Tandarts kosten kan je ook aftrekken en medicijnkostenquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Dus je eigen risico kun je gewoon terugkrijgen?
Niet dat het me iets boeit want ik heb nooit zorgkosten, behalve tandartskosten afspraakje van 40 euro ieder jaar.
Wel pas vanaf een bepaald bedrag en dat is ook nog eens afhankelijk van je inkomen. Met een minimum inkomen kun je al snel wat terugkrijgen, als je boven de 300 nog wat euro zit idd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:56 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Tandarts kosten kan je ook aftrekken en medicijnkosten
Ja lekker boeien die 40 euro, kan ik beter creatief boekhouden met de box 3 levert een stuk meer op.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:56 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Tandarts kosten kan je ook aftrekken en medicijnkosten
Je mama is een minimaquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wel pas vanaf een bepaald bedrag en dat is ook nog eens afhankelijk van je inkomen. Met een minimum inkomen kun je al snel wat terugkrijgen, als je boven de 300 nog wat euro zit idd.
Had wel meer verwacht. Met een beugel van 3000 euro krijg je maar 396 eur terug blijkbaar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 23:58 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wel pas vanaf een bepaald bedrag en dat is ook nog eens afhankelijk van je inkomen. Met een minimum inkomen kun je al snel wat terugkrijgen, als je boven de 300 nog wat euro zit idd.
Minima gespotquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Had wel meer verwacht. Met een beugel van 3000 euro krijg je maar 396 eur terug blijkbaar.
Iedereen heeft hier recht op, ongeacht salaris.quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:57 schreef FrenchDuck het volgende:
[..]
Minima gespot
Succes bij de voedselbank
Wel tochquote:Op zaterdag 19 april 2025 00:00 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja lekker boeien die 40 euro, kan ik beter creatief boekhouden met de box 3 levert een stuk meer op.
En gebruik geen medicijnen, ben geen junk.
Nee die nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 23:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Dus je eigen risico kun je gewoon terugkrijgen?
Zeker, echter het drempelbedrag gaat als een debiel omhoog als je een beetje een inkomen hebt. Het is dus voornamelijk voor de mensen bij de voedselbank.quote:Op zaterdag 19 april 2025 01:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Iedereen heeft hier recht op, ongeacht salaris.
Jij trekt vrouwen af?quote:Op zaterdag 19 april 2025 11:58 schreef Hogwarts het volgende:
Gisteren heb ik nog die lekkere zorgenkostenadviseuse afgetrokken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |