SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De film was wel leuk om te kijkenquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zit even terug te lezen in het topic. Maar benieuwd of dit uiteindelijk wat is. Dus mocht je klaar zijn met kijken, dan hoor ik graag je mening
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ben je chagrijnig of zoWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Schijnbaar niet in plaatjes, ik weet ook niet anders dan wat mijn hoofd doetquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan me dat niet voorstellenquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Schijnbaar niet in plaatjes, ik weet ook niet anders dan wat mijn hoofd doetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee ik vroeg het en hij houdt niet van mijquote:
Als mizzezamy het nou vroeg...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is dat nou weerquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik vroeg het en hij houdt niet van mij
Als mizzezamy het nou vroeg...
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En het is nog niet eens Pasen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Is het dan maandag paasdoordeweeksquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed, beter dan gisteren
Hoe is t met jou?
Hier gaat ie lekker![]()
![]()
2e Paasdagquote:Op zaterdag 19 april 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is het dan maandag paasdoordeweeks![]()
![]()
Dat vroeg ik nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: