je bedoelt dat wij ook mee moeten net als Lüdenscheid, Winterberg, Nordenham en zo?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Eerst maar es tijd zoeken voor een dagje n-wagens op de Maas-Wupper Express.
Ik kan 11, 18 en 25 mei en 22 juni. 1 en 8 juni kan ik ook maar dat zijn de zondagen in het weekend van Hemelvaart en Pinksteren dus waarschijnlijk een stuk drukker.
Als je zin hebt jaquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bedoelt dat wij ook mee moeten net als Lüdenscheid, Winterberg, Nordenham en zo?
Niets moet, maar jij opperde zelf toch dat het wel leuk was voor een rondjequote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je bedoelt dat wij ook mee moeten net als Lüdenscheid, Winterberg, Nordenham en zo?
Ja nou ja voorlopig even niet denk ik. Tot wanneer kan dat?quote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niets moet, maar jij opperde zelf toch dat het wel leuk was voor een rondje
Tot half december geloof ikquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja voorlopig even niet denk ik. Tot wanneer kan dat?
Dan heb je daarna nog een dag voor de benen omhoogquote:Op zaterdag 3 mei 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
En waarom op een zondag eigenlijk? Ik ga liever op een zaterdag
wat is dit voor onzinquote:Op zondag 4 mei 2025 11:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Schaamteloos van Reddit ik_ihe gejat:
[ afbeelding ]
TreiNSformer.
Nice rack btw.
17e ben ik al vroeg op pad richting de hoofdstad. Idd het eerste stuk met de bus.quote:Op zondag 4 mei 2025 18:39 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben een beetje aan het puzzelen om een rondje te krijgen met daarin de RE13... Als ik om 11:50 vanuit Venlo wil vertrekken moet ik al om 6:41 uit Emmen weg(en terwijl ik controleer hoe vroeg je dan uit Groningen moet vertrekken zie ik dat er het weekend van de 17e SEV is tussen Groningen en Assen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |