Seriequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Laatst The Queen's Gambit gekeken, dat vond ik wel echt een goede film. Of was het een serie? Vergeten
Ja!quote:
Skattiequote:
Euw. Dan kan het weleens lastig worden jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of ze daaronder valt. Ze ziet eruit alsof ze in 45 jaar al 90 jaar aan ervaringen opgedaan heeft zeg maar
Jij hierquote:
moppiequote:
Das war einmalquote:
Ja, soms mag ik luchten en DTS eventjes uit.quote:
Zal hier nog wel gewoon een hype zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja je bent in Duitsland. Dacht al, waarom?
Ik dacht dat je hier niet durfde te komen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, soms mag ik luchten en DTS eventjes uit.
Af en toe ff de benen strekken en een ommetje fok doen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier niet durfde te komen.
Ja ALLES is dicht.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is vrij heftig, is de bar dicht?
Kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hier niet durfde te komen.
Nattekat en ik kunnen prima door een deur hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2025 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen
Met jou
Hij kan best een pittig ding zijnquote:Op vrijdag 18 april 2025 21:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nattekat en ik kunnen prima door een deur hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |