SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lach met een schone bips![]()
Nee is nog met lego aan spelen en komt dadelijk nog even boeman spelenquote:
Lach met een schone bips![]()
Mijn scriptie is inmiddels wel afquote:Op zaterdag 19 april 2025 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
In al die maanden is hier nog niets veranderd lees ikUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ha, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn scriptie is inmiddels wel af![]()
Laatste keer dat je hier echt actief was, was volgens mij nog voor corona? Toen ik nog aan het struggelen was met mijn studie en scriptiequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Volgens mij tijdens corona ook nog wel redelijk actief geweest, al kan het zijn dat ik toen juist weer de gang richting Twitter had gevonden.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Laatste keer dat je hier echt actief was, was volgens mij nog voor corona? Toen ik nog aan het struggelen was met mijn studie en scriptie![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 19 april 2025 01:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben dan ook lange tijd afwezig geweest
Dit nummer door jou ontdekt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kek, terwijl ik zelf tegenwoordig echt heel veel minder met muziek bezig ben als destijdsquote:Op zaterdag 19 april 2025 02:00 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit nummer door jou ontdekt.![]()
![]()
Geen fok, geen muziek, zeker ook geen drugs meer?quote:Op zaterdag 19 april 2025 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kek, terwijl ik zelf tegenwoordig echt heel veel minder met muziek bezig ben als destijds
Dat is ook al wel weer een tijdje geleden jaquote:Op zaterdag 19 april 2025 02:03 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen fok, geen muziek, zeker ook geen drugs meer?![]()
Gvd, verdrietig nu.quote:Op zaterdag 19 april 2025 02:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is ook al wel weer een tijdje geleden ja
Ik heb nog een gram of wat, mag je hebbenquote:Op zaterdag 19 april 2025 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel af en toe zin in ket, maar simpelweg de contacten niet meerEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt![]()
Grammetje coke zit al in m’n neus dus die kan ik je niet aanbieden. Heb nog wel een gram MDMA.quote:Op zaterdag 19 april 2025 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wel af en toe zin in ket, maar simpelweg de contacten niet meer
Keta is nooit m’n ding geweest, maar als het voor handen is gaat het er natuurlijk wel in.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: