, maar weggooien is ook weer zoiets..
hmm, nee dat heb ik niet.. onze groep 8 ging naar Vledder, en ik ging niet mee ivm drain en beetje ver van een academisch/groot ziekenhuisquote:Op zaterdag 19 april 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
een 'nieuwsblad' van groep 8 schiermonnikoog week
hmm ja nee ik bedoelde dan ook mijn nieuwsblad van groep 8.quote:Op zaterdag 19 april 2025 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, nee dat heb ik niet.. onze groep 8 ging naar fledder volgens mij, en ik ging niet mee ivm drain en beetje ver van een academisch/groot ziekenhuis
ahaquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm ja nee ik bedoelde dan ook mijn nieuwsblad van groep 8.
kwam er 9 jaar geleden achter dat ik de enige ben van de klasgenoten die hem nog heeft.
Naja van de klasgenoten die in onze feestboekgroep zitten
nope... ik zie dingen van klasgenootjes van groep 8 van de basisschool. daarvan waren er een paar die een reunie wilden organiseren dus is er een facebookgroep gemaakt en ja dan voeg je ze ook als vrienden toe.. maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:06 schreef mschol het volgende:
en heb je nog met veel klasgenoten contact @:nizno?
ik helemaal niet meer (van geen enkele opleiding)
ahhquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope... ik zie dingen van klasgenootjes van groep 8 van de basisschool. daarvan waren er een paar die een reunie wilden organiseren dus is er een facebookgroep gemaakt en ja dan voeg je ze ook als vrienden toe.. maar meer ook niet.
ik heb geen enkel idee hoe het met de mensen van de basisschool is vergaan eigenlijk..quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mensen van de basisschool heb ik geen contact meer mee. Aantal zijn ook redelijk ontspoort in de middelbareschooltijd dus dat is eigenlijk misschien ook wel goed.
Mijn vriendengroep van de middelbareschool is altijd mijn go-to vriendengroep gebleven; dat was best een grote groep dus contact met de meeste is inmiddels ook minimaal.
Aan mijn laatste studie 1 goede vriend overgehouden; maar die is inmiddels flink stuk weg verhuist dus die zie ik helaas niet meer zoveel.
nope, wel geprobeerd maar ook daarvan omdat de overeenkomst weg is is het contact ook naar verloop van tijd wegquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:40 schreef mschol het volgende:
en van vorige banen? daar nog vrienden van overgehouden?
Nee, ook niet. Ook geen contact meer mee. Met nog twee van mijn vorige werk heb ik nog contact. Een omdat dat nu ook weer een collega is en die andere omdat die werkt bij een klant waar ik voor werk.quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:40 schreef mschol het volgende:
en van vorige banen? daar nog vrienden van overgehouden?
ik heb toch meerdere mensen om mij heen die nog met mensen van middelbare school contact hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:43 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat het best zeldzaam is om zolang nog contact te houden.
wanneer moet die bij de weg? Dan geven we @4EverBlackEyed even een seintje dat ze je op die dag even moet remindenquote:Op zaterdag 19 april 2025 17:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn rug.
Maar de groene kliko is weer vol.
middelbare school echt 0quote:Op zaterdag 19 april 2025 17:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb toch meerdere mensen om mij heen die nog met mensen van middelbare school contact hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |