Dat kan natuurlijk ookquote:
Doe maar duurquote:Op vrijdag 18 april 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk wil ik nog Lindor eierenDie zijn het lekkerst
Heb je die hele zak nu al op?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:01 schreef Lovely het volgende:
Ik heb geen paaseieren meer, dus ook maar nieuwe halen morgen..
Verstopt en nog niet teruggevonden @Lovelyquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je die hele zak nu al op?
Puur?quote:
Mijn parkiet was aan de beurt om eieren te verstoppen. De eerste heb ik al gevonden, die lag onder de wc-bril.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Verstopt en nog niet teruggevonden @:Lovely
Eet je die nog op?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet was aan de beurt om eieren te verstoppen. De eerste heb ik al gevonden, die lag onder de wc-bril.
Had twee zakjes van de Hemaquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je die hele zak nu al op?
Huh?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:08 schreef maily het volgende:
[..]
Verstopt en nog niet teruggevonden @:Lovely
Zal ik ze anders voor je verstoppen?quote:Op vrijdag 18 april 2025 18:54 schreef Aoibhin het volgende:
Eigenlijk wil ik nog Lindor eierenDie zijn het lekkerst
Daarom had ik ze ook nog niet gekochtquote:
Dealquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ik ze anders voor je verstoppen?
Mag jij ze zoeken
Dat zijn die rooie met stipjes toch?quote:
Neuh, je mag ze zelf kopen.quote:
Nee, dan vreet hij ze opquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neuh, je mag ze zelf kopen.
Ik eet ze niet op, heb het niet zo op paaseitjes.
Zal tegen Domni vertellen waar ze ongeveer liggen
Dan paint ik wel een schatkaart voor jequote:
Die humor van dat beestjequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet was aan de beurt om eieren te verstoppen. De eerste heb ik al gevonden, die lag onder de wc-bril.
Ze houdt mij scherp.quote:
Die zijn het lekkerstquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zijn die rooie met stipjes toch?
Zolang ik doe wat zei wilt zit die wel goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |