En Post!quote:Op maandag 21 april 2025 05:59 schreef 3rr0r het volgende:
Bijna oneerijk als je en Steph en Jimmy hebt
Defensief is het ook niet al te veel, hij is weliswaar groot maar je zet hem zo opzij. De komende tijd wat spiermassa opbouwen en dan kan het wel goed komen.quote:Op maandag 21 april 2025 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
En Post!
Al kwam hij er qua score weer niet aan te pas
Zo bang inmiddels dat hij domme niet geloofwaardige smoesjes gaat verzinnen om zich in te dekken.quote:Op maandag 21 april 2025 23:26 schreef GotenSSJ het volgende:
De Lakers Spion:
"I did know Luka was important to the fan base. I didn't quite know it to what level."
Blijft echt van de zotte dat de NBA hier niet in heeft gegrepen. Een duidelijker voorbeeld van samen spannen ga je niet vinden.
Zo zonde van al die blessures, ik denk als hij gewoon altijd fit was hij wel enkele ringen meer had gehad.quote:
Toen met de Raptors was genieten, herinner me dat schot vanuit de hoek nog.quote:Op dinsdag 22 april 2025 14:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo zonde van al die blessures, ik denk als hij gewoon altijd fit was hij wel enkele ringen meer had gehad.
Zou lekker voor Bucks-Pacers kiezen, dat kan alle kanten op. Grizz-Thunder gaat gewoon weer een blowout worden.quote:Op dinsdag 22 april 2025 17:37 schreef 3rr0r het volgende:
Oeh vandaag moet men kiezen, Bucks Pacers of Grizz Thunder. Lillard gaat wel weer spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |