Dat staat er inderdaad niet letterlijk zo in, maar het feit dat jij al die posts van EppovanBelgie loopt te liken zegt genoeg over hoe jij echt in de wedstrijd zit. Geef maar toe, ondanks je nette manier van formuleren kun je die borrelende onderbuik maar amper tot zwijgen brengen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, je legt mij nu woorden in de mond. Er staat niet in mijn post dat iedereen die opkomt voor de Palestijnen een Hamas-fanboy is of een moslimknuffelaar. Ik geef aan dat we in het Westen geregeld zien dat mensen die nogal kritisch op het Christendom en in mindere mate het Jodendom zijn, zeer positief tegenover de Islam zijn en moslims graag verdedigen.
Wat heeft dat te maken met jouw claim dat deugkneuzen nooit islamkritisch zijn? Als Amnesty in totaal bijna 800 kritische publicaties heeft over 2 Islamitische landen kun je dus volgens jou concluderen dat zij onmogelijk deugers zijn. Dat is wat je namelijk zegt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar is de media-hype, waar zijn de demonstraties, Buitendam?
Toe, geef me voorbeelden.
Het is Etto.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Dat staat er inderdaad niet letterlijk zo in, maar het feit dat jij al die posts van EppovanBelgie loopt te liken zegt genoeg over hoe jij echt in de wedstrijd zit. Geef maar toe, ondanks je nette manier van formuleren kun je die borrelende onderbuik maar amper tot zwijgen brengen.
Nee, maar ik hoor er wel genoeg klagen over discriminatie, racisme en (vermeend) anti-semitisme.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, ik hoor niet veel over Joden die janken dat ze versterkte gebedsoproepen, dietistische eisen en gescheiden gebedsruimten wensen.
Jouw eigen posts.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met jouw claim dat deugkneuzen nooit islamkritisch zijn? Als Amnesty in totaal bijna 800 kritische publicaties heeft over 2 Islamitische landen kun je dus volgens jou concluderen dat zij onmogelijk deugers zijn. Dat is wat je namelijk zegt.
Nee, dat doe je niet.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoor er wel genoeg klagen over discriminatie, racisme en (vermeend) anti-semitisme.
Ik snap dat je heel erg je best doet om de vraag te ontwijken. En dat snap ik, want nu moet je man en paard noemen. Of Amnesty zijn helemaal geen deugers, want 750+ kritische artikelen over Islamitische landen óf SA en Iran zijn niet Islamitisch. Zeg het maar?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jouw eigen posts.![]()
Ergens heb je bepaald dat je als deugkneus heel erg moet opkomen voor alles dat niet-Westers, niet-christelijk en niet-blank is. Dat blijkt uit heel je oeuvre, waar eenieder op kan croften.
Je bent niet de enige, hoor. Ook in mijn eigen omgeving heb je van die GL/D66 deugers wiens diversiteit niet verder gaat dan bestellen bij Ali's pizzeria, maar die vanuit een soort leegte en drang naar zingeving bepaald hebben dat ze als 'white saviors' strijd moeten leveren tegen allerlei 'onderdrukking'.
Van God hoef je op dat terrein geen hulp te verwachten, en ook niet van Jahweh of Allah trouwens.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
God helpe onze vrouwen, dochters, homoseksuelen en andersdenkenden.
Aan de 'progressieve' deugkneuzen heb je niets.
Dit zijn voornamelijk protesten tegen de regering. De eerste foto is zelfs van september 2023. Dat er op de radicaal linkse fringes in Israël empathie voor de Palestijnen leeft is zeker waar, maar je presteert dit nu als de norm. Misschien mede omdat je gezien de url foto's pakt van Iraanse en Turkse websites. En waarom negeer de rest van mijn post?quote:Op dinsdag 22 april 2025 19:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is vooral protest tegen het regime.
[ afbeelding ]
En hun schandalige handelingen in Gaza.
[ afbeelding ]
Het gaat wel iets verder dan het 'Bring them home'.
Waarom zou het woord van de actiegroep Amnesty hier heilig zijn? Amnesty roept in hun rapporten ook elke keer op voor een indirecte vernietiging van Israël en er is al eens een directeur betrapt op de uitspraak dat Israël als een Joodse staat niet zou mogen bestaan. Amnesty is mbt dit conflict dan ook geen onpartijdige bron.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met jouw claim dat deugkneuzen nooit islamkritisch zijn? Als Amnesty in totaal bijna 800 kritische publicaties heeft over 2 Islamitische landen kun je dus volgens jou concluderen dat zij onmogelijk deugers zijn. Dat is wat je namelijk zegt.
Je projecteert hier. Je negeert net nog de helft van mijn post omdat je niet wilt erkennen dat je een dubbele standaard toepast op dit conflict en alleen met internationale verdragen en regels wappert als het om Israël gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap dat je heel erg je best doet om de vraag te ontwijken. En dat snap ik, want nu moet je man en paard noemen. Of Amnesty zijn helemaal geen deugers, want 750+ kritische artikelen over Islamitische landen óf SA en Iran zijn niet Islamitisch. Zeg het maar?
Wie zijn het dan die ik steeds hoor klagen over antisemitisme? Zijn dat dan allemaal niet-Joden?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, dat doe je niet.
Wel koddig hoe je hier als de dertien-in-een-dozijn pro-Pallie demonstrant tracht een soort van niet bestaande nuance te verkopen.
Ik ontwijk niets; het ontwijken laat ik wederom aan Artful Dodger Buitendam over.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap dat je heel erg je best doet om de vraag te ontwijken. En dat snap ik, want nu moet je man en paard noemen. Of Amnesty zijn helemaal geen deugers, want 750+ kritische artikelen over Islamitische landen óf SA en Iran zijn niet Islamitisch. Zeg het maar?
Omdat die afbeeldingen laten zien dat men op grote schaal demonstreert tegen het regime. Zoals op foto 1, maar wel degelijk ook tegen de handelingen van het regime in Gaza zoals op foto 2. Jij vraagt ook in je andere posts om voorbeelden van grootschalige demonstraties in westerse landen en je ziet dat in Israel zelf nota bene de grootste protesten zijn. Dus vandaar mijn vraag: Israel zie je niet als westers land?quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit zijn voornamelijk protesten tegen de regering. De eerste foto is zelfs van september 2023. Dat er op de radicaal linkse fringes in Israël empathie voor de Palestijnen leeft is zeker waar, maar je presteert dit nu als de norm. Misschien mede omdat je gezien de url foto's pakt van Iraanse en Turkse websites. En waarom negeer de rest van mijn post?
Proest. Ik was benieuwd of je zelf ook een antwoord op je eigen vraag had. Ik wil gerust je vraag beantwoorden maar wel zo netjes als je het zelf ook doet, maarja. Wat een raar figuur ben je tochquote:Op dinsdag 22 april 2025 20:09 schreef Homey het volgende:
[..]
Niet jij-bakken, en nu een inhoudelijk antwoord.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ontwijk niets; het ontwijken laat ik wederom aan Artful Dodger Buitendam over.
Waar zijn de massale demonstraties?
Waar is de media-aandacht?
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]je hebt spijt van die eerste post he? Even de grote jongen uithangen en nu krijg je 'm als een boemerang in je smoelwerk terug. Deugkneus.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nee, niet echt.
Ik wil het wel herhalen: het is DEUGKNEUZERIJ.
Maar ik wil de vraag wel herhalen: waar zijn de massale demonstraties tegen die islamitsche landen, en waar is de media-aandacht?
Succes met je boemerangs. En je volgende moskeebezoek ter begrip en tolerantie.
Na zoveel jaar deugkneuzerij in actie gezien te hebben?quote:
Je hebt jezelf in een hoekje geluld, want nu kun je volgens je eigen redenering niet anders concluderen dat Amnesty geen deugkneuzen zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Na zoveel jaar deugkneuzerij in actie gezien te hebben?
Nauwelijks. Eerder berusting. Deugkneuzen leven in hun eigen realiteit, zijn totaal gehersenspoeld en zijn vooral nuttige idioten voor conservatieve religieuzen.
Dat zijn Iraniërs slimpie. Een beschaafd volk en in het Westen juist bevrijd van het juk van de Islamquote:Op dinsdag 22 april 2025 19:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier. En nu even graag antwoord op het volgende:
[..]
[..]
Simpele vraag. Ben heel benieuwd.
Het ging om de vraag of Amnesty protesteert tegen Iran. Niet wat de afkomst van de protestanten is.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zijn Iraniërs slimpie. Een beschaafd volk en in het Westen juist bevrijd van het juk van de Islam
#backfire
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt jezelf in een hoekje geluld, want nu kun je volgens je eigen redenering niet anders concluderen dat Amnesty geen deugkneuzen zijn.ai ai ai.
quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
EttovanBelgie heeft hierop onderzoek gedaan. Blijft maar dom lullen en in zijn eigen onzin geloven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
99% is dat inderdaad.
Wen er aan. Iedereen buiten die deugbubbel heeft dat al anderhalf jaar door.
Buitendam weet niet eens waar Iran ligt man.quote:Op dinsdag 22 april 2025 20:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat zijn Iraniërs slimpie. Een beschaafd volk en in het Westen juist bevrijd van het juk van de Islam
#backfire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |