quote:Op zondag 20 april 2025 08:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Prinsesje Presilla van Hont , aka de woef-wekker is vredig ingeslapen. 15 jaar en een beetje is ze geworden. Ze is matroos Hont achterna gegaan. Nu hebben we alleen Paul Beagle nog,
Ze was de laatste dagen erg ziek geworden, kon alleen nog maar cirkeltjes lopen, en nauwelijks op de benen staan. En ja, zij met de pruik in mijn avatar is het.
Brunch doen wijquote:Op zondag 20 april 2025 09:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is een mooie deal! voor een goeie machine.
Vannacht trouwens uit de naad gewerkt met sjouwen. Inmiddels vergeten van wat.
Kan een mens daarvan moe zijn bij wakker worden?
Nu Paasontbijt of is het al brunch
quote:Op zondag 20 april 2025 11:02 schreef AnneX het volgende:
Voor het Paasgevoel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds 😂
Handen op je oren @:Jan![]()
Nog last van je hoofd?quote:Op zondag 20 april 2025 12:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dagje hakken en zagen
[ link | afbeelding ]
Enkel van een stronk die ik net op mijn harses kreegquote:Op zondag 20 april 2025 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nog last van je hoofd?
Hier planken schroeven en we zijn een stuk slootkant onkruidvrij aan het maken zodat er wat struiken naartoe kunnen verhuizen.
Nog een keertje!quote:Op zondag 20 april 2025 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Enkel van een stronk die ik net op mijn harses kreeg
Ik zou een helm opzetten als ik jou wasquote:Op zondag 20 april 2025 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Enkel van een stronk die ik net op mijn harses kreeg
Ja hetzelfde hier. Krijg bijna dagelijks herinnering met een foto van de kat in mijn foto appquote:Op zondag 20 april 2025 11:50 schreef Blues het volgende:
Wij hebben het ook nog regelmatig over onze kat Xena. Ook laat ik sommige foto's staan in de herinneringen van FB die dagelijks voorbij komen. Zo leuken missen we haar.
Toch is het heel 'makkelijk' zonder huisdieren.
Qua haren overal, oppas, deuren open/dicht, geen kattenbak etc etc.
Jij ook sterkte Borisquote:Op zondag 20 april 2025 12:46 schreef borisz het volgende:
Sterkte Jan!![]()
Gewoon de dag sportief begonnen met een uurtje RPM. Boodschappen en nu Ajax.
Wij missen Nita, Bella en Pincho ook nog regelmatig, maar ik moet toch wel heel eerlijk bekennen dat 3 honden een stuk beter bevalt dan 5 honden... En nu Willem dit weekend met Mariela in Buenos Aires is voor competitie (eerste pistes gingen niet zo lekker hoorde ik), is het helemaal lekker makkelijk met alleen Merlina en Tarkaquote:Op zondag 20 april 2025 11:50 schreef Blues het volgende:
Wij hebben het ook nog regelmatig over onze kat Xena. Ook laat ik sommige foto's staan in de herinneringen van FB die dagelijks voorbij komen. Zo leuken missen we haar.
Toch is het heel 'makkelijk' zonder huisdieren.
Qua haren overal, oppas, deuren open/dicht, geen kattenbak etc etc.
Hoe is het met jouw gitaar? 🎶quote:Op zondag 20 april 2025 14:02 schreef Blues het volgende:
Heerlijke wandeling gemaakt in een doodstil dorp met 2 stops: 1 voor een watermeloenijsje bij de Italiaanse ijszaak 🍦 en 1 op een bankje aan het water bij de 🦢🦢.
Met op mijn koptelefoon de nieuwe Leo Blokhuispodcast over Hennie Vrienten.
Luister eens naar 'Gitaar' van HV.
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Verkocht via MP, al een tijd geleden, blijk toch meer een pianomensch.quote:
quote:
In ieder geval goede regenjassen meenemen en paraplu’s 😉quote:Op zondag 20 april 2025 17:59 schreef Sarabi het volgende:
Morgen staan we weer op een bierfestival, nu is de grote vraag of we onze partytent meenemen of niet. Het weerbericht is niet super maar als we de partytent meenemen kunnen we weer een stuk minder bier meenemen....
We krijgen sowieso een marktkraam met luifel dus de spullen staan wel droog. En voor de gasten zijn er verder ook grote stretchtenten geregeld. Dus ik denk dat we het er op gaan wagen dat er geen hele grote buien komen en we wel beschut genoeg onder de marktkraam kunnen staan.
Hopelijk kom ik niet over 24u vertellen dat we de verkeerde keuze hebben gemaakt
Preciesquote:Op zondag 20 april 2025 18:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In ieder geval goede regenjassen meenemen en paraplu’s 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |