T2 is nog steeds ijzersterk iig.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit is een Paul Verhoeven film en na T2 de beste film van Schwarzenegger
jezus, als CL dat vindt ga ik toch wel aan mezelf twijfelen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee sorry de Mars versie is echt het beste. @:cherrylips is het eens met mij.
Ik voer jou ijsquote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
jezus, als CL dat vindt ga ik toch wel aan mezelf twijfelen.
Nee de Snickers is echt veruit het bestequote:Op vrijdag 18 april 2025 19:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee sorry de Mars versie is echt het beste. @:cherrylips is het eens met mij.
Ik had eerst TriCorp maar Snickers maakt nog veel betere werkkleding inderdaadquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de Snickers is echt veruit het beste
Ja, dat is toch een beetje alsof je tegen de Einstein van chocolade zegt dat haar relativijstheorie niet klopt.quote:
quote:
Ik ging ook liever op m'n boerderij in het oosten des lands zitten ipv midden in al dat gezeik.quote:
Het gaat wel de verkeerde kant op met deze wereld.quote:
Eindelijk zijn functie elders?quote:
Akkoordquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had eerst TriCorp maar Snickers maakt nog veel betere werkkleding inderdaad
Hij woont midden in de rode stad Enskedeee. Die man weet niet eens wat een boerderij is.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ging ook liever op m'n boerderij in het oosten des lands zitten ipv midden in al dat gezeik.
Nog steeds beter dan in de Haagse politieke hel zitten.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij woont midden in de rode stad Enskedeee. Die man weet niet eens wat een boerderij is.
De man was compleet ongeschikt voor politiek leider. In de marge in de 2e kamer zich overal tegenaan bemoeien kon ie dan weer wel primaquote:Op vrijdag 18 april 2025 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan in de Haagse politieke hel zitten.
Noem je 'm nou een vrouw?quote:Op vrijdag 18 april 2025 20:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De man was compleet ongeschikt voor politiek leider. In de marge in de 2e kamer zich overal tegenaan bemoeien kon ie dan weer wel prima
quote:
Nou volgens mij is Congo nog relaxter dan enskedequote:Op vrijdag 18 april 2025 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan in de Haagse politieke hel zitten.
Shots fired.quote:
Zou er als advocaat ook m'n handen niet (meer) aan willen branden.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
3e advocaat van Takkie die nu is opgepakt en vastzit.
Ze staan denk ik straks niet in de rij wanneer die een nieuwe nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |