Ik heb in Utrecht idd wel die schelpbordjes gezien. Nog een behoorlijk end lopen vanaf daarquote:Op maandag 21 april 2025 16:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Er is geen "'m". Er is geen 'echte' route - er is enkel een echt stempelboekje en om je eindkruisje te krijgen moet je de finale ~200 km lopen en daar de bij de juiste stempelposten afstempelen.
Er zijn routes die die kant oplopen en ietwat bijgehouden worden door vrijwilligers die zich verenigd hebben onder de jacobsschelp.
[ afbeelding ]
Dit is geen compleet overzicht van de Jacobsroutes (dat is er niet, denk ik), maar dit geeft enige idee van de grotere routes ervan. Dat zijn overigens gewoon allemaal van die LAW's zoals borisz veel loopt.
Nou ja, afgezien van dat laatste stukkie met die stempelposten kom je gewoonlijk geen hond tegen op wandelpaden, dus ook niet op die wandelroutes.quote:Op maandag 21 april 2025 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn inderdaad flinke wandelingen, lijkt me gaaf om te doen maar dan niet zoals de 4-daagse in colonne
ALLES?quote:Op maandag 21 april 2025 16:14 schreef Tele6 het volgende:
Helm gekocht
De lokale fietsenwinkel heeft één type helm afgeprijsd naar ¤30 zodat hij met de korting vanuit de provincie nog maar ¤10 zou zijn. Toevallig is het het hedendaagse model van de helm die ik wilde vervangen dus ik wist eigenlijk al dat het een prima optie zou zijn.
Helm heeft een stuk meer veiligheidsopties dan de helm die ik had.
Ik heb weer een witte genomen, want ze hadden geen opvallendere kleuren. De opties waren zwart, antraciet, roestrood of wit.
Overigens ben ik van plan om m'n haar nog een paar maanden te laten groeien en dan zodra het 35 cm is (minimumlengte voor donatie) ALLES eraf te doen en de vlecht te doneren.
Ga je dan ook zo'n mandje achterop doen en oranje reflectoren in het wiel?quote:Op maandag 21 april 2025 16:14 schreef Tele6 het volgende:
Helm gekocht
De lokale fietsenwinkel heeft één type helm afgeprijsd naar ¤30 zodat hij met de korting vanuit de provincie nog maar ¤10 zou zijn. Toevallig is het het hedendaagse model van de helm die ik wilde vervangen dus ik wist eigenlijk al dat het een prima optie zou zijn.
Helm heeft een stuk meer veiligheidsopties dan de helm die ik had.
Ik heb weer een witte genomen, want ze hadden geen opvallendere kleuren. De opties waren zwart, antraciet, roestrood of wit.
En spiegels. Wel zo afgesteld dat je kunt zien of je kapsel nog goed zit.quote:Op maandag 21 april 2025 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo'n mandje achterop doen en oranje reflectoren in het wiel?
Oiquote:Op maandag 21 april 2025 17:06 schreef z80 het volgende:
[..]
En spiegels. Wel zo afgesteld dat je kunt zien of je kapsel nog goed zit.
Zijn ze nu al aan het filmen voor "We zijn er bijna" ?quote:Op maandag 21 april 2025 17:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De campers schieten -vooral onderaan de berg gelukkig- wel als paddestoelen uit de grond. Gezellig met 30 witte joekels op de parkeerplaats van de eroski en de Lidl staan.
Spiegel die goed afgesteld staat gaat zeker helpen. Maar goed afstellen is lastig. Zeker als je op een punt bent gekomen dat spiegels gewenst zijn.quote:Op maandag 21 april 2025 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
OiDaar zit ik steeds meer over te denken, nek zit steeds vaker vast en dan is omkijken best lastig.
Verheug me er nu al opquote:Op maandag 21 april 2025 17:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Spiegel die goed afgesteld staat gaat zeker helpen. Maar goed afstellen is lastig. Zeker als je op een punt bent gekomen dat spiegels gewenst zijn.
Met stilstand de spiegel afstellen is lastig, rijdend een uitdaging.
ANWB-jas erbij en een houder op het stuur voor het blaadje met de fietsknooppuntenroutequote:Op maandag 21 april 2025 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga je dan ook zo'n mandje achterop doen en oranje reflectoren in het wiel?
Roetveegdropquote:Op maandag 21 april 2025 17:24 schreef z80 het volgende:
Venco drop kan ik dus ook laten staan, was in de aanbieding in Nederland. Wat een smakeloze troep is dat geworden.
Dat dit nog drop mag heten. Het spul is zelfs niet meer zwart.
ADAC jas dan, ik doelde op een stereotype fietsende Duitser: helm, mandje, reflectorenquote:Op maandag 21 april 2025 17:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
ANWB-jas erbij en een houder op het stuur voor het blaadje met de fietsknooppuntenroute
De stereotype fietsende Duitser zit op een fiets met trapondersteuning. En komt alleen bij zon, droog en geen wind buiten.quote:
Nu wij dichter aan de weg wonen, zie ik - vanaf het balkon - fietsers in soorten en maten voorbijkomen.quote:Op maandag 21 april 2025 18:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
ADAC jas dan, ik doelde op een stereotype fietsende Duitser: helm, mandje, reflectoren
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De bejaarden hier in de buurt kunnen daar ook wat vanquote:Op maandag 21 april 2025 18:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
ADAC jas dan, ik doelde op een stereotype fietsende Duitser: helm, mandje, reflectoren
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2025 18:25 schreef AnneX het volgende:
Hard gewerkt @:vlindertje89 👍🏼
Van alles gedaan en niet de koel rugtas gezien.
Wel een doos antieke - niet eens meer vintage - gegraveerde glaasjes.
Negen stuks groot en acht kleinere. Geen wijnglazen. Via google lens: Belgisch art deco.
Altijd zuinig op geweest. Het zat gewikkeld in kranten uit 1992. 😂Mooie vondst! Mijn ouders hadden ook dit soort glaasjes in de kast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 april 2025 18:25 schreef AnneX het volgende:
Hard gewerkt @:vlindertje89 👍🏼
Van alles gedaan en niet de koel rugtas gezien.
Wel een doos antieke - niet eens meer vintage - gegraveerde glaasjes.
Negen stuks groot en acht kleinere. Geen wijnglazen. Via google lens: Belgisch art deco.
Altijd zuinig op geweest. Het zat gewikkeld in kranten uit 1992. 😂Die glaasjes hadden mijn ouders ook. Heb ze niet gehouden. Volgens mij zijn het likeur glaasjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Nog wel...quote:Op maandag 21 april 2025 18:33 schreef Tele6 het volgende:
Op de stadsfiets ben ik nog de eigenwijze Hollander die de wind door d'r haar wil voelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |