Ik ook nietquote:Op maandag 21 april 2025 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, aangezien ik niet in het concept ras geloof.

Officieel niet. Dus ben ik geen racist.quote:Op maandag 21 april 2025 19:06 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
officieel wel , en zelfs als niet, dan weet je nog racistisch te doen, wel knap.

Ik ben geen Belgquote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leest. Maar Belg, dus irrelevant

En ik ben geen racist. Maar jij wel, aan je pohi te zien. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Dat is een gezegde trouwens. Ik zeg niet dat je een zwarte ketel bent.quote:

Oh toe, post wat racistische quotes uit die pohi.quote:Op maandag 21 april 2025 19:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En ik ben geen racist. Maar jij wel, aan je pohi te zien. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Dat is een gezegde trouwens. Ik zeg niet dat je een zwarte ketel bent.

Sure, moment aubquote:Op maandag 21 april 2025 19:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh toe, post wat racistische quotes uit die pohi.

zucht... er is maar een menselijk ras eigenlijk. maar zo gebruiken we het woord niet.quote:Op maandag 21 april 2025 19:24 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Officieel niet. Dus ben ik geen racist.

Ik volg niets blindelings.quote:Op maandag 21 april 2025 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat je continu op de bres springt voor moslims ligt waarschijnlijk meer in het gegeven dat je ze als broeders ziet die net als jij blindelings een 'heilig boek' opvolgen.

Nee hoor, je kunt je niet maar zo bekeren tot het Jodendom.quote:Op maandag 21 april 2025 19:22 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Nee dat is het niet. Ik kan me bekeren tot het Jodendom. Als ‘Israelieten’ al een ras is, dan zijn het semieten. Net zoals Palestijnen. En niet Pools, Hongaars, Russisch of Amerikaans. Zoals het huidige Israel dus

Dus jij ook?quote:Op maandag 21 april 2025 19:49 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
zucht... er is maar een menselijk ras eigenlijk. maar zo gebruiken we het woord niet.
dus je bent het wel

quote:Op maandag 21 april 2025 19:27 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij leest. Maar Belg, dus irrelevant
quote:Op maandag 21 april 2025 19:29 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En ik ben geen racist. Maar jij wel, aan je pohi te zien. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Dat is een gezegde trouwens. Ik zeg niet dat je een zwarte ketel bent.

Arabisch Semitisch ja. Ik ben Indo-Europeaan. Wil niet zeggen dat ik geen Europeaan ben.quote:Op maandag 21 april 2025 19:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt je niet maar zo bekeren tot het Jodendom.
En ook de Joden die eeuwen in Europese landen hebben gewoond hebben Levantijnse afkomst en zijn dus Semitisch. Dit waar Palestijnen trouwens voornamelijk Arabisch zijn. Wat je hier zegt klopt dus niet.

Welquote:Op maandag 21 april 2025 19:58 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Arabisch Semitisch ja. Ik ben Indo-Europeaan. Wil niet zeggen dat ik geen Europeaan ben.

Ik was het niet maar als ik die reacties van jou hier lees…ik had indo Nederlanders altijd wel hoog zitten maar jij bent het pure bewijs dat er ook in die groep dus totale hardcore evil mensen zitten. De meeste indo NLers die ik ken stemmen PVV en hebben een enorme hekel aan de Islam (kan ze geen ongelijk geven gezien de geschiedenis en huidige situatie van Islamitische landen).quote:

Wat jij zegt hier is ook nogal raar, want Arabieren zijn één van de Semitische volkeren.quote:Op maandag 21 april 2025 19:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt je niet maar zo bekeren tot het Jodendom.
En ook de Joden die eeuwen in Europese landen hebben gewoond hebben Levantijnse afkomst en zijn dus Semitisch. Dit waar Palestijnen trouwens voornamelijk Arabisch zijn. Wat je hier zegt klopt dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |