door het aantrekkelijke stopte ik wel even met scrollen en toen hoorde ik dat ze ook best grappig wasquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege de grappen of omdat ze ook best aantrekkelijk is?
We zijn hier van de inhoud.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege de grappen of omdat ze ook best aantrekkelijk is?
Zat inhoud in haar shirt ook.quote:
Oh, beetje zoals de seks scene uit The Room.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij houden van pleziertjes boven onze navel.
zo vulgair en plat weerquote:
niet te hard roerenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
Mijn pan heeft ook wel genoeg inhoud denk ik
[ afbeelding ]
Niet veel diepgang, maar toch nog best een hoop inhoud.quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Halve inhoud meteen over de kookplaatquote:
pruttelpannetjequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn niet allemaal zo zedig en braaf als jij.quote:
dat wordt vast en zeker een erg lekker maaltjequote:Op vrijdag 18 april 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
Straks moeten de kippenbouten eruit, even laten afkoelen.
En dan de kip eraf plukken, en dat weer terug in de pan. De botten blijven eruit dus dan is het weer wat beter roerbaar
Zekerquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat wordt vast en zeker een erg lekker maaltje
of met meerdere mensen van te etenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Ik maak het wel vaker.
Zo'n grote pan en dan heb ik ook gelijk allemaal porties om in te vriezen
Dat kan ookquote:
mealpreppenquote:Op vrijdag 18 april 2025 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zeker
Ik maak het wel vaker.
Zo'n grote pan en dan heb ik ook gelijk allemaal porties om in te vriezen
essie does not share foodquote:
quote:
Geen glare en vingerafdrukken?quote:Op vrijdag 18 april 2025 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk. Wel wat groter dan ik gewend was na die 10th gen, maar de tekst is scherper en hij laadt/reageert zoveel sneller dan de oude, dat ik wel kan leven met het grotere scherm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |