Dat is prima verder.quote:
Ligt hoger. 1200 om en nabij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is er ook niet, is gewoon een regel die Danny heeft ingebouwd in het forum, laatste reactie meer dan 780 dagen geleden dan is het niet meer mogelijk om zonder extra rechten (mod FA of A) er in te posten.
Oké, apart. Maar het is nu opgelost, dank uquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is er ook niet, is gewoon een regel die Danny heeft ingebouwd in het forum, laatste reactie meer dan 780 dagen geleden dan is het niet meer mogelijk om zonder extra rechten (mod FA of A) er in te posten.
Maar het is Paasweekendquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
vanaf morgen gaat iedereen op dieet hier
Dat bepaal jij nietquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alleen als jij alles opeet wat wij niet etenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen als jij alles opeet wat wij niet eten
Ben wel bang dat hij na al die jaren wat tegen gaat vallen.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:32 schreef LTVDK het volgende:
Oeh, Total Recall staat op netflix, die heb ik al veel te lang niet gezien
Ja voor wat hoor watquote:
Ik schijt op die lijst.quote:
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben wel bang dat hij na al die jaren wat tegen gaat vallen.
Hahahaha ja.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
hele bak Mars-ijs over smerenquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:36 schreef Ama het volgende:
Ik heb koppijn maar ik heb geen paracetamol meer.
Jij bent overduidelijk geen kenner want dat zijn Mars repen. Ook de ijs variant.quote:
quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk geen kenner want dat zijn Mars repen. Ook de ijs variant.
Dat heb ik wel vaker met oude films uit mijn jeugdquote:
quote:
quote:
Lekker, maar niet zo lekker als de Snickersvariantquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk geen kenner want dat zijn Mars repen. Ook de ijs variant.
Kom vechten danquote:
Maar dit is een Paul Verhoeven film en na T2 de beste film van Schwarzeneggerquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker met oude films uit mijn jeugd
Snickers icecream staat toch wel in de top 3 van lekkerste ijsjesquote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker, maar niet zo lekker als de Snickersvariant
Nee sorry de Mars versie is echt het beste. @CherryLips is het eens met mij.quote:Op vrijdag 18 april 2025 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lekker, maar niet zo lekker als de Snickersvariant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |