Lastig. Je hebt voerbakken op chip dus dan kunnen ze niet het eten van de ander jatten en je hebt bakken met een timer maar daar kan iedereen van meeeten (soms zelfs met 5-7 eetmomenten) Helaas bestaat er nog geen combinatiequote:Op dinsdag 22 april 2025 18:58 schreef Barreltje het volgende:
thuis![]()
gister laat thuis gekomen en poezels meteen opgehaald,
vandaag eerstre dag op nieuwe werk dus nu lig ik lui op de bank terwijl vhef ana het koken is![]()
verder een vraag aan de kattenmensen met automatische voer bak --> Welke![]()
graag een die de rode jeweetwelkater niet meteen openkrijgt ..
het is vooral voor als we een keer een weekend weg zijn, dat ze lekker thuis kunnen blijven 4 dagen, dus hoeft ook niet perse een enorme vorrraadbak te hebben
Daar woont @LeeHarveyOswald toch?quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:59 schreef Candaasje het volgende:
De vakantiebestemming hebben we zojuist bepaald, het wordt Noord Spanje. Hoogstwaarschijnlijk Picos de Europa, nog even uitzoeken hoe en wat en wat we onderweg ook niet mogen missen qua bezienswaardigheden![]()
Nog onontgonnen gebied voor ons, dus wordt vast een mooi avontuur.
Ik heb een petkit fresh element mini pro. Of nou ja, tweequote:Op dinsdag 22 april 2025 18:58 schreef Barreltje het volgende:
thuis![]()
gister laat thuis gekomen en poezels meteen opgehaald,
vandaag eerstre dag op nieuwe werk dus nu lig ik lui op de bank terwijl vhef ana het koken is![]()
verder een vraag aan de kattenmensen met automatische voer bak --> Welke![]()
graag een die de rode jeweetwelkater niet meteen openkrijgt ..
het is vooral voor als we een keer een weekend weg zijn, dat ze lekker thuis kunnen blijven 4 dagen, dus hoeft ook niet perse een enorme vorrraadbak te hebben
Ik woon meer richting Galicië dan de picos, net voorbij Somiedo nationaal park (ik zit nabij Villanueva de oscos). @Candaasje is welkom voor vegan Noord Spaanse stoof, mocht ze hier in de buurt belandenquote:
Het is mooi daar! Voorbij Bilbao.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:59 schreef Candaasje het volgende:
De vakantiebestemming hebben we zojuist bepaald, het wordt Noord Spanje. Hoogstwaarschijnlijk Picos de Europa, nog even uitzoeken hoe en wat en wat we onderweg ook niet mogen missen qua bezienswaardigheden![]()
Nog onontgonnen gebied voor ons, dus wordt vast een mooi avontuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dank!quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gewoon eetbaar. Dat deel heeft bovengronds gelegen. Het is niet licht giftig zoals groene delen bij aardappels.
OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notarissen zijn net normale mensen - ze houden niet alle vakkennis bij en blaten soms onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh hier geven we ze eten voor 2 in 1 bak, samen kunnen ze best etenquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lastig. Je hebt voerbakken op chip dus dan kunnen ze niet het eten van de ander jatten en je hebt bakken met een timer maar daar kan iedereen van meeeten (soms zelfs met 5-7 eetmomenten) Helaas bestaat er nog geen combinatie
quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]Maar iedereen heeft het overleefd?
quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ze leeft nog en jij kunt hier posten ipv uit de gevangenis
Dan zou dit kunnen?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh hier geven we ze eten voor 2 in 1 bak, samen kunnen ze best eten
quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:54 schreef sigme het volgende:
Over het meenemen van zaken met emotionele maar geen economische waarde en het daarmee *niet* zuiver aanvaarden van de erfenis:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfZus is overleden in 2013, maar snap je dat we niet een 2e keer 'durfden' te gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Notarissen zijn net normale mensen - ze houden niet alle vakkennis bij en blaten soms onzin.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 22-04-2025 21:57:27 ]
Fijn als dat kan.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh hier geven we ze eten voor 2 in 1 bak, samen kunnen ze best eten
Dat was hier ook. Zodra de surefeeder in huis kwam is nika in een jaar een kilo aangekomen (brits langhaar van nog geen 3 kg )quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijn als dat kan.
Hier zou dat betekenen dat de ene kat alles opvreet om waarschijnlijk na enige tijd alles uit te kotsen, terwijl de ander niets heeft om te eten en te kotsen…
Ik neem aan (en hoop) dat dat de kat is die eerst niets te eten kon scoren…quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat was hier ook. Zodra de surefeeder in huis kwam is nika in een jaar een kilo aangekomen (brits langhaar van nog geen 3 kg )
Yep. Nou was ze ook een mini maar dat ding was een uitkomst voor haar (en mij)quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan (en hoop) dat dat de kat is die eerst niets te eten kon scoren…
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is mooi daar! Voorbij Bilbao.
Dat hebben wij overgeslagen. Volgens mij zijn @:Blues en golfer er juist geweest.
Dit huis van de hand / ontwerp van Gaudi konden wij gewoon rondlopen.
Nu zie ik dat er sprake is van tickets. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/El_Capricho
Wij reden door Galicië- prachtig! deed aan Ierland denken - tot aan Santiago de Compostella. Dáar wel gewandeld.
Wat opviel: goede wegen met Europees geld, zeiden de borden onderweg.
Vraag aan Cul mensen e/o moestuinierders: is het groen van winterpeen een nog niet rijp deel. En gewoon eetbaar? Of rasp ik dat er ook af?Ah, Bilbao, wel eens van gehoord. Moet zeggen dat we lang niet elke vakantie steden bezoeken, maar wie weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor nu denk ik dat we vooral veel willen wandelen, rondtrekken, en dat afgewisseld met langs een riviertje een boek lezen.
Gaan jullie met eigen vervoer? Je kan binnendoor prachtig reizen, en de kust is eigenlijk nooit ver weg. Picos grandioos mooi, maar wel wat drukker in het hoogseizoen. Redes Nationaal Park en Somiedo ook prachtig. Maar in heel Noord Spanje moet je je best doen om plekken te vinden die niet prachtig zijnquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet hoe westelijk we uiteindelijk terechtkomen, we moeten de route nog uitstippelen. (We trekken vaak wel wat rond, en we willen ook wel enkele dagen richting de kust ter afwisseling van de bergen.) Maar ik hou het in gedachten!
[..]
Ah, Bilbao, wel eens van gehoord. Moet zeggen dat we lang niet elke vakantie steden bezoeken, maar wie weet.
Voor nu denk ik dat we vooral veel willen wandelen, rondtrekken, en dat afgewisseld met langs een riviertje een boek lezen.
Ja, auto (en tentje) LY . We gaan halverwege juni, dus hopelijk nog net een klein beetje voor het echte hoogseizoen losbarst. (Voor Italië?Corsica/ Oostenrijk e.d. werkte ditquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaan jullie met eigen vervoer? Je kan binnendoor prachtig reizen, en de kust is eigenlijk nooit ver weg. Picos grandioos mooi, maar wel wat drukker in het hoogseizoen. Redes Nationaal Park en Somiedo ook prachtig. Maar in heel Noord Spanje moet je je best doen om plekken te vinden die niet prachtig zijn
(Nouja, Avilés, het IJmuiden van Spanje, waar alles rood is door ArcelorMittal)
In Italië en Frankrijk zijn ze wel beter in leuke campings dan hier, met de motor op de camping in riano (picos) gestaan, stelt qua camping weinig voor maar wel mooiste uitzicht vanuit de tent ooit.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, auto (en tentje) LY . We gaan halverwege juni, dus hopelijk nog net een klein beetje voor het echte hoogseizoen losbarst. (Voor Italië?Corsica/ Oostenrijk e.d. werkte dit)
Oh en we wilde een keer naar camping lunada, maar die was dicht toen wij er warenquote:Op dinsdag 22 april 2025 21:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, auto (en tentje) LY . We gaan halverwege juni, dus hopelijk nog net een klein beetje voor het echte hoogseizoen losbarst. (Voor Italië?Corsica/ Oostenrijk e.d. werkte dit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |