Alleen komt ze er niet meer levend uit hahaquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik die vriendin van me die op zwarte mannen valt er maar eens naartoe sturen.
Heb ik ook niet gezien.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Rambo - First blood was wel gewoon een goede film.
vooral erg traag, daar kunnen ze niet meer naar kijken tegenwoordigquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Na een weekje is ze mi-ni-maal zestig keer zwanger.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik die vriendin van me die op zwarte mannen valt er maar eens naartoe sturen.
Of 'lekkerste bier', mooiste vrouw/man, lekkerste eten etc etc.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou geen film "de beste film ooit" kunnen noemen. Net als "favoriete boek" ofzo. Weet ik veel.
Bloedmooie blanke vrouwen worden nog een paar jaar langer gedoogd.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klopt Karzai.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
vooral erg traag, daar kunnen ze niet meer naar kijken tegenwoordig
Het was 1 grote satire.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dr valt weinig van te snappen, niet?
Dat was echt gewoon een hele sterke film. Wat er daarna nog in de franchise achteraan kwam mag nog niet de plee van deel één schoonmaken.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Weet niet of ze daaronder valt. Ze ziet eruit alsof ze in 45 jaar al 90 jaar aan ervaringen opgedaan heeft zeg maarquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bloedmooie blanke vrouwen worden nog een paar jaar langer gedoogd.
keb oblomov en oorlog en vrede in de kast staanquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er zoveel, de Russische klassiekers zijn elegant tijdloos bijvoorbeeld.
Gruh!quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was echt gewoon een hele sterke film. Wat er daarna nog in de franchise achteraan kwam mag nog niet de plee van deel één schoonmaken.
Hups naar Londen ermee dan.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of ze daaronder valt. Ze ziet eruit alsof ze in 45 jaar al 90 jaar aan ervaringen opgedaan heeft zeg maar
Katternat!quote:
Vrouwen die op zwarte mannen vallen zijn vaak wel van het bruteske type, met lang stug haar.quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of ze daaronder valt. Ze ziet eruit alsof ze in 45 jaar al 90 jaar aan ervaringen opgedaan heeft zeg maar
Seriequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
Laatst The Queen's Gambit gekeken, dat vond ik wel echt een goede film. Of was het een serie? Vergeten
Ja!quote:
Skattiequote:
Euw. Dan kan het weleens lastig worden jaquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij hierquote:
moppiequote:
Das war einmalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |